Jak się teraz naprawia uszkodzenia karose rii?

Data: 2012-01-04 21:38:38
Autor: huri_khan
Jak się teraz naprawia uszkodzenia karose rii?
Dnia Wed, 04 Jan 2012 21:27:27 +0100, medea napisał(a):

Jest może na sali jakiś znawca, który mógłby ocenić, czy takie draśnięcie karoserii jak w linku może kwalifikować całe drzwi samochodu do wymiany?

http://imageshack.us/photo/my-images/853/dw068hh002.jpg/

Tam nie ma co klepać a Ty chcesz drzwi wymieniać ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-01-04 21:40:58
Autor: huri_khan

Natomiast na tym zdjęciu jest gorzej ale też do klepania. http://imageshack.us/photo/my-images/12/dw068hh001.jpg/

Data: 2012-01-05 07:10:28
Autor: Agent

Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:1fj8l0ie6byh0$.2ia90knz4kd$.dlg40tude.net...
[...]

Wg mnie na obu zdjęciach sam lakierik sobie poradzi. Jak najwyżej coś trzeba będzie lekko puknac od środka to sam da radę.

Data: 2012-01-04 21:53:13
Autor: medea
W dniu 2012-01-04 21:38, huri_khan pisze:
[...]

Ja nie chcę, ja się tylko dziwię, bo serwis walczy z ubezpieczycielem o wymianę drzwi, a ja już od tygodnia czekam na naprawiony samochód.

Ewa

Data: 2012-01-04 22:58:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-01-04 21:53, medea pisze:
[...]

Bo twoje wyklepią, a kasę wezmą za nowe... oryginalne, bo zamienników brak...

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-01-04 23:23:58
Autor: pavellz
[...]

To i tak optymistyczny wariant. U mnie było tak, że pojechałem autem z porysowanym
zderzakiem na oględziny (uprzednio dokładnie zbadawszy samemu uszkodzenia),
po czym serwis stwierdził że również pas tylny jest pogięty (na szczęście kosmetyka,
niemniej jakoś dziwnie wcześniej był prosty), wysłali wyliczenie ubezpieczycielowi,
dostali kasę, naprawili zderzak, tylny pas został nieruszony przez serwis.
Dodam, że podobno najlepsze ASO Opla w Wawie. :)

Pzdr
Paweł

Data: 2012-01-05 08:31:55
Autor: huri_khan
Dnia Wed, 4 Jan 2012 23:23:58 +0100, pavellz napisał(a):

[...]

U mnie jak coś nowego przy naprawie odkryli, to albo wzywali rzeczoznawcę
albo musieli robić dokumentację fotograficzną. --

Data: 2012-01-05 08:19:26
Autor: medea
[...]

No ale to już byłby hardcore i raczej łatwy do wykrycia. Autoryzowany serwis chyba nie robi takich numerów?

Ewa

Data: 2012-01-05 15:14:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-01-05 08:19, medea pisze:

No ale to już byłby hardcore i raczej łatwy do wykrycia.

Oj tam, oj tam.

> Autoryzowany serwis chyba nie robi takich numerów?

Robi i takie i dużo grubsze.

Data: 2012-01-06 15:02:03
Autor: jerzu
Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
On Wed, 04 Jan 2012 22:58:46 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Bo twoje wyklepią, a kasę wezmą za nowe... oryginalne, bo zamienników brak...

U mnie akurat wymienili na nowe, stare mieli zezłomować, a zdjęcia
złomowania wysłać do ubezpieczyciela.

http://www.pixhost.org/show/1819/10900150_schowek01.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-06 14:55:37
Autor: jerzu
On Wed, 04 Jan 2012 21:53:13 +0100, medea <xxx@poczta.fm> wrote:

Ja nie chcę, ja się tylko dziwię, bo serwis walczy z ubezpieczycielem o wymianę drzwi, a ja już od tygodnia czekam na naprawiony samochód.

U mnie były jeszcze mniejsze uszkodzenia i wymieniono drzwi na nowe.
Bez specjalnej walki ASO z ubezpieczycielem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-06 22:23:39
Autor: Arbiter

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości news:c9vdg7l5k77bjlepjc384nv6l9tjq4t1jo4ax.com...

U mnie były jeszcze mniejsze uszkodzenia i wymieniono drzwi na nowe.
Bez specjalnej walki ASO z ubezpieczycielem.

OC czy AC?

Data: 2012-01-07 10:25:37
Autor: jerzu
Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
On Fri, 6 Jan 2012 22:23:39 +0100, "Arbiter" <niemam@hotmail.com>
wrote:

OC czy AC?

AC

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-07 19:42:08
Autor: medea
W dniu 2012-01-06 14:55, jerzu pisze:
[...]

A jaki ubezpieczyciel?

Ewa

Data: 2012-01-07 23:24:40
Autor: jerzu
Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
On Sat, 07 Jan 2012 19:42:08 +0100, medea <xxx@poczta.fm> wrote:

A jaki ubezpieczyciel?

Generali.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Jak się teraz naprawia uszkodzenia karose rii?