Jak się drukuje wybory

Data: 2014-12-02 18:59:46
Autor: Budzik
Jak się drukuje wybory
UĹĽytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Wyobraźmy sobie następującą
sytuację. Komisja policzyła
głosy – w podgrupach. Wszyscy
są zmęczeni, chcą jak najszybciej skończyć,
nie weryfikujÄ… swojej pracy.

Sugerujesz ze mezowie zaufania to jakies glupki ktore nie wiedzialy po co tam poszly?

Data: 2014-12-02 21:53:43
Autor: u2
Jak siÄ™ drukuje wybory
W dniu 2014-12-02 o 19:59, Bucek pisze:
[...]

to ty sugerujesz bucus:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-12-03 04:18:59
Autor: Mark_Woydak
Jak siÄ™ drukuje wybory
buc "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie masz argumentĂłw pajacu?

MW

Data: 2014-12-03 04:18:56
Autor: Mark_Woydak
Jak siÄ™ drukuje wybory

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA3F7C6A6F22A2budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Przy założeniu, że ci "mężowie" to PiS to tak ;-)))

MW

Data: 2014-12-03 09:59:44
Autor: Budzik
Jak się drukuje wybory
UĹĽytkownik Mark_Woydak marek.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

Nie widze w tym nic smiesznego.
Skoro to głupki to trzeba bylo posłac innych.
Znowu sie nie udało...?

Data: 2014-12-03 12:43:26
Autor: the_foe
Jak siÄ™ drukuje wybory
W dniu 2014-12-03 o 10:59, Budzik pisze:
[...]

prawda jest taka, ze jak chcemy by coś zostało zrobione na 100% to trzeba za to zapłacić cenę rynkową. PIS nie ma jednak zamiaru wykorzystywać horrendalnej dotacji budzetowej inaczej niz do akumulacji na gorsze czasy. Nawet Gowin przyznał, ze w porównaniu do PO, to PIS na wybory prawie nic nie wydaje.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-03 18:59:43
Autor: Budzik
Jak się drukuje wybory
UĹĽytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

[...]

Ze co? To oni nie maja aktywistĂłw zainteresowanych ich wygraniem w wyborach?
Nie rozumiem na czym polega problem...

Data: 2014-12-03 20:44:44
Autor: the_foe
Jak siÄ™ drukuje wybory
W dniu 2014-12-03 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

za kampanię samorządową nie ma zwrotu, więc o to chodzi, PiS musiałby kasę wydać z własnej kieszeni, ale dla JK wybory samorządowe to wybory 7. kategorii. Przecież kazdy wie, ze JK gdyby dostał większość dajaca mu tytuł furhera to samorządy by zlikwidował.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-03 21:01:33
Autor: u2
Jak siÄ™ drukuje wybory
W dniu 2014-12-03 o 20:44, the_furher pisze:
gdyby dostał większość dajaca mu tytuł furhera to samorządy by zlikwidował.

starostwa powinno sie zlikwidowac to nieptrzebne wydatki, a biurwy z psl i tak nie maja kaski na inwestycje:)

Data: 2014-12-03 22:59:41
Autor: Budzik
Jak się drukuje wybory
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

za kampanię samorz±dow± nie ma zwrotu, więc o to chodzi, PiS musiałby kasę wydać z własnej kieszeni, ale dla JK wybory samorz±dowe to wybory 7. kategorii. Przecież kazdy wie, ze JK gdyby dostał większo¶ć dajaca mu tytuł furhera to samorz±dy by zlikwidował.

Ok, ale jaki problem znaleĽć osoby pracuj±ce za darmo w tak szczytnej sprawie?
Nie kpie, wydaje się, że wszedzie znajd± się zainteresowane osoby...

Data: 2014-12-04 00:04:34
Autor: the_foe
Jak się drukuje wybory
W dniu 2014-12-03 o 23:59, Budzik pisze:
[...]

dlaczego ktokolwiek miałby pracować za darmo? PIS ma kasy jak lodu, jesli uważa ze wybory w Polsce sie fałszuje to tę kasę powinien wydać na to by ten "fakt" zdemaskować. 47 mln zł rocznie jakie dostaje PIS z budzetu raczej powinno na to starczyć z nawi±zk±.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-04 03:42:43
Autor: donek999bronek
Jak się drukuje wybory
użytkownik the_foe napisał:

[...]

Taki kit to babci. Te 47mln to ledwie 2-3 duze kamienice
przekrecone przy wspoludziale wymiaru sprawiedliwosci, do wykonania przez 1-2 osoby. A co to niby jest 47mln na cala partie?
Na waciki?

Data: 2014-12-04 19:54:38
Autor: the_foe
Jak się drukuje wybory
W dniu 2014-12-04 o 12:42, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

[...]

dolicz zwroty za kampanie ogolnokrajowe, do EU. Partie pobieraj± składki członkowskie na bież±c± działalno¶ć. Ta dotacja, ustanowiona z inicjatywy PIS, miała przede wszytkim umozliwic spoleczn± kontrolę władz publicznych. I co? Wg PIS ta kontrola jest nazdwyczaj potzrebna a oni kasy nie wykladaj±.
A co do kamienic, to ta kupa gruzu trzymajaca się na tynku nie jest tyle warta, chyba ze stoi na odpowiednim gruncie. A ziemia jest jedna na zawsze - stracic ja można raz, a na bnezsensownych doplatach do karzełkowatego imperium musimy tracimy rok w rok.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-04 08:59:39
Autor: Budzik
Jak się drukuje wybory
[...]

Dla kasy ale nie bezposrednio.
Np. dlatego, zeby pokazać się w partii, dlatego, ze startuje ktos, kogo zwyciestwem jest zainteresowany etc.
Tacy ludzie szukaliby nieprawidłowosci ze zdwojon± sił±.

Ale moze masz rację ze Kaczynski posk±pił kasy, bo byc moze trzeba było lepiej tych ludzi wybrac, lepiej przeszkolić etc.
Cóż...

Data: 2014-12-04 03:40:25
Autor: donek999bronek
Jak się drukuje wybory
użytkownik Budzik napisał:

> [...]

Ok, ale jaki problem znaleĽć osoby pracuj±ce za darmo w tak szczytnej sprawie?

Jak? Zapewne obietnica swietlanej przyszlosci w szeregach partii,
mozliwoscia awansu lub cieniem mozliwosci awansu.

Data: 2014-12-04 12:59:38
Autor: Budzik
Jak się drukuje wybory
Użytkownik  donek999bronek@gmail.com ...

> [...]

Jak? Zapewne obietnica swietlanej przyszlosci w szeregach partii,
mozliwoscia awansu lub cieniem mozliwosci awansu.

Nie pytam jak. Pytam, jaki problem?

Data: 2014-12-03 12:39:33
Autor: the_foe
Jak siÄ™ drukuje wybory
W dniu 2014-12-02 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

PiS zgarnia dziesiatki milionów złotych z budzetu, ale nie po to by opłacić ludzi do kontroli wyborów. Wiec, albo JK jest cynikiem, który wie, ze nie ma sensu wydawac kase bez sensu, albo zdrajca narodu, który wiedząc, ze władza fałszuje wybory nie rzucił wszytkiego co ma by sprawic by te wybory były jak najmniej sfałszowane a prawda o tym fakcie brzmiała dobitniej niż pohukiwania paralityka spod budki z piwem..

--
@foe_pl

Data: 2014-12-03 18:59:43
Autor: Budzik
Jak się drukuje wybory
[...]

Nie chce mi siÄ™ wierzyc, ze potrzeba jakiegos dodatkowego wynagrodzenia dla osoby ktora czuje misjÄ™.
Powiedziałbym wrecz ze taki pracownik ktory "wierzy" jest duzo lepszy, niz taki, ktory pojdzie tam dla kasy.
A przynajmneij sa jednakowo dobrzy.
Zwłaszcza ze nic wielkiego nie mieli robic, poza patrzeniem na rece.

Jak się drukuje wybory