Jak się bronioć przed sądami?

Data: 2010-02-02 21:39:13
Autor: Stokrotka
Jak się bronioć przed sądami?
Na mnie wymuszano zeznania pszez złamanie mi ręki ,
w budynku sądu , w dniu 29 grudnia 2006.

Teraz się ukrywam.

Liczę, że władza się zmieni i policjanci, i sędziowie będą siedzieć w więzieniu.
Naiwna jestem, wiem, ale nic inego mi nie zostało.

No może nieprawda: mogę wziąść kij bejsbolowy i komuś dać po głowie, ale nie dorosłam dziś do tego, może jeszcze jeden taki post pszeczytam i dorosnę,
albo komuś za to zapłącę .

Jak się bronioć przed sądami?