Jak siÄ™ nazywa plastikowy wspornik radiat ora dla procesora

Data: 2011-09-27 20:19:53
Autor: Piotr Rezmer
Jak siÄ™ nazywa plastikowy wspornik radiat ora dla procesora
Witam,

W serwerze pękł mi ząbek (w czymś w rodzaju podstawki) do którego przyczepia się blaszkę dociskającą radiator CPU (Opteron 24xx). Czy takie elementy można dokupić? Jak mogą się nazywać?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-09-27 20:24:08
Autor: Piotr Rezmer
Jak siÄ™ nazywa plastikowy wspornik rad iatora dla procesora
Piotr Rezmer pisze:

Jak mogą się nazywać?

Znalazłem angielskie: CPU retention frame. Pytanie jaki jest polski odpowiednik albo kto to w Polsce sprzedaje

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-09-27 20:45:27
Autor: Andy Niwiński

"Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j5t4cp$ilp$1inews.gazeta.pl...
Piotr Rezmer pisze:

Jak mogą się nazywać?

Znalazłem angielskie: CPU retention frame. Pytanie jaki jest polski odpowiednik albo kto to w Polsce sprzedaje

Cuś w ten deseń?

http://allegro.pl/ramka-koszyk-procesora-754-939-f-v-i1764692518.html

Data: 2011-09-27 20:46:52
Autor: qwerty
Jak siÄ™ nazywa plastikowy wspornik radiatora dla procesora
UĹĽytkownik "Andy NiwiĹ„ski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j5t5k8$90p$1@dont-email.me...
http://allegro.pl/ramka-koszyk-procesora-754-939-f-v-i1764692518.html

Chyba nie to.

Data: 2011-09-27 21:01:04
Autor: Piotr Rezmer
Andy Niwiński pisze:

Cuś w ten deseń?

http://allegro.pl/ramka-koszyk-procesora-754-939-f-v-i1764692518.html

Znalazłem, niestety w US. Dokładnie chodzi o coś takiego:
http://www.ebay.com/itm/SUPERMICRO-BKT-0012L-CPU-BACK-PLATE-RETENTION-BRACKET-/200459272452?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eac4dc104

Wolałbym jednak znaleźć coś na starym kontynencie, najlepiej niedaleko Międzylesia. Czekanie na przesyłkę 2 tygodnie nie leży w kontekście.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-09-27 20:46:16
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości news:j5t44p$his$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

na allegro mozna to kupic sa po 6zl, znam ale zapomnialem cos chyba na b

Data: 2011-09-27 21:06:17
Autor: RemeK
Dnia Tue, 27 Sep 2011 20:46:16 +0200, Seba_Fan napisał(a):

na allegro mozna to kupic sa po 6zl, znam ale zapomnialem cos chyba na b

Backplate? Tylko, ze ten gadzet jest od spodu plyty i utrzymuje ten wlasnie
poszukiwany kawalek, by solidnie siedzial i mocno trzymal proca z
radiatorem.

--
pozdro
RemeK

Data: 2011-09-28 10:53:29
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jak się nazywa plastikowy wspornik radiatora dla procesora
Dnia 2011-09-27, o godz. 21:06:17
RemeK <go@dev.null> napisał(a):

> [...]

Backplate? Tylko, ze ten gadzet jest od spodu plyty i utrzymuje ten
wlasnie poszukiwany kawalek, by solidnie siedzial i mocno trzymal

Anie da rady czym¶ zast±pić? Nawet prowizork±? Mam jeden z serwerów z 2
~6-letnimi Xeonami i w jednym z wiatraków jaki¶ rok temu urwało się
skrzydełko wiatraka. Czemu ? Nie mam pojęcia. :-) Niewyważony wiatrak
warczał nieziemsko - na szybko pomogło symetryczne wyłamanie jeszcze
dwóch skrzydełek z pięciu pozostałych. No ale do¶ć drastycznie
pogorszyło to chłodzenie więc zacz±łem szukać nowego wiatraka -
ewentualnie z radiatorem i też był problem. Pomogło dobranie
podobnego wiatraka, chwila pracy z dremelem i mocowanie na paski
zaciskowe tzw. trytki. Ładne toto  nie jest ale skuteczne. Nie da rady
czego¶ podobnego? Np. paskami zaciskowymi przez otwory w płycie cało¶c
przymocować?

Trza sobie radzić - jak powiedział baca sznuruj±c kamasza
dżdżownic±. ;-)

Zdrówko

Data: 2011-09-28 10:04:55
Autor: kamil
Jak się nazywa plastikowy wspornik radiatora dla procesora
On 28/09/2011 09:53, Maciek Babcia Dobosz wrote:
Dnia 2011-09-27, o godz. 21:06:17
RemeK<go@dev.null>  napisał(a):

[...]

Je¶li to nie jest jaki¶ wyj±tkowo nietypowy serwer, to stawiam że na ebay albo allegro znajdziesz ich dziesi±tki na czę¶ci.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-28 11:27:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jak się nazywa plastikowy wspornik radiatora dla procesora
Dnia 2011-09-28, o godz. 10:04:55
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

Je¶li to nie jest jaki¶ wyj±tkowo nietypowy serwer, to stawiam że na ebay albo allegro znajdziesz ich dziesi±tki na czę¶ci.

Wła¶nie ciut nietypowy - na szybko było ciężko co¶ znaleĽć a nie
chciałem pakować tam wiatraka który nie wiadomo jak był zajechany przez
poprzedniego użytkownika.

Zdrówko

Jak siÄ™ nazywa plastikowy wspornik radiat ora dla procesora