Jak się robi zamach - instrukcja

Data: 2012-11-20 23:33:10
Autor: Przemysław W
Jak się robi zamach - instrukcja

ABW zaprezentowała gadżety, które można dostać na... Allegro!

Kolejny spektakularny sukces Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego może okać się kolejną kompromitacją tej instytucji. Jak ustalił portal Fronda.pl, większość przedmiotów, jakie zaprezentowano podczas dzisiejszej konferencji prasowej to rzeczy, które może posiadać każdy szary Kowalski, a granat mający być koronnym dowodem przeciwko niedoszłemu zamachowcowi jest dostępny w sprzedaży na... Allegro.

- W wyniku przeszukań odnaleziono materiały wybuchowe takie jak: heksogen, pentryt, trotyl, proch – powiedział dziś Mariusz Krasoń z Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie. Równie złowieszcze były kolejne doniesienia medialne nt. zatrzymania 45-letniego Brunona K. „Oprócz materiałów wybuchowych i zapalników, mężczyna zgromadził także kilkanaście sztuk nielegalnej broni palnej i ponad 1100 sztuk amunicji różnego kalibru, a także elementy specjalistycznego ubioru - kamizelki kuloodporne z wkładami ceramicznymi, hełmy kewlarowe i snajperskie stroje maskujące” - czytamy na portalu tvn24.pl.

Media obiegła również informacja, że ABW zabezpieczyła spreparowane polskie i zagraniczne tablice rejestracyjne, instrukcje saperskie i minerskie oraz publikacje na temat pirotechniki. Prokuratura Apelacyjna w Krakowie poinformowała również, że mężczyzna szkolił kolejnych adeptów. Zapewne na wyjaśnienie sprawy potrzeba czasu. Pytanie tylko, dlaczego prokuratura mówiąc o broni zgromadzonej przez Brunona K. prezentuje przedmioty, które każdy przeciętny Nowak czy Kowalski może kupić na portalu aukcyjnym Allegro. Jak twierdzi nasz informator, jeden z przedmiotów, to granat F1. Co ciekawe, dokładnie taki sam granat znaleziono w mieszkaniu Artura Ł., pierwszego „polskiego Breivika”. - Taki sam był w moim domu, jako pamiątka z wojska mojego ojca. Taka replika kosztuje 30 zł na allegro (http://allegro.pl/granat-f1-metalowy-i2801099679.html - przyp. red.) - mówi Tomasz Łętowski, brat niedoszłego „zamachowca”.

Granat, to nie jedyny przedmiot, jakim ABW do spółki z prokuraturą straszą opinię publiczną. Jako dowód przeciwko Brunonowi K. wskazano również... kulki łożyskowe (http://www.tvn24.pl/zdjecia/arsenal-zgromadzony-przez-zamachowca,27235.html#p5 – przyp. red.). - Rzeczywiście można nimi wzmocnić siłę wybuchu bomby, tak aby ranić jak największą liczbę osób, ale to jest coś, co każdy może posiadać bez żadnych zezwoleń. Mój ojciec ma sporo narzędzi w domu i takie kulki na 100% też ma – mówi Łętowski, który – co ciekawe – z wykształcenia jest analitykiem ds. bezpieczeństwa i zagrożeń terrorystycznych.

Oprócz specjalistycznych książek, które może nabyć również dziecko, zaprezentowano również hełmy (http://www.tvn24.pl/zdjecia/arsenal-zgromadzony-przez-zamachowca,27235.html#p8) oraz kamizelki kuloodporne (http://www.tvn24.pl/zdjecia/arsenal-zgromadzony-przez-zamachowca,27235.html#p10). Wspomniane przedmioty również są dostępne na rynku bez żadnych ograniczeń. Można przekonać się o tym korzystająć z niezawodnego Allegro. I tak, kamizelki możemy nabyć np. tutaj: http://allegro.pl/kamizelka-kuloodporna-rozmiar-l-i2772972835.html czy pod adresem http://allegro.pl/kamizelka-kuloodporna-taktyczna-polska-olv-lubawa-i2782094976.html. Jeśli chodzi o hełmy, to ich kupno również nie stanowi problemu: http://allegro.pl/helm-model-kewlar-pokrowiec-woodland-i2804392550.html.

Takie działania nie są zaskoczeniem dla brata Artur Ł. Gdy zatrzymywano pierwszego "polskiego Breivika", funkcjonariusze Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego również zabezpieczyli mnóstwo przedmiotów, które zaliczono na poczet niedoszłego zamachowca, trąbiąc o sukcesie polskich służb. - Amunicja? No cóż. Mój ojciec jeździł z sąsiadem (zawoził go razem z bronią i amunicją) na polowania. W naszym mieszkaniu zabezpieczono ponad 60 naboi należących do sąsiada z naszego piętra. Po prostu kiedyś prawdopodobnie zostały w samochodzie po polowaniu i ojciec zabrał to w jakiejś torbie do domu i zapomniał o tym zupełnie. Facet, którego teraz zatrzymali był fanem militariów. To jest pewne – mówi portalowi Fronda.pl Tomasz Łętowski.

ABW zaprezentowała również baterie, trochę kabli, starą komórkę (http://www.tvn24.pl/zdjecia/arsenal-zgromadzony-przez-zamachowca,27235.html#p10 - przyp. red.). - Nie jestem ekspertem od bomb, ale większość z tych rzeczy można znaleźć w co drugim polskim domu – mówi z przekąsem Łętowski.

Powyższe fakty stawiają w wątpliwość spektakularną akcję ABW. - Trzeba dowodów w postaci np. gotowych bomb, a nie rzeczy, które można użyć do zamachu, jak komórka. Taki telefon czy trochę przewodów może posiadać każdy obywatel. Np. ja mam w domu sporo wiertarek, narzędzi, elementów które można wykorzystać w budowie bomby. Każdy Polak takie rzeczy posiada. Brunon K. miał zdetonować 4 tony materiałów wybuchowych, a przecież do tego potrzeba sporego samochodu, może nawet ciężarówki. Pytanie, gdzie składować takie ilości materiałów wybuchowych bez wykrycia przez kogokolwiek? Niech funkcjonariusze pokażą te materiały wybuchowe, bo tego jeszcze nie zrobili – mówi nasz informator.

Wygląda na to, że przedstawiciele Agencji - na razie - nie mają ochoty rozwiać naszych wątpliwości. Konferencje Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego wzmagają tylko poczucie zagrożenia. Często wśród kawiarnianego gwaru i oparów alkoholu można usłyszeć, że jakiś zmartwiony obywatel ma ochotę „wysadzić w powietrze Sejm”. Czy to oznacza, że na każdym rogu ulicy czai się kolejny Breivik? W końcu w każdym domu agenci ABW mogą zabezpieczyć telefon komórkowy, trochę kabli i innych – mogących budzić „podejrzenia” - przedmiotów.

W końcu władza musi być czujna wobec wroga narodu...

Aleksander Majewski

Data: 2012-11-21 09:07:14
Autor: xan
Jak si robi zamach - instrukcja
W dniu 21.11.2012 06:33, Przemysaw W pisze:

ABW zaprezentowaa gadety, ktre mona dosta na... Allegro!

Kolejny spektakularny sukces Agencji Bezpieczestwa Wewntrznego moe
oka si kolejn kompromitacj tej instytucji. Jak ustali portal
Fronda.pl, wikszo przedmiotw, jakie zaprezentowano podczas
dzisiejszej konferencji prasowej to rzeczy, ktre moe posiada kady
szary Kowalski, a granat majcy by koronnym dowodem przeciwko
niedoszemu zamachowcowi jest dostpny w sprzeday na... Allegro.

Jak bede szed z siekier po ulicy i rozwal komu eb, to nie bedziesz mia pretensji do policji ze mnie zatrzyma wczesniej, bo przecie kupiem j legalnie w sklepie ?

po takich opiniach potem si dziwi ze jest takie co jak WTC, a CIA si tumaczya ze nie moga nic zrobi (cho moga) bo wszak terroryci mogli wszystko legalnie kupi - wszystko zdobyli legal na terenie USA.

Zastanw si co oni pisz i ty, czy to normalne ze czowiek posiada takie iloci broni dla celw hobbystycznych ?

Data: 2012-11-21 02:26:09
Autor: Przemysław W
Użytkownik xan napisał:
W dniu 21.11.2012 06:33, Przemysław W pisze:

[...]

Jak bede szedł z siekierą po ulicy i rozwalę komuś łeb, to nie bedziesz
miał pretensji do policji ze mnie zatrzyma wczesniej, bo przecież
kupiłem ją legalnie w sklepie ?

Jak siekiera będzie zrobiona z 4 ton trotylu, to nie będę miał.

po takich opiniach potem się dziwią ze jest takie coś jak WTC, a CIA się
tłumaczyła ze nie mogła nic zrobić (choć mogła) bo wszak terroryści
mogli wszystko legalnie kupić - wszystko zdobyli legal na terenie USA.

Kolejny dzieciuch pojawił się na psp.
http://www.tinyurl.pl?MA4amieF

Zastanów się co oni piszą i ty, czy to normalne ze człowiek posiada
takie ilości broni dla celów hobbystycznych ?

Zastanowiłem się, a teraz ty się zastanów, w jaki sposób można
unieszkodliwić tych dówch niebezpiecznych świrów z bronią w rękach:

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/26449/polowanie2.jpeg
http://www.tinyurl.pl?weahHTZx
http://www.tinyurl.pl?FpqYPgHM

Data: 2012-11-21 11:49:07
Autor: xan
Jak si robi zamach - instrukcja
W dniu 21.11.2012 09:26, Przemysaw W pisze:
Uytkownik xan napisa:
[...]

Jak siekiera bdzie zrobiona z 4 ton trotylu, to nie bd mia.

A najlepiej jak bym z tym trotylem mieszka obok ciebie. To te by nic przeciwko temu nie mia.

po takich opiniach potem si dziwi ze jest takie co jak WTC, a CIA si
tumaczya ze nie moga nic zrobi (cho moga) bo wszak terroryci
mogli wszystko legalnie kupi - wszystko zdobyli legal na terenie USA.

Kolejny dzieciuch pojawi si na psp.
http://www.tinyurl.pl?MA4amieF

kady sdzi po sobie.

Zastanw si co oni pisz i ty, czy to normalne ze czowiek posiada
takie iloci broni dla celw hobbystycznych ?

Zastanowiem si, a teraz ty si zastanw, w jaki sposb mona
unieszkodliwi tych dwch niebezpiecznych wirw z broni w rkach:

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/26449/polowanie2.jpeg
http://www.tinyurl.pl?weahHTZx
http://www.tinyurl.pl?FpqYPgHM

Wtpi aby te "wiry" miay po 4tony trotylu w domu.

Data: 2012-11-21 12:02:09
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-21 09:07, xan pisze:

Jak bede szed z siekier po ulicy i rozwal komu eb, to nie bedziesz mia pretensji do policji ze mnie zatrzyma wczesniej, bo przecie kupiem j legalnie w sklepie ?

Rozwali eb komu niewinnemu to chyba inna para kaloszy od rozwalenia ba nietykalnemu przez nikogo i nic, bandycie ktry Ci gnbi, i gnbi raczej nigdy nie przestanie.. ?

Data: 2012-11-21 12:18:33
Autor: xan
W dniu 21.11.2012 12:02, Trybun pisze:
[...]

ty nie kumasz o co biega, pisz o sytuacji zapobiegania a nie o dokonaniu czynu, bo niby skd policja ma wiedzie po co mi siekiera i w jakim celu z ni id po ulicy ?

Data: 2012-11-21 12:29:49
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-21 12:18, xan pisze:
[...]

Ale kumam - ty sugerujesz e lepy mord na niewinnym ma takie samo znaczeni i rang jak prba wyeliminowania swojego wroga. Tak wanie media przedstawiaj pana Brievika - wszyscy wici a on ten zy.. A jeszcze to wmawianie mu rasizmu.. enada. Facet ktry nienawidzi Arabw - morduje nie ich a swoich rodakw, ...

Data: 2012-11-21 13:06:01
Autor: xan
W dniu 21.11.2012 12:29, Trybun pisze:
[...]

mord jest mordem, niewane na kim, tak samo prba zamordowania kogokolwiek jest zem,

Data: 2012-11-21 13:41:57
Autor: Jusuf
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8ig3b$tm8$1news.icm.edu.pl...
[...]

A doprowadzanie do masowych samobjstw, poprzez okradanie z emerytury, pozbawianie godnych miejsc pracy, pasoytowanie na zniewolonym i coraz bardziej gnbionym narodzie? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 14:21:30
Autor: xan
W dniu 21.11.2012 13:41, Jusuf pisze:
[...]

to s frazesy, przykad z USA:
- grnik tyra tam jak wszyscy, bez przywilejw
- emerytura jest taka jak sobie wypracuje i odoy, grupy uprzywilejowane sa ograniczone do minimum
- jak zastawi wasn emertur jako zabezpieczenie czego, to si moe z ni poegna
- nierzadkie s przypadki kiedy ludzie w USA za prac jad z jednego wybrzea na drugie
- zmiana kwalifikacji zawodowych jest na porzdku dziennym

a u nas, przecitny polak:
- pracuje w zakadzie cae ycie i mysli ze go atom nie ruszy
- zmiana kfalifikacji traktuje jako zo

A co do emerytur, podzikuj tym (zwizkom) ktrzy tworz grupy uprzywilejowane, ktre to bior emerytury i to nie mae, pracuj dalej (zabieraj prac innym - pracodawcy to si opaca, nisze koszty ZUS) a co za tym idzie nie ma te kasy aby starym emerytom da godziwe emerytury.

Twierdz stanowczo ze nasz system jest patologiczny, brak jasno okrelonych regu,  a najbardziej wnerwia mnie to, ze due grupy nacisku
przepychaj swoje interesy (strajki) kosztem tych sabszych (co nie mog strajkowa).

Data: 2012-11-21 14:48:42
Autor: Jusuf
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8ikgs$76g$1news.icm.edu.pl...
[...]

Polacy te swoj emerytur wypracowuj i na ni odkadaj, poprzez przymusowe skadki, jednak od 2013 roku bandziory u wadzy bez zgody narodu go bd sukcesywnie z wypracowanej emerytury okrada i zostan pozostawieni na asce losu, bez godziwej pracy, bo ta zlikwidowana..

Pracy w Polsce ju nie ma od ucznia do emerytury, dobre czasy si skoczyy, przekwalifikow te nie ma na co, do kasy do TESCO wszyscy si nie zmieszcz.

Sobie jednak bandziory pensyjki i stoeczkw nie zabrali.

Kasa na emerytury jest, tylko nienaartym ryjom mao i dla ich pociotkw w biurach, a take na utrzymanie reimu i wojny napastne w Iraku i Afganistanie, eby zakada tam kolejne reimy, wzorem NKWD w Polsce.

Polska, to nie USA, cakiem inny kraj i system. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 13:33:13
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-21 14:21, xan pisze:

to s frazesy, przykad z USA:
- grnik tyra tam jak wszyscy, bez przywilejw
- emerytura jest taka jak sobie wypracuje i odoy, grupy uprzywilejowane sa ograniczone do minimum

O rzesz qr**a!! W kraju  gdzie "nafciarz" nie wie co robi z kas a drugi pi pod mostem  na mietnikach nie ma przywilejw!!?

Data: 2012-11-22 13:32:29
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-21 13:06, xan pisze:

[...]

Mord tak, ale samoobrona (ew. zemsta za doznane krzywdy)  przed/na kim to mord usprawiedliwiony, przynajmniej gdy nie ma innych rodkw dla uzyskania zadouczynienia.

Data: 2012-11-22 20:18:26
Autor: xan
W dniu 22.11.2012 13:32, Trybun pisze:
[...]

mord jest zawsze mordem, nie myl tego z samoobron ktra ju mordem nie jest. Nie mona w samoobronie kogo zamordowa, zabi owszem.

Data: 2012-11-24 18:03:34
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-22 20:18, xan pisze:
[...]

Czyli wg. Ciebie to co robi USA w Afganistanie to nie zasuguje na miano mordw? Przecie to samoobrona przed talibskim fanatyzmem i ich chci mordu.. Czy kto kto rozwali siekier na ulicy czonkowi rzdu, ktrego rzdy s ewidentnym zagroeniem dla faceta nie bdzie samoobron? Czy rozstzrliwanie jecw nie jest form samoobrony przed ich potencjaln,  pniejsza zemst na zwycistwach? Wszystkie wymienione  powyej formy samoobrony, s samoobron przed miertelnym zagroeniem.

Data: 2012-11-21 09:28:52
Autor: Marek Czaplicki
Jak się robi zamach - instrukcja
Przemysław W pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 listopad 2012 06:33:

No tak. Czyżby to znaczyło, że kamera HD w ręku pedofila jest takim samym i do tych samych rzeczy używanym przedmiotem jak w ręku przeciętnego Kowalskiego? Skoro tak to pisiaki mają ubaw, bo po wygranych wyborach będą mieli powody pozamykać wszystkich domorosłych filmowców. Dlaczego policja pokazuje zabrane kibolom kije do bejsbola? Przecież taki kij można zrobić samemu, a nawet go kupić, na stosownych portalach. Czy poduszka służy do spania czy duszenia? O tym zdecydować ma stosowna komisja powołana przez Sejm zdaje się. Może trzeba wszystkim dorosłym paniom domu wydać w końcu pozwolenia na broń, bo codziennie używają noży. Pasek do spodni? O tu już poważne przestępstwo. :)
A teraz na poważnie. O przestępczym charakterze przedmiotów, które przeciętny Kowalski ma w domu, nie świadczy napis na nich: "Służy do zabijania", ale zamiary i stosowanie przez przestępcę.

Data: 2012-11-21 02:37:59
Autor: Przemysław W
Użytkownik Marek Czaplicki napisał:
[...]

Nie, dlatego pedofil za posiadanie kamery powinien stanąć przed sądem
i kamerami TVN. Ach wy lemingi :)

A teraz na poważnie. O przestępczym charakterze przedmiotów, które
przeciętny Kowalski ma w domu, nie świadczy napis na nich: "Służy do
zabijania", ale zamiary i stosowanie przez przestępcę.

Acha, no to teraz już wszystko jest jasne :) Przed chwilą ABW
opublikowała szczegółowe plany zamachu:
http://www.tinyurl.pl?6OUXwJ6V

Data: 2012-11-21 09:48:32
Autor: Marek Czaplicki
Przemysław W pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 listopad 2012 09:37:

[...]

Przecież przeciętny Kowalski ma tę kamerę w domu, a nawet o zgrozo robi z niej użytek. Pisałeś o przeciętnym Kowalskim.

Pytanie tylko, dlaczego prokuratura mówiąc o broni zgromadzonej przez Brunona K. prezentuje przedmioty, które każdy przeciętny Nowak czy Kowalski może kupić na portalu aukcyjnym Allegro.

Jak posiadasz nóż to uważaj, bo wg Twoich poglądów na przeprowadzanie zamachów zapuka do Ciebie ABW. Może pora samemu oddać się w jej ręce? Dostaniesz mniejszy wyrok. :)

Data: 2012-11-21 02:54:23
Autor: Przemysław W
[...]

No i co? Przeciętny Kowalski może z tego powodu trafić do więzienia?

[...]

Nie mam pojęcia o czym tym razem marudzisz.

Data: 2012-11-21 10:04:56
Autor: Marek Czaplicki
Przemysław W pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 listopad 2012 09:54:

[...]

O tym samym co Ty. W teście cytowanym przez Ciebie jest mowa o tym, że po kiego ABW pokazuje rzeczy jakie przeciętny zjadacz chleba może mieć w domu i czyni z nich narzędzia zbrodni. Ja pokazuję że narzędzia zbrodni i Ty masz w domu. Czy to czyni Cię przestępcą? Przestępcą może być każdy przeciętny rolnik. Z nawozów można też zrobić materiał wybuchowy. I co? Będziesz się naśmiewał gdy ktoś z nich zrobi bombę i wysadzi się pod Twoim domem. Będziesz mówił. Eeee... ja bym zrobił lepszą. :)

Data: 2012-11-21 03:23:05
Autor: Przemysław W
[...]

Acha, wiem, że wam lemingom tusk musi wszystko wytłumaczyć, w przeciwnym
wypadku nie macie pojęcia w jakim dobrobycie przyszło wam żyć :)

Uproszczony test na inteligencję leminga:

Policja w dowolnie wybranym miejscu na ziemi, poluje na prostytutkę,
ponieważ wykonywany przez nią zawód podlega każe więzienia, po rocznej
obserwacji, oddział specjalny dowiedział się, że panienka posiada w mieszkaniu duże ilości prezerwatyw, filmy porno, oraz kilka par czerwonych pantofelków na wysokim obcasie. Aby panienka mogła trafić
do więzienia, sędzia potrzebuje:

a) zdjęcia prezerwatyw ukrytych w szufladzie
b) zdjęcia panienki w trakcie obsługiwania klienta

Pokombinuj sobie przez chwilę, która odpowiedź jest prawidłowa i
może wtedy zrozumiesz, dlaczego tresowanie lemingów jest w Polsce
zajęciem dosyć łatwym do wykonania.

Data: 2012-11-21 03:30:44
Autor: Przemysław W
Użytkownik Przemysław W napisał:

ponieważ wykonywany przez nią zawód podlega każe więzienia

Literówka

Data: 2012-11-21 10:38:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k8i719$8ja$1dont-email.me...
Użytkownik Przemysław W napisał:

ponieważ wykonywany przez nią zawód podlega każe więzienia

Literówka

Nie tylko. Bzdura. Od kiedy prostytuowanie się podlega karze więzienia?
Chyba tylko w IV RP.

Data: 2012-11-21 03:43:42
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Bogdan Idzikowski"  news:50aca112$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

Nie tylko. Bzdura. Od kiedy prostytuowanie się podlega karze więzienia?
Chyba tylko w IV RP.

U was na wsi pewnie się o tym nie dowiesz, a TVN ma teraz ciekawsze tamaty
http://prostitution.procon.org/view.resource.php?resourceID=000772 -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 03:46:05
Autor: Przemysław W
Użytkownik 500-5 napisał:

[...]

Idzikowski to produkt PGR-u, dlatego zna się na wszystkim, taki już się urodził :)

Data: 2012-11-21 03:49:19
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Przemysław W"  news:k8i7u0$c2h$1dont-email.me...

Użytkownik 500-5 napisał:

[...]

Chyba tak, wczoraj prowadził wykłady z fotografii.

Data: 2012-11-21 11:36:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "500-5" <500-5@onet.eu> napisał w wiadomości news:k8i7pk$1cpd$1adenine.netfront.net...

[...]

Synkowie mili! Sami się podkładacie! Wszyscy! Może to nieznajomość języków obcych? A może to, że moherami jesteście?
Przytoczyłeś link w którym znajdziesz potwierdzenie moich słów:
75. Polska - Prostytucja: Legal

Spodziewam się teraz personalnych ataków na mnie. I z pewnością się nie zawiodę. Prawda moherki?

uchachany po pachy z debilstwa moherków!

Data: 2012-11-21 04:54:21
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Bogdan Idzikowski"  news:50acaec5$0$26709$65785112news.neostrada.pl...

Synkowie mili! Sami się podkładacie! Wszyscy! Może to nieznajomość języków obcych?

Racja, poza fotografia, masz dyplom z filologii angielskiej z pieczątką sołtysa.

A może to, że moherami jesteście?

Jesteśmy

Przytoczyłeś link w którym znajdziesz potwierdzenie moich słów:
75. Polska - Prostytucja: Legal

Kto napisał coś takiego:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Nie tylko. Bzdura. Od kiedy prostytuowanie się podlega karze więzienia?
Chyba tylko w IV RP."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I co u was na wsi oznacza "chyba tylko w IV RP" ?

A teraz może przetłumacz na polski ten wyjątek od reguły "chyba tylko":

United States
US federal, state, and Nevada county laws concerning prostitution
Prostitution: Limited Legality
Illegal except for 11 rural counties in Nevada, where registration and health checks are required.
Indoor prostitution became legal in Rhode Island in 1980 due to an unintentional legal loophole created by legislators. The state enacted new legislation closing the loophole on Nov. 3, 2009.
Brothel Ownership: Illegal
Illegal except for 11 rural counties in Nevada.
Pimping: Illegal

Spodziewam się teraz personalnych ataków na mnie. I z pewnością się nie zawiodę. Prawda moherki?

Z ciebie można się jedynie pośmiać, a to chyba nie podlega pod kodeks karny.

uchachany po pachy z debilstwa moherków!

Rownież, uchchany, roześmiany, rozbawiony, rozweselony z narcyzka kretynka

Data: 2012-11-21 12:31:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "500-5" <500-5@onet.eu> napisał w wiadomości news:k8ibu4$1fro$1adenine.netfront.net...

[...]

Kto napisał coś takiego:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Pogrążącie się synkowie dalej.
W Polsce prostytucja jest legalna!!!
Może w moherowej IV RP będzie nielegalna. Szkopuł w tym, że takowa RP może istnieć tylko w imaginacji moherków!
Nie rozmawiamy o prostytucji w USA, moherku!

uchachany po pachy z debilstwa moherków!

Data: 2012-11-21 05:40:20
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Bogdan Idzikowski"  news:50acbba4$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

Pogrążącie się synkowie dalej.

Taki był plan, w przeciwnym wypadku, nie ty byłbyś obiektem kpin.

W Polsce prostytucja jest legalna!!!

Niesamowite!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie rozmawiamy o prostytucji w USA, moherku!

Ty może nie, ale kogo to obchodzi.

jak zawsze uchachany i rozbawiony twoją głupotą

Data: 2012-11-21 23:35:25
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Szkoda że głupota nie boli. Mylisz prostytucję z sutenerstwem. Prostytucja jest legalna. Nielegalne jest ciągnięcie zysków z cudzego, zapamiętaj to słowo "CUDZEGO" nierządu. :)

Data: 2012-11-21 23:52:30
Autor: Klin
[...]

   "Salony masażu" to rozumiem nie sutenerstwo i ci co je prowadzą
    robią to w czynie społecznym nie ciągną z nich żadnych zysków.

    Szkoda że głupota nie boli.

Data: 2012-11-22 09:07:04
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Sam piszesz o sutenerstwie. To jest karalne. Kobieta może sama, podkreślam sama uprawiać prostytucję i ciągnąć z tego sama, podkreślam sama czerpać z tego zyski. Ty jakbyś chciał czerpać zyski z czyjegoś, podkreślam czyjegoś nierządu zostaniesz ukarany. Czy teraz wszystko jasne?

Data: 2012-11-22 01:07:41
Autor: Leszczur
On Nov 22, 9:07am, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
pisze na pl.soc.polityka w dniu roda 21 listopad 2012 23:52:

> "Salony masau" to rozumiem nie sutenerstwo i ci co je prowadz
> robi to w czynie spoecznym nie cign z nich adnych zyskw.

> Szkoda e gupota nie boli.

Sam piszesz o sutenerstwie. To jest karalne. Kobieta moe sama, podkrelam
sama uprawia prostytucj i cign z tego sama, podkrelam sama czerpa z
tego zyski. Ty jakby chcia czerpa zyski z czyjego, podkrelam czyjego
nierzdu zostaniesz ukarany. Czy teraz wszystko jasne?

Sowem "salon masau" zaoony na zasadzie spki cywilnej, gdzie
udziaowcy czerpi zyski wycznie z wasnej dziaalnoci - jest w
wietle naszego prawa biznesem jak najbardziej legalnym. Tylko jak i
gdzie oni te kasy fiskalne montuj? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-22 10:16:40
Autor: Marek Czaplicki
Leszczur pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 listopad 2012 10:07:

> [...]

sama czerpać z tego zyski. Ty jakbyś chciał czerpać zyski z czyjegoś,
podkreślam czyjegoś nierządu zostaniesz ukarany. Czy teraz wszystko

Słowem "salon masażu" założony na zasadzie spółki cywilnej, gdzie
udziałowcy czerpią zyski wyłącznie z własnej działalności - jest w
świetle naszego prawa biznesem jak najbardziej legalnym. Tylko jak i
gdzie oni te kasy fiskalne montują? ;-)

Tu już dotykasz swobodnej wynalazczości prawnej Polaków. Piszemy o uprawianiu prostytucji. Nie znajdziesz w prawie polskim przepisu karania kobiety, że wykonuje najstarszy zawód świata. A pod nazwą "salon masażu" może kryć się prawdziwy salon masażu terapeutycznego. Tak samo jak pod nazwą grupa dyskusyjna może kryć się siedlisko partyjne, czy jak niektórzy dochodzą tu do wniosku miejsce spotkań "agentów" różnej maści. :) Czy więc karać za to? Prawo nie może być tworzone dla jednostkowych przypadków, już Rzymianie to stwierdzili.

Data: 2012-11-22 03:17:43
Autor: Leszczur
On Nov 22, 10:16am, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> udziaowcy czerpi zyski wycznie z wasnej dziaalnoci - jest w
> wietle naszego prawa biznesem jak najbardziej legalnym. Tylko jak i

Tu ju dotykasz swobodnej wynalazczoci prawnej Polakw.

Albowiem kady Polak jest domorosym lekarzem, prawnikiem,
selekcjonerem reprezentacji, wyroczni moralnoci, specem od analizy
twardoci pni drzew liciastych, a okresowo nawet ekspertem od
materiaw wybuchowych!

Piszemy o uprawianiu prostytucji. Nie znajdziesz w prawie polskim przepisu karania
kobiety, e wykonuje najstarszy zawd wiata.

Oczywicie e nie. Prostytucja nie jest w Polsce zabroniona.

A pod nazw "salon masau" moe kry si prawdziwy salon masau terapeutycznego.

A moe te by joined venture - terapeutyczny masa opcjonalnie ze
szczliwym zakoczeniem! ;-)

Tak samo jak pod nazw grupa dyskusyjna moe kry si siedlisko partyjne, czy jak niektrzy
dochodz tu do wniosku miejsce spotka "agentw" rnej maci.. :)

Wiadomo. Tu prawie sami agenci siedz.

Czy wic kara za to?

Jasne! Pastwo ma by jak surowy ojciec! Prawy i Sprawiedliwy. ;-)
Jarkowi niestety pozostaje by jedynie ewentualnym Ojcem Narodu skoro
innym nie moe (a pewnie i nie chce) by.

Prawo nie moe by tworzone dla jednostkowych przypadkw, ju Rzymianie to stwierdzili.

A tam. Kazuistyka rzdzi! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-22 11:28:55
Autor: Klin
[...]

   Zezwalając na ten proceder państwo samo staje się sutenerem
   czerpiąc korzyści materialne w postaci podatków z prostytucji.

Data: 2012-11-22 03:18:22
Autor: Leszczur
Jak si robi zamach - instrukcja
On Nov 22, 11:28am, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:

> Tu ju dotykasz swobodnej wynalazczoci prawnej Polakw. Piszemy o
> uprawianiu prostytucji. Nie znajdziesz w prawie polskim przepisu karania
> kobiety, e wykonuje najstarszy zawd wiata. A pod nazw "salon masau"
> moe kry si prawdziwy salon masau terapeutycznego. Tak samo jak pod nazw
> grupa dyskusyjna moe kry si siedlisko partyjne, czy jak niektrzy
> dochodz tu do wniosku miejsce spotka "agentw" rnej maci. :) Czy wic
> kara za to? Prawo nie moe by tworzone dla jednostkowych przypadkw, ju
> Rzymianie to stwierdzili.

Zezwalajc na ten proceder pastwo samo staje si sutenerem
czerpic korzyci materialne w postaci podatkw z prostytucji.

Zatem Pastwo powinno si samo wsadzi do wizienia. Proste.

Data: 2012-11-22 12:02:49
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Nie wiem czy wiesz ale mówimy o tym czy prostytucja jest czy nie jest legalna. Chcesz uczynić państwo odpowiedzialnym za to co ludzie robią? To możesz mieć też pretensje do tego, że państwo pozwala ludziom być wolnymi. Nie czyni to państwa jednak odpowiedzialnymi za to co ludzie robią z wolnością. Każdą rzecz, każde prawo można wykorzystać w zły lub dobry sposób. Niektórzy ludzie w Polsce przy wszystkich przydanych im prawach, chcą żyć w systemie feudalnym. Ich prawo. Niech wybiorą sobie króla i jego słuchają do śmierci. Niektórzy chcą żyć w systemie niewolniczym. Tak jest w sektach. Po ukończeniu przez człowieka pełnoletności, nie możesz mu kazać co powinien robić. Wbrew prawu.

Data: 2012-11-22 12:22:52
Autor: Klin
[...]

   Czyli można robić wszystko byle odpowiednim ludziom pilnującym prawa
   dać w łapę i to nazywasz wolnością i legalnością?

Data: 2012-11-22 12:40:14
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 listopad 2012 12:22:

[...]

Napisałem "wbrew prawu". Ustawodawca w Polsce pomyślał też i o tym, że niektóre rzeczy, które będą robić wolni ludzie są złe. I dlatego wprowadził sankcje karne. W całym zagadnieniu dotyczącej prostytucji jest łączenie jej wykonywania z przestępczą otoczką. Powtórzę jeszcze raz: prostytuowanie jest legalne, czerpanie przez inne osoby zysków z tego nie. I to starcza. A co do ewentualnego pełnego zalegalizowania prostytucji i oskarżenia państwa że stanie się sutenerem przez czerpanie z tego podatków? Można powiedzieć tak. Podatki będą szły na zabezpieczenie przed różnymi dewiantami kobiet, bo to one głównie wykonują ten "zawód",  a np danina w postaci ZUS, na zabezpieczenie ich na starość. Tak jak każdego. O sorry zaraz się odezwie jakiś bywalec grupy i zacznie mówić że państwo okradło obywateli z emerytury. :)

Data: 2012-11-22 09:11:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:50ad5b31$0$1297$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Właśnie! Zwijałbyś się z bólu!

uśmiechnięty

Data: 2012-11-22 11:30:41
Autor: Klin
[...]

Właśnie! Zwijałbym się z bólu!

masochista

Data: 2012-11-22 12:40:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:50adfed4$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Biedny moherku. Jak nie możesz przekonać przy pomocy argumentów, poniżasz się do fałszerstwa. To jest dziecinada.

a było tak:
# >    Szkoda że głupota nie boli.

Właśnie! Zwijałbyś się z bólu!

uśmiechnięty #

ponieważ z dzieciakami nie myślę dyskutować, dla mnie nie istniejesz.
Bywaj dzieciątko bezmyślne!

zniesmaczony

Data: 2012-11-22 12:51:18
Autor: Klin
 Klin pisze:
[...]

uśmiechnięty masochista

Data: 2012-11-22 02:34:30
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Marek Czaplicki"  news:k8jkvh$okg$1node2.news.atman.pl...

Szkoda że głupota nie boli.

Gdyby bolała, wiedziałbyś że własną nogą kopiesz się w d.....

Mylisz prostytucję z sutenerstwem. Prostytucja
jest legalna. Nielegalne jest ciągnięcie zysków z cudzego, zapamiętaj to
słowo "CUDZEGO" nierządu. :)

W podanym wcześniej przykładzie, nie było żadnego odniesienia do uprawiania prostytucji w Polsce,
jeden sklerotyk coś sobie wymyśli, a drugi po nim powtarza. To taka popularna wśród lemingów zabawa
w głuchy telefon, no ale kto będzie od was wymagał więcej niż to co widać na tym obrazku :) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 09:42:47
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Czy jakbym pisał o premierze to pomyślałbyś o premierze jakiego Burkina Faso? Spec dla Ciebie trzeba podawać dokładny adres każdej osoby, abo nie wyjśc na sklerotyka? Chłopie ogarnij się. :)

Data: 2012-11-22 02:50:43
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Marek Czaplicki"  news:k8koib$o0p$1node2.news.atman.pl...

Czy jakbym pisał o premierze to pomyślałbyś o premierze jakiego Burkina
Faso? Spec dla Ciebie trzeba podawać dokładny adres każdej osoby, abo nie
wyjśc na sklerotyka? Chłopie ogarnij się. :)

Zacznij myśleć a nie udawać, że potrafisz. Na początek, starannie przeczytaj
podany niżej cytat, jak sobie poradzisz z jego zrozumieniem, dostaniesz na cukierki :)

Data: 2012-11-22 10:05:09
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Dowolnie wybrany kraj to na przykład może być Polska. Zgadza się? Może powinniśmy ustalić o czym piszemy. Ja rozumiem, ze np w krajach muzułmańskich mają inne podejście. Sądzę, że pisanie w Polsce o jakichś egzotycznych prawodawstwach mija się z celem. Bo sprowadzałoby się do tego, ze np w przywołanych muzułmańskich obowiązuje prawo szariatu i Ty miałbyś pretensje, że policja nie ściga "niewłaściwie" ubranych kobiet np. To dąży do paranoi wtedy. Zgadza się? :)

Data: 2012-11-22 03:15:56
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Marek Czaplicki"  news:k8kps9$3uv$1node1.news.atman.pl...

Dowolnie wybrany kraj to na przykład może być Polska. Zgadza się?

Nie zgadza się, jeżeli policja poluję na prostytutkę, to chyba logiczne,
że ma do tego podstawy prawne, ale to nie GW, tu trzeba dwie sekundy pomysleć :)

[...]

Pomieszanie z poplątaniem :)  W grupie dyskusyjnej zajmującej się polityką, należy pisać
tylko i wyłącznie o tym, co prosty odbiorca TVN potrafi ogarnąć, każdy najmniejsze odstępstwo
od tej reguły, natychmiast powoduje, że wykształceni z dużych miast zaczynają się gubić :)

Zgadza się? :)

Tak, szkoda że głupota nie boli :)

Data: 2012-11-22 01:29:56
Autor: Leszczur
On Nov 22, 10:17am, "500-5" <50...@onet.eu> wrote:
"Marek Czaplicki" news:k8kps9$3uv$1node1.news.atman.pl...

>Dowolnie wybrany kraj to na przykad moe by Polska. Zgadza si?

Nie zgadza si, jeeli policja poluj na prostytutk, to chyba logiczne,
e ma do tego podstawy prawne,

Bzdura. Sam fakt wykonywania jakiejs czynnosci przez policj nie
legitymuje tego dziaania jako zgodnego z prawem!

ale to nie GW, tu trzeba dwie sekundy pomysle :)

No to sprbuj kiedy ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-22 03:44:06
Autor: 500-5
Jak si robi zamach - instrukcja

"Leszczur" news:4082f08b-a917-4292-8a09-b1d352d4d180w7g2000vbb.googlegroups.com...

Bzdura. Sam fakt wykonywania jakiejs czynnosci przez policj nie
legitymuje tego dziaania jako zgodnego z prawem!

Bzdura. Policja dziaa w celu amania prawa :)

No to sprbuj kiedy ;-)

Obiecuje, ale musisz dorosn aby to zrozumie :) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 03:21:57
Autor: Leszczur
On Nov 22, 10:45am, "500-5" <50...@onet.eu> wrote:
>Bzdura. Sam fakt wykonywania jakiejs czynnosci przez policj nie
>legitymuje tego dzia ania jako zgodnego z prawem!

Bzdura. Policja dzia a w celu amania prawa :)

Aha. No to ich rozszyfrowae.
Poka jeszcze kto za tym stoi i bdzie peny obraz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-22 05:41:42
Autor: 500-5
Jak si robi zamach - instrukcja

"Leszczur" news:2c1616f7-bae7-4ba9-8f29-20860bb7b186w7g2000vbb.googlegroups.com...

Aha. No to ich rozszyfrowae.
Poka jeszcze kto za tym stoi i bdzie peny obraz.

Na pocztku sta ten:
http://www.tinyurl.pl?SrzFkHa6

A na kocu ten:
http://www.tinyurl.pl?nLQObq4l

Data: 2012-11-22 04:42:43
Autor: Leszczur
On Nov 22, 12:44pm, "500-5" <50...@onet.eu> wrote:
> [...]

>Aha. No to ich rozszyfrowa e .
>Poka jeszcze kto za tym stoi i b dzie pe ny obraz.

Aha. A w rodku? Jarek?

Data: 2012-11-22 06:50:54
Autor: 500-5
Jak si robi zamach - instrukcja

"Leszczur"  wrote in message news:9798c77c-f6f5-481d-8db3-ac88db2c8ccal18g2000vbv.googlegroups.com...

Aha. A w rodku?

A w rodku:

http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201205/1337530528_by_Sawyer123_600.jpg -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 12:50:14
Autor: Marek Czaplicki
Leszczur pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 listopad 2012 12:21:

On Nov 22, 10:45 am, "500-5" <50...@onet.eu> wrote:
>Bzdura. Sam fakt wykonywania jakiejs czynnosci przez policj nie
>legitymuje tego dzia ania jako zgodnego z prawem!

Bzdura. Policja dzia a w celu amania prawa :)

Aha. No to ich rozszyfrowałeś.
Pokaż jeszcze kto za tym stoi i będzie pełny obraz.

Pozdro

L'e-szczur

Nie martw się. Już był na grupie taki jeden, któremu you tube zastępowało dziennik ustaw. Jak się on nazywał? Nie pomnę.:)

Data: 2012-11-22 06:03:21
Autor: 500-5

"Marek Czaplicki"  wrote in message news:k8l3hq$dok$1node1.news.atman.pl...

Nie martw się. Już był na grupie taki jeden, któremu you tube zastępowało
dziennik ustaw.

Mieszkam w kraju którego języka nie potrafię zrozumieć, możesz mi pomóc tłumacząc to na polski?

http://prostitution.procon.org/view.resource.php?resourceID=000119

Jak się on nazywał? Nie pomnę.:)

Czaplicki? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 04:44:21
Autor: Leszczur
On Nov 22, 1:04pm, "500-5" <50...@onet.eu> wrote:
"Marek Czaplicki" wrote in messagenews:k8l3hq$dok$1node1.news.atman.pl...
>Nie martw si. Ju by na grupie taki jeden, ktremu you tube zastpowao
>dziennik ustaw.

Mieszkam w kraju ktrego jzyka nie potrafi zrozumie, moesz mi pomc
tumaczc to na polski?

http://prostitution.procon.org/view.resource.php?resourceID=000119

No i? Nawet w Stanach prostytucja nie jest wszdzie zakazana. W Polsce
nie jest zakazana NIGDZIE.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-22 06:48:50
Autor: 500-5
Jak si robi zamach - instrukcja

"Leszczur"  wrote in message news:4dbe2a19-22b1-4822-ac83-94f684de94ad10g2000vbu.googlegroups.com...

No i?

No I tyle.

No i? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 06:37:48
Autor: Leszczur
On Nov 22, 1:51pm, "500-5" <50...@onet.eu> wrote:
>Nawet w Stanach prostytucja nie jest wsz dzie zakazana. W Polsce
>nie jest zakazana NIGDZIE.

No i?

No i tyle.

Data: 2012-11-22 07:09:22
Autor: 500-5

"Leszczur"  wrote in message

Nawet w Stanach prostytucja nie jest wszdzie zakazana.

Podlega karze wizienia i grzywny na caym terenie USA, pomijajc
jedynie 6 z 17 "powiatw" w JEDNYM stanie (Nevada). -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 06:39:24
Autor: Leszczur
On Nov 22, 2:13pm, "500-5" <50...@onet.eu> wrote:
"Leszczur" wrote in message

>Nawet w Stanach prostytucja nie jest wsz dzie zakazana.

Podlega karze wi zienia i grzywny na ca ym terenie USA, pomijaj c
jedynie 6 z 17 "powiat w" w JEDNYM stanie (Nevada).

Nawet jeli byaby wyczona jedna wiocha na Alasce i w tej jednej
wiosze byaby jedna chaupa z jednym starym dziadem to nie mgby
powiedzie, ze prostytucja jest zakazana w CAYCH Stanach.
"Cao" jest pojciem niewiarygodnie precyzyjnym.

Data: 2012-11-23 04:54:05
Autor: 500-5

"Leszczur"  wrote in message

[...]

Dlaczego nie? Amerykaskie prawo obowizujce w tej jednej maej wiosce wyjania
to bardzo precyzyjnie:

NRS 201.354  Engaging in prostitution or solicitation for prostitution:

1.  It is unlawful for any person to engage in prostitution or solicitation therefor, except in a licensed house of prostitution.

"Cao" jest pojciem niewiarygodnie precyzyjnym.

Kilka cytatw, dla uzmysowienia, e mona i jest to stosowane:

"Rzd Tymczasowy ustanowi swoj administracj na caym powojennym terytorium Polski z wyjtkiem Szczecina"

"Solanki wystpuj powszechnie niemal na caym terytorium Polski, za wyjtkiem Sudetw"

"Wystpowanie w Polsce: na caym terytorium z wyjtkiem pogrza i gr"

"Mona je zabija od 1 listopada do 15 stycznia na caym terytorium Sowacji z wyjtkiem maych korytarzy prowadzcych
do Czech i Wgier"

Data: 2012-11-23 06:11:03
Autor: Leszczur
On 23 Lis, 11:54, "500-5" <50...@onet.eu> wrote:
> [...]
> powiedzie , ze prostytucja jest zakazana w CA YCH Stanach.

Dlaczego nie? Ameryka skie prawo obowi zuj ce w tej jednej ma ej wiosce

Widocznie spae na zajciach z logiki matematycznej i dziaa na
zbiorach.
Cao zbioru jest pojciem bardzo precyzyjnym i nie pozostawiajcym
ADNEJ wolnoci interpretacyjnej.

Kilka cytat w, dla uzmys owienia, e mo na i jest to stosowane:

"Rz d Tymczasowy ustanowi swoj administracj na ca ym powojennym
terytorium Polski z wyj tkiem Szczecina"

Sowem nie na caym powojennym terytorium Polski. No chyba e Szczecin
do tego terytorium nie by zaliczany.

"Solanki wyst puj powszechnie niemal na ca ym terytorium Polski, za
wyj tkiem Sudet w"

Sowa kluczowe: "niemal" oraz "za wyjtkiem".

"Wyst powanie w Polsce: na ca ym terytorium z wyj tkiem pog rza i g r"

Sowa kluczowe: "za wyjtkiem".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-23 17:33:16
Autor: 500-5

"Leszczur"  wrote in message news:094e045c-2095-4f7d-871f-d44c24f3664dk6g2000vbr.googlegroups.com...

[...]

Ty tam bye i widziae jak spaem :)

Cao zbioru jest pojciem bardzo precyzyjnym i nie pozostawiajcym
ADNEJ wolnoci interpretacyjnej.

Dlatego amerykaski kodeks karny napisa profesor matematyki, a ty
mu w tym pomagae :)

[...]

Wr do tego co napisaem i poszukaj sw kluczowych.

"Jak wynika z raportu Unii Europejskiej, okoo 15 procent polskich pitnastolatkw nie umie czyta ze zrozumieniem"

Czyli miao miecisz si w tej 15% grupie "prymusw"

Data: 2012-11-22 14:29:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak si robi zamach - instrukcja

Uytkownik "500-5" <500-5@onet.eu> napisa w wiadomoci news:k8l8dg$192b$1adenine.netfront.net...

"Leszczur"  wrote in message

Nawet w Stanach prostytucja nie jest wszdzie zakazana.

Podlega karze wizienia i grzywny na caym terenie USA, pomijajc
jedynie 6 z 17 "powiatw" w JEDNYM stanie (Nevada).

Czyli nie jest wszdzie zakazana. Sam sobie zaprzeczye.

ubawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-11-22 07:34:41
Autor: 500-5

"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:50ae28ba$0$1229$65785112news.neostrada.pl...

Czyli nie jest wszdzie zakazana. Sam sobie zaprzeczye.

W jaki sposb sobie zaprzeczyem?

rozeweselony -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 23:29:47
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Mieszkasz w Polsce? Nie rozumiesz rozróżnienia pomiędzy prostytucją a sutenerstwem? :)

Data: 2012-11-23 01:39:10
Autor: Leszczur
On 22 Lis, 23:29, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> Mieszkam w kraju ktrego jzyka nie potrafi zrozumie, moesz mi pomc
> tumaczc to na polski?

Mieszkasz w Polsce? Nie rozumiesz rozrnienia pomidzy prostytucj a
sutenerstwem? :)

Moze jemu jest wszystko jedno? Byle kasa byla na koncie kadego
pierwszego dnia miesica ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-23 04:57:14
Autor: 500-5

"Marek Czaplicki"  wrote in message news:k8m90v$m29$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie mieszkam w Polsce. Pomijając sklerozę emeryta Idzikowskiego, jakie to ma znaczenie?

Nie rozumiesz rozróżnienia pomiędzy prostytucją a sutenerstwem? :)

Nie rozumie, jaki związek ma:
to pytanie
Polska
sutenerstwo
i twoje pitolenie z tematem. Potrafisz to wyjaśnić?

Data: 2012-11-23 12:03:38
Autor: Marek Czaplicki
500-5 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 23 listopad 2012 11:57:

[...]

Jak nie mieszkasz w Polsce to przestań zawracać łeb sprawami, od których jesteś daleko. Mam kumpla mieszka poza Polską. Jak go namawiałem do udziału w wyborach polskich to powiedział, że co on nam będzie posłów, senatorów i prezydenta wybierał? Żyje problemami swojego kraju. Ty jak w piosence Dire Straits chyba, "dajcie mi moje you tube". :)

Data: 2012-11-23 05:08:41
Autor: 500-5

"Marek Czaplicki"  wrote in message news:k8nl6g$gd2$1node2.news.atman.pl...

[...]

Takie rady możesz dawać żonie, dzieciom, rodzicom i całej rodzinie.

Mam kumpla mieszka poza Polską.

Co może mnie obchodzić twój kolega, jego problemy i twoje opinie na
ten temat?

Data: 2012-11-23 12:23:15
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Widzisz. Nie obchodzi Cię to co się dzieje w Polsce. Jak coś kłóci się z wyobrażeniami, to masz pretensję do tego co Ci to powie nie do tych którzy to powodują. Jak w barbarzyńskich czasach. "Zabijasz" posłańca niosącego wg Ciebie złe wieści. EOT

Data: 2012-11-23 05:40:01
Autor: 500-5

"Marek Czaplicki"  wrote in message news:k8nmb9$1l2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Straszne bzdury. W internecie dostępnym dla każdego, ktoś podaje przykład który w żaden sposób nie odnosi się ani do Polski, ani nie ogranicza do prawa obowiązującego w Polsce, a ponieważ nie potrafisz samodzielnie tego zrozumieć, dlatego już drugi dzień pitolisz o sutenerstwie, a teraz o jakimś koledze który mieszka za granicą, głosowaniu i zawracaniu łba sprawami. Jeżeli czegoś nie rozumiesz, to może jednak zapytaj, a dopiero trochę później zabieraj się za pouczanie.

Data: 2012-11-22 10:22:19
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Czy do Twojej głowy dojdzie myśl, że policja nie poluje na prostytutki dlatego, że się prostytuują ale np dlatego, że: handlują na boku narkotykami, okradają swych klientów. Inaczej doszedłbyś do wniosku, że jak jeden sprzedawca kradnie, to należy ścigać wszystkich sprzedawców za to że są sprzedawcami. W IV RP może coś takiego byłoby wykonywalne i pożądane. Szczególnie wtedy gdy prezes ma kłopoty z myśleniem jak wchodzi do byle sklepu. :)

Data: 2012-11-22 03:34:24
Autor: 500-5

"Marek Czaplicki"  wrote in message news:k8kqsf$pv6$2node2.news.atman.pl...

Czy do Twojej głowy dojdzie myśl, że policja nie poluje na prostytutki
dlatego, że się prostytuują ale np dlatego, że: handlują na boku
narkotykami, okradają swych klientów.

Tak, a na złodziei policja poluje dlatego, że handlują złomem, a nie dlatego, że coś ukradli.
Dajmy temu spokój, obaj z Idzikowskim prezentujecie znajomość faktów i poziom myślenie
na poziomie który może jedynie śmieszyć. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 10:56:13
Autor: Marek Czaplicki
500-5 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 listopad 2012 10:34:

[...]

Przecież wyraźnie Ci napisałem dlaczego na niektóre prostytutki policja poluje. Dlatego, że popełniają przestępstwa, a nie że się prostytuują. Masz tu na odczepkę:
Prawodawstwo odnośnie prostytucji we wszystkich regionach świata jest znacząco zróżnicowane zależnie od danego kraju[50][51][52][53][54]. W niektórych krajach prostytucja jest w pełni legalną i uregulowaną instytucją, w innych sama prostytucja (dopuszczanie się obcowania płciowego w zamian za świadczenie pieniężne) jest legalna, ale większość powiązanych z nią praktyk takich jak stręczycielstwo, prowadzenie domu publicznego czy inne formy sutenerstwa są karalne; jeszcze w innych systemach prawnych prostytucja jest karalna, ale wymiar kary też jest znacząco zróżnicowany zależnie od kraju (mogą to być drobne grzywny, kary więzienia, ale i nawet kara śmierci). Oficjalna karalność nie zawsze jednak powiązana jest z egzekwowaniem prawa – w wielu krajach mimo oficjalnych zakazów prostytucja jest szeroko rozpowszechniona, często tolerowana a prawo nie jest egzekwowane lub jest obchodzone. Z drugiej strony tam gdzie jest oficjalnie legalna prawo może skutecznie utrudniać jej legalne uprawianie (np. poprzez zakaz zabiegania o klientów w miejscach publicznych lub, tam gdzie jest prawnie w pełni uregulowana, poprzez ograniczanie liczby wydanych koncesji). Sprawy komplikują się szczególnie tam gdzie regulacje prawne są niepełne, niejasne lub w ogóle ich nie ma. W niektórych państwach prawo traktuje prostytucję tak, że jej legalność lub nielegalność zależy od bardzo konkretnych okoliczności (np. zabrania się prostytuowania się, ale tylko mężczyznom). Dlatego krótko sformułowana ocena legalności lub nielegalności prostytucji dla danego kraju stanowi w wielu przypadkach znaczne uproszczenie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prostytucja

Data: 2012-11-22 04:03:45
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Marek Czaplicki"  news:k8kss1$723$1node1.news.atman.pl...

Przecież wyraźnie Ci napisałem dlaczego na niektóre prostytutki policja
poluje.

Pisać sobie możesz, szkoda, że nic z tego nie wynika i nic z tego nie
rozumiesz.

Dlatego, że popełniają przestępstwa, a nie że się prostytuują.

Rozumiesz cokolwiek w języku angielskim?
Jeżeli tak, to popatrz, może coś wreszcie do ciebie dotrze:
https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=5aUnQlC7_9M&feature=endscreen
https://www.youtube.com/watch?v=fTbmH_YEWvY

Data: 2012-11-22 11:14:39
Autor: Marek Czaplicki

[...]

W linku podanym przeze mnie było nawet o konwencji ONZ. Nie dziwota że prezes ma taki mir u swych wyznawców. Z prawem niewiele wspólnego, z myśleniem w ogóle, ale wargowanie bzdur i wyzwisk opanowane do perfekcji. :)

Data: 2012-11-22 04:18:19
Autor: 500-5

"Marek Czaplicki"  wrote in message news:k8ktuj$862$1node1.news.atman.pl...

W linku podanym przeze mnie było nawet o konwencji ONZ.

W linku podanym przeze mnie, było widać to czego nie potrafisz zrozumieć
czytając prosty tekst.

Ty i myślenie to dwie sprzeczności :) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 11:23:36
Autor: Marek Czaplicki
500-5 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 listopad 2012 11:18:

[...]

:)

Ty i myślenie to dwie sprzeczności :)

Słuchaj ja wiem, że Ty jesteś prawicowy. Durnoty wypisywane przez Ciebie o tym świadczą. Nie zamienisz swojego chciejstwa, jak powinno być ułożone prawo w realne rzeczy. Przynajmniej do tej pory dopóki nie będziesz tego prawa stanowił. Tak samo jak prezes nie zamieni swojego chciejstwa dotyczącego władzy i jej posiadania do tej pory dopóki nie zbierze większej ilości głosów. A nawet wtedy musi udowodnić, że potrafi władzę sprawować przez trochę dłużej niż dwa lata. :)

Data: 2012-11-22 04:48:43
Autor: 500-5

"Marek Czaplicki"  wrote in message news:k8kvkb$v1g$1node2.news.atman.pl...

Słuchaj ja wiem, że Ty jesteś prawicowy. Durnoty wypisywane przez Ciebie o
tym świadczą.

:) Śmieszysz tą swoją głupotą nie gorzej niż emeryt Idzikowski

Nie zamienisz swojego chciejstwa, jak powinno być ułożone
prawo w realne rzeczy.

Rozumiesz cokolwiek w języku angielskim? A wzrok dopisuje?

Data: 2012-11-22 10:11:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "500-5" <500-5@onet.eu> napisał w wiadomości news:k8ko40$v1j$1adenine.netfront.net...

[...]

Konfabulujesz chłopaczku. Dyskusja wzięła się od stwierdzenia przez "Przemysław W", że w Polsce podlega karze prostytucja, co jest oczywistą nieprawdą. Oto kopia tego postu:

[...]

Zdanie końcowe, to moja reakcja na bzdurę.
Ale wy, moherki, nie przyjmujecie do wiadomości tego, że popełniacie błędy i wszelkimi sposobami chcecie się wyłgać, wpadając w coraz większą dziurę w dupie!

uchachany nieporadnością moherków

Data: 2012-11-22 03:36:28
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Bogdan Idzikowski"  news:50adec47$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No i gdzie widzisz tutaj jakieś odniesienie do "w Polsce podlega karze prostytucja"?
Stary uparty sklerotyk z ciebie i jedyne co można robić to kpić z twojej głupoty :)

Data: 2012-11-21 10:36:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k8i6iu$689$1dont-email.me...
[...]

Zrewanżuję się uproszczonym testem na inteligencję mohera.
Jest katastrofa lotnicza w której ginie moherowy prezydent. Powodem jest niefrasobliwość i błędy pilotów.

Prezes moherów twierdzi, że moherowy prezydent nie mógł zginąć w zwyczajnej katastrofie czyli z cała pewnością był zamach.
I wbrew logice i faktom każdy moher przekonać wszystkich, że umiłowany prezydent został wysadzony w powietrze, bo przecież tak twierdzi jego umiłowany i nieomylny przywódca.

przekorny

Data: 2012-11-21 10:48:35
Autor: Marek Czaplicki
Przemysław W pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 listopad 2012 10:23:

Acha, wiem, że wam lemingom tusk musi wszystko wytłumaczyć, w przeciwnym
wypadku nie macie pojęcia w jakim dobrobycie przyszło wam żyć :)

Nie wam lemingom, tylko Tobie. Tobie musi ABW aby być wiarygodna wytłumaczyć jak z kawałków drutów, kilku kilogramów różnych zmieszanych substancji chemicznych i starych tel komórkowych skonstruować niszcząca rzecz. Przecież Ty niemalże domagasz się instruktażu, najlepiej w porze największej oglądalności jak to za Ziobro, Kamińskiego i tego trzeciego bywało. Konferencje, najlepiej z dyktafonami i gwoździami.

Data: 2012-11-21 03:55:34
Autor: Przemysław W
[...]

Boziu droga co za tumany z tych lemingów :)
W normalnym kraju, policja nie zamyka człowieka w więzieniu za kradzież,
dlatego że posiadał w domu worek, łom i kominiarkę, w normalnym kraju, inteligentny policjant aresztuje złodzieja w trakcie dokonywania przestępstwa.

Data: 2012-11-21 11:02:01
Autor: Marek Czaplicki
Przemysław W pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 listopad 2012 10:55:

[...]

O kurna to o to chodzi. Robisz w portki bo prezes tak nauczył, że policja w III RP będzie zamykać każdego kto daje powody do tego, że będzie przestępcą? Zastanawiasz się co Ty masz w domu niebezpiecznego i mogącego służyć do wyrobu broni? Brakuje Ci wielkiego bummm pod Sejmem po to żeby policja miała łapać sprawcę takiego za 25 lat, a nie szykującego się za tylko 3 lata? Gratuluję podejścia. I ktoś tu mówi o tresurze? :)

Data: 2012-11-21 04:03:27
Autor: Przemysław W
[...]

Szkoda czasu, nie trafi do ciebie, trzeba by nakładać do glowy łopatą :)

Data: 2012-11-21 11:09:27
Autor: Marek Czaplicki
Przemysław W pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 listopad 2012 11:03:

[...]

Nie trafi. Oczywiście. ABW złapała potencjalnego przestępcę. Czy to do Ciebie trafia? Jak widać nie. Ty chcesz mieć sprawnie działającą policję, ale już po fakcie. Broń Boże przed. Bo to zamach na prawa i wolności. Każdy może sobie skonstruować dowolną bombę, a po wykryciu jej przez służby mówić, że to taka zabawka dla dziecka? :)

Data: 2012-11-21 04:15:19
Autor: Przemysław W
[...]

Potencjalnych przestępców można w Polsce znaleźć setki, policja ma
prawo prowadzić dochodzenia i stawiać oskarżenia na podstawie
niezbitych dowodów, a nie robić medialną szopkę na użytek niedolnego rządu, pokazując zdjęcia rupieci które można znaleźć prawie w każdym domu. EOT

Data: 2012-11-21 11:22:14
Autor: Marek Czaplicki
Przemysław W pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 listopad 2012 11:15:

[...]

To gratuluję. Policja powinna łapać tam gdzie przestępca sobie na plecach napisze, że nim jest, na bombie napisze "bomba" aby wszyscy wiedzieli z kim i z czym mają do czynienia. :) Sąd wtedy tylko badałby czy ktoś zarejestrował swoją działalność jako przestępczą w odpowiednich rejestrach, odprowadzał podatki i ZUS-y. Wtedy by były niezbite dowody. Dla sądu oczywiście, ale czy Ty nie podważyłbyś ich? Oto zagadka. :)

Data: 2012-11-21 12:47:06
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 21 Nov 2012 04:15:19 -0600, Przemysław W wrote:

[...]

Dużo wiesz o tej „medialnej szopce”. Miejmy nadzieję, że jeżeli masz rację,
sąd pośle prokuraturę do stu diabłów, nie zostawi suchej nitki na ABW
i przede wszystkim zwolni podejrzanego (który wystąpi o odszkodowanie)!
A tymczasem zanim to się wydarzy, mógłbyś podzielić się swoją wiedzą,
a ja z wdzięczności Ci przyklasnę (też nie lubię jak służby przekraczają
swoje uprawnienia i tworzą artefakty). Mam jeden tylko mały problem
-- nie uzasadniasz w żaden sposób tych swoich rewelacji. Czy mógłbyś
powiedzieć skąd czerpiesz swoją wiedzę na temat szczegółów sprawy
i podzielić się jakimiś informacjami? Po prostu zanim przyjmę Twój
punkt widzenia, chciałbym wiedzieć czy dzielisz się z grupą dyskusyjną
jakąś eksluzywną wiedzą czy jednak zwyczajnie uprawiasz propagandę?
Uprzejmie proszę.

Uwaga: jeżeli źródłem Twojej wiedzy są wyłącznie jakieś marginalne,
       egzotyczne blogi dla nałogowych blogossaczy, to...
       To może nie zawracaj sobie głowy. Szkoda czasu.

EOT

Poważnie?

--
Dariusz Laskowski        Wojciech Sosiński: Teraz to jakieś popierdółki,
darlas at post.pl                           a nie trolle.

Data: 2012-11-21 07:27:36
Autor: Przemysław W
Użytkownik Dariusz Laskowski napisał:

Uwaga: jeżeli źródłem Twojej wiedzy są wyłącznie jakieś marginalne,
        egzotyczne blogi dla nałogowych blogossaczy, to...
        To może nie zawracaj sobie głowy. Szkoda czasu.

Taki mam zamiar. Dzieci neostrady z reguły mnie nudzą i dlatego
korzystam z KF.

EOT

Poważnie?

Nie, na żarty, ale nie przejmuj się, tropienie mkarawan-a powinno
wypełnić ci resztę dnia.

Data: 2012-11-21 13:39:19
Autor: Dariusz Laskowski
Jak się robi zamach - instrukcja
On Wed, 21 Nov 2012 07:27:36 -0600, Przemysław W wrote:

[...]

[...]

Taki mam zamiar.

Czyli jednak ssanie palca? Szkoda... :-)

Dzieci neostrady z reguły mnie nudzą

Nie potrafisz uzasadnić tego co piszesz...
Nie potrafisz nawet porządnie obrazić...
Co Ty właściwie robisz na tej grupie? :-)

i dlatego korzystam z KF.

Nie zapomnij jeszcze schować głowę w piasek!

PS: Mięczak.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                         Sztuczna Inteligencja nie ma

Data: 2012-11-21 11:55:39
Autor: xan
Jak si robi zamach - instrukcja
W dniu 21.11.2012 10:55, Przemysaw W pisze:
Uytkownik Marek Czaplicki napisa:
Przemysaw W pisze na pl.soc.polityka w dniu roda 21 listopad 2012
10:23:

Acha, wiem, e wam lemingom tusk musi wszystko wytumaczy, w przeciwnym
wypadku nie macie pojcia w jakim dobrobycie przyszo wam y :)

Nie wam lemingom, tylko Tobie. Tobie musi ABW aby by wiarygodna
wytumaczy
jak z kawakw drutw, kilku kilogramw rnych zmieszanych substancji
chemicznych i starych tel komrkowych skonstruowa niszczca rzecz.
Przecie
Ty niemale domagasz si instruktau, najlepiej w porze najwikszej
ogldalnoci jak to za Ziobro, Kamiskiego i tego trzeciego bywao.
Konferencje, najlepiej z dyktafonami i gwodziami.

Boziu droga co za tumany z tych lemingw :)
W normalnym kraju, policja nie zamyka czowieka w wizieniu za kradzie,
dlatego e posiada w domu worek, om i kominiark, w normalnym kraju,
inteligentny policjant aresztuje zodzieja w trakcie dokonywania
przestpstwa.

jak by sie wysadzi pod sejmem to by wtedy krzycza dlaczego ABW nie zapobiego temu - rozumiem twoj logik, zawsze krytykowa, chocia na wprost wida ze facet mia nie rwno pod kopu.

Data: 2012-11-21 12:47:02
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 21 Nov 2012 03:55:34 -0600, Przemysław W wrote:

[...]

ABW to nie policja, a przestępstwo dokonywane przez złodzieja
to nie zamach bombowy. Nie manipuluj. :-p

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                7th of Kislev, 5773

Data: 2012-11-21 10:41:56
Autor: 500-5
Jak się robi zamach - instrukcja

"Marek Czaplicki"  news:k8i81n$crb$1node2.news.atman.pl...

[...]

Niemcy zachwyceni spektakularną akcją polskich służb specjalnych, dla zabicia czasu
opowiadają sobie nowy  kawał:

W jaki sposób dokonano zamachu na Donalda Tuska?

Jeden zamachowiec trzymał kierownicę, a czterech agentów ABW
popychało ciężarówkę wypełnioną saletrą.

Data: 2012-11-21 11:12:19
Autor: Przemysław W
Użytkownik 500-5 napisał:

[...]

Bondaryk wchodzi do gabinetu Tuska i zaczyna wrzeszczeć.
- Czemu tak krzyczysz? - pyta Donald
- Wywołuję zdjęcia z zamachu na prezydenta!

Data: 2012-11-22 01:11:05
Autor: Leszczur
Jak si robi zamach - instrukcja
On Nov 21, 6:12 pm, Przemysaw W <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl>
wrote:
Uytkownik 500-5 napisa:

> "Marek Czaplicki"  news:k8i81n$crb$1node2.news.atman.pl...

> Niemcy zachwyceni spektakularn akcj polskich sub specjalnych, dla
> zabicia czasu
> opowiadaj sobie nowy  kawa:

> W jaki sposb dokonano zamachu na Donalda Tuska?

> Jeden zamachowiec trzyma kierownic, a czterech agentw ABW
> popychao ciarwk wypenion saletr.

:)

Bondaryk wchodzi do gabinetu Tuska i zaczyna wrzeszcze.
- Czemu tak krzyczysz? - pyta Donald
- Wywouj zdjcia z zamachu na prezydenta!

"Gwn motywacj mojej aktywnoci publicznej bya potrzeba wadzy
i dza popularnoci. Ta druga bya nawet silniejsza od pierwszej,
bo chyba jestem bardziej prny, ni spragniony wadzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 padziernika 2005

O widzisz. I to jest szczero! Wol to ni Jarkowe udawanie e "teraz
bede was kurwa wyzwala z samodzielnie urojonego zniewolenia. A jak
sie to wam nie podoba, to widocznie jestescie czescia systemu
zniewolenia i bedziecie rozwniez zwalczani".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-22 02:40:20
Autor: 500-5

"Marek Czaplicki"  wrote in message news:k8i81n$crb$1node2.news.atman.pl...

Tobie musi ABW aby być wiarygodna wytłumaczyć
jak z kawałków drutów, kilku kilogramów różnych zmieszanych substancji
chemicznych i starych tel komórkowych skonstruować niszcząca rzecz.

Ale straszny bełkot :)  Nawet pułkownik Stokrotka robi sobie jaja z tego żenującego
przedstawienia:
http://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/kto-inspirowal-brunona-k-ta-osoba-nigdzie-nie-ucieknie,290063.html -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 12:46:58
Autor: Dariusz Laskowski
Jak się robi zamach - instrukcja
On Wed, 21 Nov 2012 03:23:05 -0600, Przemysław W wrote:

[...]

[...]

Czy ja wiem, czy łatwym? Zgodnie z sugestiami, które można wyczytać
na tej grupie, do tresowania lemingów potrzebna jest władza,
posłuszni dziennikarze i sterowane media, zdemoralizowane służby
specjalne i nielegalne prowokacje policyjne itp. Natomiast
do tresowania moherowych blogossaczy, jak widać w Usenecie,
w zupełności wystarczają jakieś marginalne, niszowe blogi
(których autorzy często nawet języka polskiego nie są w stanie
opanować w jakimś mnimalnie przyzwoitym stopniu, nie mówiąc
już o czymś tak wyrafinowanym jak logika).

To jak to jest? Jest coś łatwiejszego niż tresowanie moherowych
blogossaczy? :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                7th of Kislev, 5773

Data: 2012-11-21 23:51:12
Autor: Marek Czaplicki
Dariusz Laskowski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 listopad 2012 13:46:

To jak to jest? Jest coś łatwiejszego niż tresowanie moherowych
blogossaczy? :->

Tresowanie prezesa. Wystarczy pokazać mu kawałek zadrukowanego papieru z trotylem dużymi czcionkami i dostaje jobla. :)

Jak się robi zamach - instrukcja