Jak serwisowac rower ? :)

Data: 2009-04-16 17:27:42
Autor: Fantom
Jak serwisowac rower ? :)
Da mi ktos namairy na jakas stronke obrazujaca jak mozna samemu
przeserwisowac rower 9troche opisu i zdjec/schamatow)? Czyli kupie sobie
jakis smar, oliwke, wezme komplet kluczy i szmate i jazda. Szkoda mi wydawac
ze 150 zl na serwis jednego roweru jak mam dzieciece rowery ktore sa moze
warte z 400 zl na dzien dzisiejszy. Niby moge od razu brac sie i rozkrecac,
ale wole troche wiecej wiedzy jednak miec :)

Fantom

Od siebie dodam:oprócz narzędzi (jak nie masz ściągacza do korb, to

Dzieki za info. Oprocz nietypowego sciagacza to cala reszta raczej normalnymi narzedziami ?
Mozna kupic taki sciagacz ? Drogo ?

Fantom
ps. Dzieki wszystkim za info

Jak serwisowac rower ? :)