Jak serwisowac rower ? :)

Data: 2009-04-15 22:06:16
Autor: Fantom
Jak serwisowac rower ? :)
Witam
Da mi ktos namairy na jakas stronke obrazujaca jak mozna samemu przeserwisowac rower 9troche opisu i zdjec/schamatow)? Czyli kupie sobie jakis smar, oliwke, wezme komplet kluczy i szmate i jazda. Szkoda mi wydawac ze 150 zl na serwis jednego roweru jak mam dzieciece rowery ktore sa moze warte z 400 zl na dzien dzisiejszy. Niby moge od razu brac sie i rozkrecac, ale wole troche wiecej wiedzy jednak miec :)

Fantom

Data: 2009-04-15 22:14:43
Autor: MAX
Jak serwisowac rower ? :)
Fantom pisze:
[...]

zobacz Tutaj: http://www.cyfronet.pl/rowery/

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-15 22:16:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak serwisowac rower ? :)
Panie Fantom, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gs5epm$22sa$1news.mm.pl> przy ul....

Da mi ktos namairy na jakas stronke

http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/

Data: 2009-04-16 17:27:42
Autor: Fantom
Jak serwisowac rower ? :)
[...]

Od siebie dodam:oprócz narzędzi (jak nie masz ściągacza do korb, to

Dzieki za info. Oprocz nietypowego sciagacza to cala reszta raczej normalnymi narzedziami ?
Mozna kupic taki sciagacz ? Drogo ?

Fantom
ps. Dzieki wszystkim za info

Data: 2009-04-16 17:29:13
Autor: Fantom
Jak serwisowac rower ? :)
Witam
Da mi ktos namairy na jakas stronke obrazujaca jak mozna samemu
przeserwisowac rower 9troche opisu i zdjec/schamatow)?

Strony jak to strony, a może bardzo często polecana książka?
http://allegro.pl/item607790051_zinn_i_sztuka_serwisowania_nowa_wysylka_24h.html

O kurcze, 370 stron ??

Fantom

Data: 2009-04-16 15:40:47
[...]