Jak się teraz naprawia uszkodzenia kar oserii?

Data: 2012-01-04 21:43:30
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Jak się teraz naprawia uszkodzenia kar oserii?
On 01/04/2012 09:27 PM, medea wrote:
Jest może na sali jakiś znawca, który mógłby ocenić, czy takie
draśnięcie karoserii jak w linku może kwalifikować całe drzwi samochodu
do wymiany?

http://imageshack.us/photo/my-images/853/dw068hh002.jpg/

Ewa

Jak znajdziesz kogoś dobrego, to tak Ci to zrobi, że
nawet szpachlu nie będzie.

Data: 2012-01-04 21:53:59
Autor: medea
W dniu 2012-01-04 21:43, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
[...]

Ba! A gdzie takiego znaleźć?

Ewa

Data: 2012-01-04 21:59:52
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/04/2012 09:53 PM, medea wrote:
[...]

No tak. Racja.

Niestety większość warsztatów samochodowych to wymieniacze.
Potrafią tylko wymieniać. Czasem jednak można trafić
artystę pasjonata, który kocha to co robi. W Poznaniu,
to może i kogoś takiego bym mógł polecić.

Data: 2012-01-04 22:03:11
Autor: medea
W dniu 2012-01-04 21:59, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

Niestety większość warsztatów samochodowych to wymieniacze.
Potrafią tylko wymieniać.

Inna sprawa, że samochód jest nowy, więc może dlatego walczą o wymianę.

Czasem jednak można trafić
artystę pasjonata, który kocha to co robi. W Poznaniu,
to może i kogoś takiego bym mógł polecić.

Do Poznania nie będę z tym jeździć. ;)

Ewa

Data: 2012-01-04 22:51:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "medea" <xxx@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f04be8d$0$1460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No, ale to się robi tak, że kasuje się za nowe, ale szpachluje i maluje stare.

Data: 2012-01-04 23:33:49
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/04/2012 10:51 PM, Cavallino wrote:
[...]

Przecież to wyjdzie w przypadku pomiaru grubości lakieru.

A jak juĹź  wyjdzie, to kryminał. Inna sprawa, Ĺźe jak
czytałem kiedyś procedury naprawy aut dotyczących właśnie
napraw blacharskich, to na prawdę przy byle pierdnięciu
każą tak absurdalną ilość żelastwa wymieniać, że łapy
opadają. Nie jestem zwolennikiem druciarstwa, ale są
jakieś granice.

Data: 2012-01-05 08:18:21
Autor: medea
W dniu 2012-01-04 23:33, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

[...]

Dokładnie. Zresztą tak jest też przy innych sprzętach - często lepiej kupić nowe, niż naprawiać. Ciekawe, co na to ekologia.

Ewa

Data: 2012-01-05 17:35:06
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/05/2012 08:18 AM, medea wrote:
[...]

No to odpowiem wulgarnie, bo mnie temat ekologii wkurwia.
Chuj z ekologią! Koniunktura najważniejsza.

Data: 2012-01-05 08:36:16
Autor: huri_khan
Jak się teraz naprawia uszkodzenia kar oserii?
Dnia Wed, 04 Jan 2012 23:33:49 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):

A jak już  wyjdzie, to kryminał. Inna sprawa, że jak
[...]

Dokładnie takie są procedury np. Toyoty, każą wymieniać w takich
przypadkach a nie klepać. Serwis trzyma sie procedur Toyoty. Klient
pojedzie do innego ASO Toyoty a tam mu powiedzą, że drzwi były robione i
nie ma gwarancji na lakier czy blachę, wpis w kartę gwarancyjna i klient
może mieć problem. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-01-05 17:01:21
Autor: Arbiter

Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:lomjx64t6lo0.ahdvh7h8mite$.dlg40tude.net...

Dokładnie takie są procedury np. Toyoty, każą wymieniać w takich
przypadkach a nie klepać. Serwis trzyma sie procedur Toyoty. Klient

Gdzie Toyoty, jakie toyoty, bo w przypadku toyoty w mojej rodzinie naprawa była w ASO i było klepanie a było mocniej obdarte...

pojedzie do innego ASO Toyoty a tam mu powiedzą, że drzwi były robione i
nie ma gwarancji na lakier czy blachę, wpis w kartę gwarancyjna i klient

dlatego na gwarancji robi się w ASO

Data: 2012-01-05 17:07:20
Autor: Arbiter

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:je4hgg$p45$1inews.gazeta.pl...

Gdzie Toyoty, jakie toyoty, bo w przypadku toyoty w mojej rodzinie naprawa była w ASO i było klepanie a było mocniej obdarte...

jeszcze dodam że szkoda była z AC a zdjecia tu
http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=4105

Data: 2012-01-05 17:26:11
Autor: Cavallino
[...]

Kto robi, niech sobie robi, wolę nie mieć gwarancji na jakiś element, niż wywalić praktycznie nieuszkodzony na śmietnik.

Data: 2012-01-05 18:39:09
Autor: Pietia
Jak się teraz naprawia uszkodzenia kar b3NlcmlpPwH
huri_khan wrote:

> [...]

pojedzie do innego ASO Toyoty a tam mu powiedzą, że drzwi były robione i
nie ma gwarancji na lakier czy blachę, wpis w kartę gwarancyjna i klient

No nie wiem, moja dziewczyne zarysowala cały bok yariski (skrzydło bramy
nie otworzyło się do końca ;) wymieniają tylko tylny błotnik, reszta do
lakierni idzie.  Robione w ASO Toyoty Marki.

Data: 2012-01-05 17:24:39
Autor: Cavallino
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:je2k4e$3qm$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale komu wyjdzie, następnemu kupującemu przy zakupie?
No to mu trochę odpuścisz z ceny - i tak to zresztą zrobisz.

A jak juĹź  wyjdzie, to kryminał.

Nie zrozumiałeś, mówię żeby to WŁAŚCICIEL auta tak zrobił.

Data: 2012-01-06 15:04:41
Autor: jerzu
Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
On Thu, 5 Jan 2012 17:24:39 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ale komu wyjdzie, następnemu kupującemu przy zakupie?

Przy kontroli po naprawie przez ubezpieczyciela?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-06 15:27:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości news:1rvdg7lrglihol0rr5ln98of5cjc80k3mm4ax.com...
On Thu, 5 Jan 2012 17:24:39 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ale komu wyjdzie, następnemu kupującemu przy zakupie?

Przy kontroli po naprawie przez ubezpieczyciela?

Znaczy ubezpieczyciel ma kontrolować czy właściciel naprawił auto?
Z jakiego tytułu?

Data: 2012-01-06 16:26:36
Autor: jerzu
Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
On Fri, 6 Jan 2012 15:27:55 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Znaczy ubezpieczyciel ma kontrolować czy właściciel naprawił auto?
Z jakiego tytułu?

Skoro ASO wystawiło fakturę za naprawę, to ubezpieczyciel nie ma prawa
sprawdzić, czy naprawa została wykonana?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-06 16:31:47
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/06/2012 04:26 PM, jerzu wrote:
[...]

Znam przypadek, gdy ubezpieczyciel dostał fakturę do zapłacenia za naprawę pojazdu. Faktura nie była z ASO. Został wysłany rzeczoznawca,
który miał sprawdzić stan z faktury ze stanem faktycznym.
Na fakturze były wszystkie części nowe i oryginalne.

Okazało się, że reflektory były klejone, a jakieś-tam inne części nie były oryginalne. Ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania.
Ale było to jakieś 10 lat temu.

Data: 2012-01-06 16:40:58
Autor: jerzu
Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
On Fri, 06 Jan 2012 16:31:47 +0100, "megrimsNOSPAM@interia.pl"
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

Ale było to jakieś 10 lat temu.

Ja miałem taką kontrolę w 2010 roku. Naprawa z AC.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-06 16:58:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości news:8k4eg7h475hgi4pu3l9q2jhr5h2hjcskdn4ax.com...
[...]

Już wyjaśniałem megrimsowi o co chodziło i nie bardzo mi się chce powtarzać.
W każdym razie nie chodzi o fakturę od ASO na nieistniejącą wymianę.

Data: 2012-01-05 00:53:48
Autor: to
Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
begin Cavallino
No, ale to się robi tak, że kasuje się za nowe, ale szpachluje i maluje
stare.

Tobie tak Kijankę zrobili. :>

Jak się teraz naprawia uszkodzenia kar oserii?