Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?

Data: 2009-11-27 00:31:40
Autor: Meteoryty
Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
Kupilem bardzo okazyjnie ten telefon, ale niedoczytalem ze ma sima, bo bylo to napisane "malymi literkami" :D
U mnie w "salonie" chca jedyne 40zl za 60sekund ich ciezkiej pracy. Dlatego najpierw chce sam poszukac niz dam naciagaczom zarobic.
Probowalem genratora, ale on generuje 7 kodow i nie wiem ktory wpisac. Wpisalem pierwszy i oczywiscie nie zadzial.
Jakies inne pomysly ?
Nakladki na karte sim tez podobno nie sa bezpieczne.

Pomozecie ?
Ile razy mozna wpisac blednie kod zanim sie cos tam zablokuje ?

Data: 2009-11-26 23:35:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 27 Nov 2009 00:31:40 +0100, Meteoryty napisał(a):

Kupilem bardzo okazyjnie ten telefon, ale niedoczytalem ze ma sima, bo bylo to napisane "malymi literkami" :D
U mnie w "salonie" chca jedyne 40zl za 60sekund ich ciezkiej pracy. Dlatego

1. Uderzyłem młotkiem - 1 zł
2. Wiedziałem gdzie - 99 zł

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-27 00:45:06
Autor: Meteoryty

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:wug88hae4ozv$.dlglepper.institute.com...
[...]

Wiedzialem....
Tez bym chcial miec taka robote w ktorej wpisuje kody z kartki albo z nie mojego generatora i licze sobie po kilkadziesiat pln za kila sekund pracy jednego paluszka. Nie wiem jak dla Ciebie, ale mnie to irytuje. No ale ja sie nie znam.
Zamiast marnowac czas na pisanie uszczypliwych  odpowiedzi, pomoglbys, no ale Ty nie wiesz jak...
:D

Data: 2009-11-28 22:39:40
Autor: G Nowak
[...]

Sorry nie ma zadnych przeciwskazan co do tego bys Ty tez bral 40zylonów za odblokowanie telefonu. Potrzebujesz tylko "salonu" i troche sprzetu na dobry poczatek za pare tysiecy zeta i chocby minimum wiedzy, ktorej widocznie jeszcze nie posiadles ;) A tak BTW poczytaj sobie w sieci o bb5 no, chyba ze zamierzasz wklepywac te niepoprawne kody.

Data: 2009-11-30 17:56:25
Autor: TGor
Waldek Godel pisze:
[...]

Heh, i młotek nie taki z Biedronki, dodajmy... :-P
TG

Data: 2009-11-27 00:02:35
Autor: Jacek Erazmus
On 27 Lis, 00:31, "Meteoryty" <kevlarwa...@alpha.net.pl> wrote:
[...]

3 razy za 4 się blokuje możliwość odblokowania kodem. Nowe telefony są
lepiej zabezpieczone przed odblokowaniem kodami. W sierpniu wyszedł
jakiś program do odblokowania Nokii ale nazwy nie pamiętam.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-27 02:24:40
Autor: Remek
Użytkownik "Meteoryty" napisał:

U mnie w "salonie" chca jedyne 40zl za 60sekund ich ciezkiej pracy. Dlatego najpierw chce sam poszukac niz dam naciagaczom zarobic.

Zrób to sam choćby i w 120 sekund. Dlaczego jeszcze tego nie zrobiłeś? Brak wiedzy, sprzętu? Daj zarobić naciągaczom.

Remek

Data: 2009-11-27 10:36:17
Autor: Tomek
Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?

Użytkownik "Meteoryty" <kevlarwarez@alpha.net.pl> napisał
Dlatego najpierw chce sam poszukac niz dam naciagaczom zarobic.

Poszukaj też jak samemu piec chleb, doić krowę i wędzić wędliny, bo po co masz dawać zarabiać naciagaczom w Biedronce, Netto czy innym sklepie. Weź się puknij w to coś co nosisz na szyi, bo głową ciężko to nazwać, skoro czyjąś pracę i wydane na BOXy pieniądze nazywasz naciąganiem.

Data: 2009-11-27 12:40:25
Autor: bratPit[pr]
[...]

zapomniałeś o najważniejszym, autor wątku zapomniał sam zrobić tę Nokię, dał się naciągnąć na gotową, na otarcie łez dostał bonus - gratis ma simlocka, a tu jeszcze narzeka bo on nie chce bonusów, no i weź tu dogódź ludziom...
brat

Data: 2009-11-27 14:25:50
Autor: Remek
Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
Użytkownik "Meteoryty" napisał:

taa :D

A taa! Gdybyś poprosił o pomoc, bo ...

- chcesz sam to zrobić, aby się np. nauczyć
- nie stać Cię na serwis

Zamiast obrażać ludzi, to z pewnością pomoc byś uzyskał, a tak...

Remek

Data: 2009-11-27 16:16:21
Autor: Meteoryty

Użytkownik "Remek" <bajer@tlen.pl> napisał w wiadomości news:heok0r$lvg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie kolego.
Po prostu 40zl za zdjecie kodu to zdzierstwo i tyle. 20 to bym zrozumial, ale nie 40 w telefonie wartym 230zl. Moze dla Ciebie 40zl to pryszcz i jakby Pani w sklepie Ci za 4 buleczki policzyla 40zl to tez bys kupil. Mnie akurat stac, ale znam wartosc pieniadza i tyle za taka usluge to po prostu parodia.
Ale widac w tym swiatku inaczej sie liczy :)

Data: 2009-11-27 17:52:47
Autor: Maciej Muran
Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
Użytkownik "Meteoryty" <kevlarwarez@alpha.net.pl> napisał
Nie kolego.
Po prostu 40zl za zdjecie kodu to zdzierstwo i tyle.

A niedawne 500 zł za zdjęcie blokady u niektórych operatorów w Polsce to jak nazwiesz, kolego?

M.

Data: 2009-11-27 21:09:08
Autor: Endi
Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?

Użytkownik "Meteoryty" <kevlarwarez@alpha.net.pl> napisał

Po prostu 40zl za zdjecie kodu to zdzierstwo i tyle.

Kodu się nie ściąga tylko simlocka. I nie kodem. trzeba mieć box. Naucz się czytać, bo to już wyjaśniłem, ale to pustego pojemnika po łbie nie dotarło. Nikt nie daje kodów do simlocków, bo takich nie ma. Doczytaj to w google mądralo.

Data: 2009-11-27 20:13:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 27 Nov 2009 21:09:08 +0100, Endi napisał(a):

[...]

Ależ oczywiście, że są kody. I to często można je mieć za darmo. Albo za
jakąś opłatą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-28 01:49:06
Autor: Endi
Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

Ależ oczywiście, że są kody. I to często można je mieć za darmo.

Ktoś rozdaje za free kody do SL3? Waldek, no proszę Cię.

Data: 2009-11-28 11:28:54
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 28 Nov 2009 01:49:06 +0100, Endi napisał(a):

Ależ oczywiście, że są kody. I to często można je mieć za darmo.

Ktoś rozdaje za free kody do SL3? Waldek, no proszę Cię.

Operatorzy. Nie czytałeś?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-29 17:05:42
Autor: Endi
[...]

Ależ oczywiście, że czytałem, jednak przykład tu opisywany nie ma z tym związku. Więc nie róbmy OT.

Data: 2009-11-29 16:08:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:05:42 +0100, Endi napisał(a):

Ktoś rozdaje za free kody do SL3? Waldek, no proszę Cię.

Operatorzy. Nie czytałeś?

Ależ oczywiście, że czytałem, jednak przykład tu opisywany nie ma z tym związku. Więc nie róbmy OT.

Więc dlatego kodów nie ma? Nie rozśmieszaj mnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-29 17:55:18
Autor: Endi
[...]

Czytasz co piszę czy tylko błędnie rozumujesz? Nie napisałem NIGDZIE, że kodów nie ma, napisałem wyraźnie, że czytałem, jednak nie w każdym przypadku, są one darmowe. Szukasz dziury w całym czy znów udajesz najmądrzejszego?

Data: 2009-11-29 16:59:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:55:18 +0100, Endi napisał(a):

[...]

Napisałeś "Nikt nie daje kodów do simlocków"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-29 22:09:10
Autor: Endi
Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

Napisałeś "Nikt nie daje kodów do simlocków"

Zgadza się, ale proszę Cię Walduś, nie wyrywaj znów części zdań z kontekstu. Tyczyło się to jak zapewne wiesz, teorii niejakiego Meteoryty, który twierdził, że do jego nokii kasowanie za KOD 40pln to zdzierstwo. Jeśli zatem uważasz, że może on taki KOD uzyskać za darmo, bo operator je rozdaje, to gratuluje. Robienie szumu i idioty z siebie, to Twoje ulubione zajęcie, czy masz coś jeszcze do roboty innego? Masz kobietę? Telewizor? Zajmij się czymś.

Data: 2009-11-30 18:40:20
Autor: TGor
Waldek Godel pisze:

Ależ oczywiście, że są kody. I to często można je mieć za darmo. Albo za
jakąś opłatą.

Zdejmują jakieś kody? Ja coś przespałem?

TG

Data: 2009-11-30 17:47:07
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 30 Nov 2009 18:40:20 +0100, TGor napisał(a):

Zdejmują jakieś kody? Ja coś przespałem?

Wygląda, że przespałeś telefonię GSM :-)
Operatorzy od zawsze zdejmują przy pomocy kodów, a ostatnio nawet - w
określonych przypadkach - dają je za darmo. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-30 18:49:57
Autor: TGor
Waldek Godel pisze:

Wygląda, że przespałeś telefonię GSM :-)
Operatorzy od zawsze zdejmują przy pomocy kodów, a ostatnio nawet - w
określonych przypadkach - dają je za darmo.

Nie, no otsohozi? Kodem zdejmują, ale nie kody. :-P
No dobra, zaraz przestanie być zabawnie a zacznie być wkurzająco.

TG

Data: 2009-11-28 19:35:33
Autor: Marcin Guzik

Użytkownik "Meteoryty" <kevlarwarez@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:heor3t$cn2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Tego classica to chyba masz kradzionego:
http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=165&sg=0&string=6500+classic
bo pewnie zaplacenie 400-600 zlotych za telefon uwazasz za zdzierstwo ;)

Druga sprawa to jednak jestes za glupi zeby sobie sam sciagnac tego simlocka, wyguglanie na czym to polega
zajmuje srednio rozgarnietemu 2 minuty  po ktorych wie, ze musi komus zaplacic za:

- kod (w zaleznosci z jakiej sieci, od braku kodów dla konkretnej sieci, po 100-150 zł za kod, bądź free jeśli jest w miare mądry (ty się niestety nie łapiesz...)
ma telefon z Ery, Plusa bądź Play i dowód zakupu/podbitą gwarancję.

- usluge (minimalny koszt studenciny z komputerem i klonem jafa jako interfejs + kablem fbus do 6500 C + losowo działajacym program Zulei to jakies 160 zl (nie licząc kosztów komputera)- czyli zeby się studencinie zwróciło to musialby zrobić  8 telefonów po 20 złotych żeby wyjśc na zero. Pod warunkiem, że będzie umiał to zrobić, bedzie na tyle madry, że zrobi kopie obszaru simlocka, certyfikatów, full pm i w przypadku jak coś pojdzie nei tak nie odda Ci zepsutego telefonu nie akceptującego już zadnych kart sim tylko wgra kopie i bedzie probowal jeszcze raz. Tu przedstawilem Ci najtansza opcje, bo ludzie którzy tym zajmuja się na serio uzywaja drozszych, oryginalnych i pewniejszych narzedzi (co nie oznacza, ze zawsze wszystko sie nimi udaje...) oplacaja lokal, czynsz, zus, prad, ogrzewanie, komputer, boxy po kilkaset złotych, komplety kabli, logi i inne chuje muje o ktorych nie masz i nie bedziesz miał pojęcia.

Mniej rozgarnieci traca czas na pisanie bzdur po grupach dyskusyjnych albo zabawy kalkulatorami do dct3/dct4 w telefonach generacji bb5 - ten czas moglbys spokojnie poswiecic jakiejs uczciwej pracy za ktora bys dostal wynagrodzenie i mogl sobie sciagnac tego simlocka u kogos.

Po trzecie jest wolny rynek i zamiast wyzalac sie po grupach dyskusyjnych pochodz i popytaj ile to kosztuje, skoro wszedzie koszt sciagniecia
blokady to 40 zlotych to skoro to zdzierstwo to sam zaloz dzialalnosc, oplac lokal, czynsz, zus, prad, ogrzewanie, komputer, boxy, aktywacje,
kable, logi, pracownika, posiedz pare lat po kilka/kilkanascie godzin zeby to ogarnac i rob simlocki nawet po 5 zlotych albo nawet za darmo - nikt Ci nie broni.

Zreszta Waldi Ci bardzo dobrze napisal ty bidaku niestety nie umiesz i nie wiesz "gdzie uderzyc mlotkiem" ;)

Marcin
www.mmphone.pl

Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?