[NARTY][FS] Jak siÄ? nazywa ten trik?

Data: 2011-02-25 16:44:09
Autor: woohoo
[NARTY][FS] Jak siÄ? nazywa ten trik?
Bardzo mi się spodobał, ale nie mam pojęcia jak się nazywa, ani pomysłu jak go wykonać na snowboardzie. Ktoś pomoże?
http://www.youtube.com/watch?v=9nQhXuZCuvI

--
wO.Ă´hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2011-02-25 18:51:53
Autor: J.F.
[NARTY][FS] Jak si? nazywa ten trik?
On Fri, 25 Feb 2011 16:44:09 +0100,  woohoo wrote:
Bardzo mi się spodobał, ale nie mam pojęcia jak się nazywa, ani pomysłu jak go wykonać na snowboardzie. Kto¶ pomoże?
http://www.youtube.com/watch?v=9nQhXuZCuvI

To sie nazywa "wyskok z butow".
Na snb robi sie tak samo, tylko trzeba najpierw sznurowki poluzowac
:-)

A tak swoja droga to kiedys wygladalem podobnie - byla zlodowaciala
skorupa na stoku, polamana juz troche i narty mi wjechaly pod :-)

J.

[NARTY][FS] Jak siÄ? nazywa ten trik?