Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?

Data: 2009-11-26 23:35:03
Autor: Waldek Godel
Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
Dnia Fri, 27 Nov 2009 00:31:40 +0100, Meteoryty napisał(a):

Kupilem bardzo okazyjnie ten telefon, ale niedoczytalem ze ma sima, bo bylo to napisane "malymi literkami" :D
U mnie w "salonie" chca jedyne 40zl za 60sekund ich ciezkiej pracy. Dlatego

1. Uderzyłem młotkiem - 1 zł
2. Wiedziałem gdzie - 99 zł

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-27 00:45:06
Autor: Meteoryty

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:wug88hae4ozv$.dlglepper.institute.com...
[...]

Wiedzialem....
Tez bym chcial miec taka robote w ktorej wpisuje kody z kartki albo z nie mojego generatora i licze sobie po kilkadziesiat pln za kila sekund pracy jednego paluszka. Nie wiem jak dla Ciebie, ale mnie to irytuje. No ale ja sie nie znam.
Zamiast marnowac czas na pisanie uszczypliwych  odpowiedzi, pomoglbys, no ale Ty nie wiesz jak...
:D

Data: 2009-11-28 22:39:40
Autor: G Nowak
[...]

Sorry nie ma zadnych przeciwskazan co do tego bys Ty tez bral 40zylonów za odblokowanie telefonu. Potrzebujesz tylko "salonu" i troche sprzetu na dobry poczatek za pare tysiecy zeta i chocby minimum wiedzy, ktorej widocznie jeszcze nie posiadles ;) A tak BTW poczytaj sobie w sieci o bb5 no, chyba ze zamierzasz wklepywac te niepoprawne kody.

Data: 2009-11-30 17:56:25
Autor: TGor
Waldek Godel pisze:
[...]

Heh, i młotek nie taki z Biedronki, dodajmy... :-P
TG

Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?