Jak się jeŸdzi Smartem...

Data: 2010-12-08 15:28:47
Autor: J.F.
Jak się jeŸdzi Smartem...
On Tue, 7 Dec 2010 18:26:33 +0000 (UTC),  Massai wrote:
Wady tego samochodu, tak po jednym dniu jeżdżenia:
1. rozstaw osi - co z tego że krótki i dzięki temu w wiele miejsc się
wciśnie, jak krótki i na każdym najdrobniejszym wyboju skacze jak rezus?

Sa kraje gdzie dziury sie usuwa na biezaco :-)

2. zawieszenie - kółka malutkie, więc żeby zmieścić hamulce - profil
opony bardzo mały. Dodatkowo skok zawieszenia to chyba tak 1-2 cm, bo
czuje się  nawet gazetę na ulicy.

I gazety na ulicach sa tam rzadkoscia :-)

4. hamulce - citroen xm. Nic, nic, nic, pierdut, pasy wyciskają obiad z
żołądka. W dodatku pedał z dużym oporem, długi, wysoko zawieszony i jak

Byc moze kwestia przyzwyczajenia. Autko leciutkie, trzeba sie nauczyc
delikatnosci :-)

się nie jest koszykarzem, to nie ma szans hamować z piętą na podłodze
(żeby łatwiej stopniować siłę) - trzeba całą nogą.

A to ciekawe - wydawalo mi sie ze producenci juz dawno opanowali
ergonomie i pedaly sie obsluguje we wszystkich autach wygodnie, nawet
majac buty na wysokiej szpilce :-)

I to wszystko za 45 tysięcy pln za nowy. Trzeba mieć ostro zryty beret
żeby ten przerośnięty skuter kupić.
Zdecydowanie panda jest 10 razy lepszym wyborem. Nawet gdyby kosztowała
tyle samo, a kosztuje prawie dwa razy mniej...

Ale panda sie popsula, a smart nie :-)

J.

Data: 2010-12-08 15:06:00
Autor: Massai
Jak się jeŸdzi Smartem...
J.F. wrote:

> [...]
> jak rezus?

Sa kraje gdzie dziury sie usuwa na biezaco :-)

Żartujesz? Na większej dziurze to wylecisz z drogi ;-) tu wystarczy
nierówność typu dwa zlepione kawałki asfaltu...

> [...]

A to ciekawe - wydawalo mi sie ze producenci juz dawno opanowali
ergonomie i pedaly sie obsluguje we wszystkich autach wygodnie, nawet

Ci chyba przespali lekcję o ergonomii.

> [...]
> Zdecydowanie panda jest 10 razy lepszym wyborem. Nawet gdyby
> kosztowała tyle samo, a kosztuje prawie dwa razy mniej...

Znaczy czyja?
Bo akurat ten mój samochód co u blacharza jest, to trudno z pandą
pomylić...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-08 18:13:09
Autor: J.F.
Jak się je?dzi Smartem...
On Wed, 8 Dec 2010 15:06:00 +0000 (UTC),  Massai wrote:
J.F. wrote:
> [...]

Żartujesz? Na większej dziurze to wylecisz z drogi ;-) tu wystarczy
nierówność typu dwa zlepione kawałki asfaltu...

Niemcy tym jezdza 160 po autastradach i nie wylatuja.
To musze potwierdzic :-)

J.

Data: 2010-12-11 00:44:56
Autor: Jaroslaw Berezowski
Jak się je?dzi Smartem...
Dnia Wed, 08 Dec 2010 18:13:09 +0100, J.F. napisał(a):

Niemcy tym jezdza 160 po autastradach i nie wylatuja. To musze
potwierdzic :-)
Braciak prawie tyle wycisnal Cosiarka B 1.2 po Berliner ringu i kawalkiem przez Berlin :), bo sie kobietom pomylily Shonefeld i Tegel, a czasu bylo malo.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-12-11 21:34:21
Autor: lukz
Jak się je?dzi Smartem...
W dniu 2010-12-08 18:13, J.F. pisze:

Żartujesz? Na większej dziurze to wylecisz z drogi ;-) tu wystarczy
nierówność typu dwa zlepione kawałki asfaltu...

Niemcy tym jezdza 160 po autastradach i nie wylatuja.
To musze potwierdzic :-)

Mnie kiedys smart na gdzies za Piotrkowem na gierkowce wyprzedzil w czasie deszczowej nocy. Mialem jakies 120 na liczniku, a ten polecialll.. No musze przyznac, bylem pod wrazeniem.. ;)

Jak się jeŸdzi Smartem...