Jak się PiSowskie Polaczki do koryta dopchały

Data: 2018-08-06 15:51:27
Autor: Pajdak
Jak się PiSowskie Polaczki do koryta dopchały
Data: 2018-08-06 09:20:55
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Jak się PiSowskie Polaczki do koryta dopchały
użytkownik Pajdak napisał:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_FnjJ17cwhgO33rmOuWX2zmR7vDiGn4kd.jpg

CL

Nawet kutafilcu nie umisz sklecić dobrej wrzutki.
Dno i metr mułu. Tak internetów nie odbijeta.

https://pbs.twimg.com/media/DjwlMkNXoAATdWF.jpg

Data: 2018-08-06 22:13:34
Autor: Pajdak
Jak się PiSowskie Polaczki do koryta dopchały - FAŁSZYWKA

Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ab78c772-4e9c-4b1e-b096-bf272a65ddfbgooglegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_FnjJ17cwhgO33rmOuWX2zmR7vDiGn4kd.jpg

CL

Nawet kutafilcu nie umisz sklecić dobrej wrzutki.

Złamasie, to FAŁSZYWKA. Któryś a twoich ciot podszył się pod mój alias.

Dno i metr mułu.

Pretensje do ciot u2, zenus, lo(r0dzik i ich klonów uwielbiających koopsztale. Żrą je w "warszawskiej gazecie" ;-))

Tak internetów nie odbijeta.

Z tym do prezesa na Nowogrodzka!

https://pbs.twimg.com/media/DjwlMkNXoAATdWF.jpg

Kolęś niech sie masturbuje we własnym gronie! ;-)))

CL

Data: 2018-08-06 16:08:01
Autor: Lord Donald
W dniu 06.08.2018 o 15:51, Pajdak pisze:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_FnjJ17cwhgO33rmOuWX2zmR7vDiGn4kd.jpg CL

Srajdak. Chcesz nam powiedzieć, że twoja brytyjska uczona, bohaterka filmów pornograficznych turecka prostytutka, nagle się nawróciła i zrobiła studia u ojca dyrektora?

http://blogpublika.com/2018/08/05/totalna-opozycje-wspiera-pisarka-ktora-z-wygladu-przypomina-pania-z-filmow-dla-doroslych/

Kto ci tak nasrał do łba? Za dużo spermy pierzesz na raz od fryca. Mózg ci rozjebało.

Data: 2018-08-06 22:18:33
Autor: Pajdak
ciota "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 06.08.2018 o 15:51, Pajdak pisze:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_FnjJ17cwhgO33rmOuWX2zmR7vDiGn4kd.jpg
CL

Srajdak.

Dziadu zaszczany!

Chcesz nam powiedzieć, że twoja brytyjska uczona,

Kanalio! Nie macie szans na arumenty więc podszywacie się pod mój alias?

> bohaterka filmów pornograficznych turecka prostytutka,

Skąd to znasz tak dobrze ową "panią"? Na plebanii oglądaliście?`

nagle się nawróciła i zrobiła studia u ojca dyrektora?

Ja zapytaj, a włascie autora postu który podszył się pod mój alias. Kanalia!

http://blogpublika.com/2018/08/05/totalna-opozycje-wspiera-pisarka-ktora-z-wygladu-przypomina-pania-z-filmow-dla-doroslych/

Nie umieszczałem tego linku. To taka jak ty KANALIA która podszyła sie pod
mój alias.

From: Lepudruk <dwarfs@enekumena.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?UTF-8?Q?Na_was_Polaczkach_nie_tylko_Niemcy_si=c4=99_pozna=c5=82y_?=
 =?UTF-8?Q?ale_tak=c5=bce_w_UE_ju=c5=bc_wasze_PiSowskie_rz=c4=85dy_krytykuj?= =?UTF-8?B?xIUu?=Date: Mon, 6 Aug 2018 15:53:28 +0200Organization: Aioe.org NNTP ServerLines: 4Message-ID: <pk9jsn$16b3$2@gioia.aioe.org>NNTP-Posting-Host: mAKgIvUAVB8Dz72GQeTv4A.user.gioia.aioe.orgMime-Version: 1.0Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowedContent-Transfer-Encoding: 7bitX-Complaints-To: abuse@aioe.orgUser-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1Content-Language: plX-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3X-Mozilla-News-Host: news://data-io.com:119Xref: news.albasani.net pl.soc.polityka:1109064X-Antivirus: Avast (VPS 180806-4, 2018-08-06), Inbound messageX-Antivirus-Status: Not-Tested>> Kto ci tak nasrał do łba?Sam sobie nasrałeś nędzna kreaturo z "warszawskiej gazety" ;-)))> Za dużo spermy pierzesz na raz od fryca.Skąd wiesz ile to jest "dużo"? DDR, co? Wyrabiałeś jak stachanowiec!  ;-)))>Mózg ci rozjebało.Dziadek, ile ty masz lat, co? Stary durniu! ;-)))CL

Data: 2018-08-06 22:17:11
Autor: Pajdak

Użytkownik "Pajdak" <tylko.ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_FnjJ17cwhgO33rmOuWX2zmR7vDiGn4kd.jpg

CL

Widzę, że kanalie nie mając argumentów chwytaje się metod UB-eckich. Ten
post nie jest mojego autorstwa. Podszywasz korzysta z serwera aoie.org

From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?UTF-8?Q?Jak_si=c4=99_PiSowskie_Polaczki_do_koryta_dopcha=c5=82y?=
Date: Mon, 6 Aug 2018 15:51:27 +0200

CL

Jak się PiSowskie Polaczki do koryta dopchały