[kronika2prl] Jak siÄ™ robi kariery w II PRL

Data: 2011-07-01 00:48:24
Autor: mi
[kronika2prl] Jak siÄ™ robi kariery w II PRL
"Uważam Rze", nr 21/2011, str.97:

"Być może rozpoczyna się najszybsza kariera w polskim wymiarze sprawiedliwości. Wystarczyło na chwilę zapomnieć o tych wszystkich bezstronnościach oraz innych abstraktach i wysłać lidera lidera PiS do psychiatry. Szach-mat, perfekcyjna robota wyborcza, partia tego panu sędziemu nie zapomni. Tak więc za rok sąd apelacyjny, potem może Trybunał Konstytucyjny, Strasburg albo fotel wiceministra? Tylko chwila podłości, a perspektywa może i dożywotnia. Tak się właśnie wykuwają gwiazdorzy palestry i przyszłe autorytety moralne."

Gwoli wyjaśnienia: opisany geniusz jurystyki dociekał stanu psychicznego podsądnego po 17 kwietnia 2010 roku w związku z pozwem dot. dotyczącym wydarzeń z 2008 roku. To pierwszy przypadek w dziejach ludzkości gdy stan psychiczny z przyszłości mógł mieć wpływ na czyny z przeszłości. No ale takaż piękna okazja do zrobienia instytucjonalnej insynuacji i wytarzania w błocie.

Panie sędzio, proszę ode mnie pozdrowić innych podróżników w czasie, których pan spotka w swojej karierze bardzo niedyspozycyjnego sędziego. Proszę poprosić ode mnie by wysłali mi kartkę z przyszłości i napisali kiedy wreszcie polski wymiar sprawiedliwości będzie zdekomunizowany albo kiedy pousuwani z niego będą absolutnie niedyspozycyjni kretyni.

[kronika2prl] Jak siÄ™ robi kariery w II PRL