Jak się pozbyć gołębii

Data: 2009-06-04 11:45:50
Autor: Stalker
Jak się pozbyć gołębii
Witam!

Jak skutecznie odstraszyć siedzące na dachu i gzymsie gołębie?
Siatka, czy kolce nie wchodzÄ… w grÄ™...
Czy ktoś ma doświadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

Stalker

Data: 2009-06-04 12:13:34
Autor: Jo'Asia
Jak się pozbyć gołębii
Stalker wystukał:

Witam!

Jak skutecznie odstraszyć siedz±ce na dachu i gzymsie gołębie?
Siatka, czy kolce nie wchodz± w grę...
Czy kto¶ ma do¶wiadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

Poprosic kogo¶ w okolicy żeby zacz±ł hodować. Serio.

O rzut beretem od okien mam gołębnik, tamte gołębie s± grzeczne i
nieprzeszkadzaj±ce, a miejskie się nie pokazuj±. Same korzy¶ci. :)

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2009-06-04 13:30:31
Autor: Kamikazee
Jak się pozbyć gołębii
Jo'Asia pisze:

Poprosic kogo¶ w okolicy żeby zacz±ł hodować. Serio.

O rzut beretem od okien mam gołębnik, tamte gołębie s± grzeczne i
nieprzeszkadzaj±ce, a miejskie się nie pokazuj±. Same korzy¶ci. :)

W odległo¶ci ok. 200 m od mojego bloku s± 2 gołębniki i gołębie jak srały tak sraj± mi na balkon.

Data: 2009-06-04 14:23:23
Autor: Panslavista
Jak się pozbyć gołębii

Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci
Jo'Asia pisze:

[...]

Rosołek z gołębia jest smaczny.

Data: 2009-06-04 22:32:35
Autor: Jackare
Jak się pozbyć gołębii

Jak skutecznie odstraszyć siedz±ce na dachu i gzymsie gołębie?
Siatka, czy kolce nie wchodz± w grę...
Czy kto¶ ma do¶wiadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

S± specjalne generatory dzwięków i głosów wydawanych przez ptaki drapieżne. Niestety s± to do¶ć drogie zabawki bo s± profecjonalne- głównie przeznaczone do ochrony upraw (np sadów) przed ptactwem.
Możeby więc nagrać po prostu głosy ptaków drapieżnych i kilka razy na dobę gło¶no je wyemitować w okolicę
--
Jackare

Data: 2009-06-04 16:26:39
Autor: macq
Jak się pozbyć gołębii

U mnie testowane trzy różne sylwetki ptaków drapieżnych. Mam wrażenie, że wszystko co udało mi sie osiągnąć to wyraz politowania w oczach gołębi.

sam chętnie dołączę się do pytania o skuteczną metodę

atsu.

Data: 2009-06-04 16:49:09
Autor: Maverick
Jak się pozbyć gołębii
macq wrote:

Jak skutecznie odstraszyć siedz±ce na dachu i gzymsie gołębie?
Siatka, czy kolce nie wchodz± w grę...
Czy kto¶ ma do¶wiadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

Stalker

A sokolnika nie masz w poblizu? niech wpadnie kilka razy z "kolega" - i na kilka tygodni spokoj.

Data: 2009-06-04 17:23:12
Autor: Jeffrey
Jak się pozbyć gołębii
Stalker wrote:
[...]

pozostaje chyba tylko wiatrówka ale to może być nie legalne

jeffrey

Data: 2009-06-04 20:25:20
Autor: Piotrek
Jak się pozbyć gołębii

Użytkownik "Stalker" <t.laczkowski@interia.pl> napisał w wiadomości news:h0858e$r5s$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

nie musi być siatki
w zależności od szerokości parapetu wystarczą 2 lub 3 cienkie druciki rozciągnięte wzdłuż parapetu, utrudniające lądowanie

Piotrek

Data: 2009-06-05 06:57:31
Autor: JacekG.
Jak się pozbyć gołębii
Sprawdź czy ktoś czasem ich nie dokarmia, jak nie będą miały co jeść to odlecą. U mnie tak było.
JacekG.

Data: 2009-06-06 12:17:35
Autor: W.
Jak się pozbyć gołębii

Użytkownik "Stalker" <t.laczkowski@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0858e$r5s$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wystawiłam w oknie zdjęcie dużego psa, z dużymi zębami. Pomogło, już kilka lat mam spokój z gołębiami. Wcze¶niej cały balkon był zasrany, przez gołębie, nawet gniazda gołębie sobie robiły.

Jak się pozbyć gołębii