Jak serwisowac rower ? :)

Data: 2009-04-15 22:14:43
Autor: MAX
Jak serwisowac rower ? :)
Fantom pisze:
Witam
Da mi ktos namairy na jakas stronke obrazujaca jak mozna samemu przeserwisowac rower 9troche opisu i zdjec/schamatow)? Czyli kupie sobie jakis smar, oliwke, wezme komplet kluczy i szmate i jazda. Szkoda mi wydawac ze 150 zl na serwis jednego roweru jak mam dzieciece rowery ktore sa moze warte z 400 zl na dzien dzisiejszy. Niby moge od razu brac sie i rozkrecac, ale wole troche wiecej wiedzy jednak miec :)

Fantom

zobacz Tutaj: http://www.cyfronet.pl/rowery/

pozdrawiam

MAX