[foto] Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził

Data: 2009-10-01 00:07:33
Autor: Solar
[foto] Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził
Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził, to parę fot z ostatniego łikendu.

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/index.html

W niedzielę dali¶my sobie w ko¶ć.

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największ± przeszkod± nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-10-01 00:12:46
Autor: click
Solar pisze:
Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził, to parę fot z ostatniego łikendu.

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/index.html

W niedzielę dali¶my sobie w ko¶ć.

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/imagepages/image14.html
jaki nieprzyjemny? no jaki sie pytam ;)
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-10-01 17:05:42
Autor: Solar
click pisze:

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/imagepages/image14.html
jaki nieprzyjemny? no jaki sie pytam ;)

A bo "płasko" i tylko kupa luĽnych kamieni i nic więcej. Podobnie jak na zjeĽdzie z Hyrcy w kierunku Karkoszczonki. Może na oponach 2,5" i 1,5 atm by było fajnie. :)

"Spaliłbym stu niewinnych, gdyby tylko znalazł się między nimi jeden winny."
                                    inkwiz. Konrad z Marburga

Data: 2009-10-01 02:19:38
Autor: Inquirer
On Oct 1, 12:07 am, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził, to parę fot z ostatniego łikendu.

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/index.html

W niedzielę dali¶my sobie w ko¶ć.
super opisy pod fotkami. przy tej z oznaczaniem moczem nawet sie
smialem (a smieje sie b. rzadko:))

keep up the good work.

Data: 2009-10-01 11:18:46
Autor: KuFeL
Solar pisze:
Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził, to parę fot z ostatniego łikendu.

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/index.html

W niedzielę dali¶my sobie w ko¶ć.

a ja sie pytam jak to zdjecie zrobiles, ze Twojego cienia nie widac ;) no chyba ze oni kucali, ale tego nie widac dokladnie na foto.

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/imagepages/image25.html

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-10-01 04:05:10
Autor: Jacek
Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził
On Oct 1, 11:18 am, KuFeL <ku...@o2.pl> wrote:
Solar pisze:> Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził, to parę fot z ostatniego
> [...]

a ja sie pytam jak to zdjecie zrobiles, ze Twojego cienia nie widac ;)
no chyba ze oni kucali, ale tego nie widac dokladnie na foto.

to akurat ja robilem z wiezy widokowiej na Baraniej Gorze.

a tu reszta:
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/20090927PolandBeskidSlaskiMTB

Data: 2009-10-01 14:37:18
Autor: KuFeL
Jacek pisze:
[...]

generalne pytanie do grupy - czym focicie na takich wypadach? wozicie ciezki sprzet czy raczej jakies kompakty? ja z reguly mam w plecaku d40 i dwa szkla plus statyw. Ale czasem ze wzgledu na rozmiary i wage nie biore nic zdajac sie na komorke ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-10-01 05:55:02
Autor: Jacek
On Oct 1, 2:37 pm, KuFeL <ku...@o2.pl> wrote:

> [...]

ciezki sprzet czy raczej jakies kompakty? ja z reguly mam w plecaku d40
i dwa szkla plus statyw. Ale czasem ze wzgledu na rozmiary i wage nie

D80 stanowi polowe wagi plecaka :/ troszke to upierdliwe ale przy
rozlozeniu sprzetu/czesci
rowerowych na innych uczestnikow da sie w ten sposob jezdzic.

http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/

Data: 2009-10-01 15:11:20
Autor: bans
Jacek pisze:

D80 stanowi polowe wagi plecaka :/ troszke to upierdliwe ale przy
rozlozeniu sprzetu/czesci
rowerowych na innych uczestnikow da sie w ten sposob jezdzic.
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/

Czy zdjęcia z albumu  "2009.09.27 - Poland, Beskid ¦l±ski MTB" były
robione tym aparatem?

Je¶li tak, to kup sobie jaki¶ mały kompakcik w miarę porz±dny i nie męcz się woż±c D80.

--
bans

Data: 2009-10-01 23:59:41
Autor: zcxz
bans wrote:
Je¶li tak, to kup sobie jaki¶ mały kompakcik w miarę porz±dny i nie męcz się woż±c D80.
zes chlopaka zmotywowal :) moze sie uczy dopiero.
ale racja do roweru gorskiego pasuje aparat gorski ;)

do Jacka:
- jak wrzucasz na picase to z troche wieksza rozdzielczoscia
- i kulturnie jest exifa oszczedzic przy obrobce

--
zcxz

Data: 2009-10-02 00:20:54
Autor: Jacek
On Oct 1, 11:59 pm, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Dzieki chlopaki za cenne rady ;)
Ale pozwolcie ze pozostane przy tym aparacie co jest...

http://picasaweb.google.com/JacekStawicki

Data: 2009-10-02 11:42:05
Autor: KuFeL
Jak się jeszcze komuś Szczyrk nie znu dził
Jacek pisze:
[...]

ja tylko podtrzymam argument ze fajnie jak Exif sie ostaje, bo bo mozna sobie parametry focenia co ciekawszych zdjec obejrzec.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-10-01 13:59:20
Autor: CleaneR
Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził
Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha27pv$nut$1inews.gazeta.pl...
Jacek pisze:
[...]

Ja sobie sprawilem taki aparat: http://www.fotoclub.pl/panasonic/panasonic-lumix-dmc-ft1-aparat-do-zadan-specjalnych.html Ogolnie TZ7 tylko w opakowaniu wodoodpornym (do 3m), wstrzasoodpornym i kurzoodpornym. W/g mnie zdjecia rewelacyjne (przynajmniej w porownaniu do mojego starego Sony Cybershita).

z pokladu lotniskowca HMS "INVINCIBLE" specjalnie dla pl.rec.rowery

    Michał "CleaneR" Sci±żko

Data: 2009-10-01 17:03:41
Autor: Solar
KuFeL pisze:

[...]

Dlatego nie kupuję lustrzanki, bo nawet na piechotę nie chciałoby się mi tyle nosić. :)
Jak na razie Minolta A200 - hybryda. A jak będzie większy wybór szkieł, to może Lumix G1 na 3/4.

Wiara w Boga zaczyna się tam, gdzie kończy się wiara w siebie.

Data: 2009-10-01 12:03:09
Autor: Raist
[foto] Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znu dził
Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha1s5m$2f8$1inews.gazeta.pl...
a ja sie pytam jak to zdjecie zrobiles, ze Twojego cienia nie widac ;) no chyba ze oni kucali, ale tego nie widac dokladnie na foto.

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/imagepages/image25.html

bo to jest zdjęcie z google maps ;)

Raist

Data: 2009-10-01 13:16:16
Autor: dziki
[foto] Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził
Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha0kqs$qro$1news.onet.pl...

W niedzielę dali¶my sobie w ko¶ć.

no ja tez sobie zapodalem praktycznie podobne atrakcje w niedziele; zaczalem z Bielska przez Debowiec i Szyndzielnie, a skonczylem na klasycznym zjezdzie zielonym ze Skrzycznego i juz asfaltowo do Bielska.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-10-01 14:44:03
Autor: mmateusz
[foto] Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził
Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził, to parę fot z ostatniego łikendu.
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0909/index.html

nice.
ja polecam zjazd z Baraniej Góry niebieskim szlakiem na wschód - jest nieĽle.
jest jedna nieprzejezdna 15m ¶cianka, a póĽniej już miód :)

Mk.

Data: 2009-10-01 17:01:44
Autor: Solar
mmateusz@poczta.onet.pl pisze:

ja polecam zjazd z Baraniej Góry niebieskim szlakiem na wschód - jest nieĽle.
jest jedna nieprzejezdna 15m ¶cianka, a póĽniej już miód :)

Znam :). Dół ładny widokowo, ale szybko wpada się na asfalt/szutr.

"Chrze¶cijanin okrywa się chwał± poprzez zabicie poganina, ponieważ w ten sposób chwali Chrystusa."
                                      ¶w. Bernard z Clairvaux

[foto] Jak się jeszcze komu¶ Szczyrk nie znudził