Jak się nie dać wywieźć na izbę?

Data: 2011-07-13 19:55:12
Autor: Przemek
Jak się nie dać wywieźć na izbę?
Przemysław Adam Śmiejek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
Jakie są w ogóle zasady zabierania? Słyszałem kiedyś, że obywatel musi
być agresywny i znany policji już wcześniej jako alkoholik. No ale to
chyba plotka tylko :(

1. powyżej 0.5%% alko we krwi;
2. zachowanie zagrażające Twojemu lub innemu życiu.
Osądza niebieski i nie ma odwołania.

Kiedyś wylądowałem, bo za domagałem się, żeby gliniarz się wylegitymował zanim zacznę z nim dyskutować, na miejscu spotkałem ghościa, który trafił z 0.57 bo nie przechodził przez jezdnię na pasach.
Odpowiedź z prokuratury na zawiadomienie o przekroczeniu uprawnień przez niebieskiego w skrócie brzmiała:
jak miałeś pan więcej niż 0.5%% to się ciesz, że nie musiałeś robić obdukcji po powrocie z izby.

Nie ma bata, mimo, że o ile się nie mylę, trybunał w Strasburgu powiedział, że to niezgodne z jakimś prawem, że nie ma trybu odwoławczego, ale póki co nic się nie zmieniło.
Przem

Jak się nie dać wywieźć na izbę?