Jak si臋 pozby膰 szybko kk mBanku

Data: 2009-12-02 16:24:05
Autor: XYZ
Jak si臋 pozby膰 szybko kk mBanku
Mam kk mBank Euro<26 z dat膮 wa偶no艣ci do ko艅ca roku. Przys艂ali mi ju偶 now膮, pokazany w systemie status karty to "W PRODUKCJI". Chcia艂bym wypowiedzie膰 umow臋 o kart臋 i unikn膮膰 p艂acenia 75 z艂 op艂aty rocznej, ale troch臋 na to za p贸藕no, bo chyba trzeba to by艂o zrobi膰 3 miesi膮ce wcze艣niej. Ostatnio jedna z os贸b powiedzia艂a, 偶e mo偶na zastrzec kart臋, 偶eby op艂ata nie zosta艂a pobrana. Czy kto艣 m贸g艂by przybli偶y膰 mi ten spos贸b? Czy jak zastrzeg臋 aktualn膮 kart臋, to nie uaktywni膮 drugiej, kt贸r膮 ju偶 przys艂ali? Jak p贸藕niej rozwi膮za膰 umow臋, 偶eby nie pr贸bowali aktywowa膰 nowej karty/przysy艂a膰 kolejnych i pobiera膰 op艂aty?

Dzi臋ki!

Jak si臋 pozby膰 szybko kk mBanku