Jak się jeździ Smarkiem...

Data: 2010-12-07 19:46:15
Autor: Eli
Jak się jeździ Smarkiem...
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:idlu8p$n4$1news.onet.pl...

6. Samochód anty-mandatowy. Siedzi się wysoko, wąski, wrażenie jakby
się jechało na drabinie. Przy 60 odczucia jak przy 130 w kompakcie.

Co prawda nie jechałem smarkiem, ale mam wrażenie że odczucia co do prędkości wynikają z tego jak duży kawałek maski widzisz przed sobą (a co za tym idzie, jak szybko pod tą maską zdaje się uciekać droga). W małym aucie gdzie maski nie widać wcale (tak pewnie ma smark?), wydaje Ci się że 60 km/h to prawie prędkość światła. W większym, gdzie kawałek blachy wystaje, prędkości nie czuć prawie wcale. W polonezie powyżej 120 km/h uszy bolą od hałasu a w sumie nie wydaje się że szybko jedzie. :D

--
pzdr, Eli

Data: 2010-12-07 22:37:09
Autor: krzyss
Jak się jeździ Smarkiem...
W dniu 2010-12-07 19:46, Eli pisze:

[...]

To nie to, on poprostu jest glosny, podskakuje jak pilka, i nie sprawia wrazenie stabilnego auta, i stad takie uczucie ze jedziesz 150 :D

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2010-12-08 00:12:59
Autor: Borys Pogoreło
Jak się jeździ Smarkiem...
Dnia Tue, 07 Dec 2010 22:37:09 +0100, krzyss napisał(a):

[...]

 W Niemczech nas wyprzedzały Smarty jadące ~160km/h.
 To są dopiero twardziele. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-08 10:34:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jak się jeździ Smarkiem...
W dniu 2010-12-08 00:12, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Albo oni twardziele, albo Wy miękkie faje. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-08 20:09:45
Autor: Borys Pogoreło
Jak się jeździ Smarkiem...
Dnia Wed, 08 Dec 2010 10:34:20 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

  W Niemczech nas wyprzedzały Smarty jadące ~160km/h.
  To są dopiero twardziele. :)

Albo oni twardziele, albo Wy miękkie faje. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. ;)

 My sobie jechaliśmy spokojnie, bo jeszcze spory kawałek nas czekał. Poza
tym Golfem, a on odpadał przy 165 :)

 Ale tych w Smartach to autentycznie podziwialiśmy. Ciekawe jak toto
reaguje na podmuchy powietrza przy takiej prędkości.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-10 14:51:55
Autor: Icek
Jak się jeździ Smarkiem...

> [...]

 Ale tych w Smartach to autentycznie podziwialiśmy. Ciekawe jak toto
reaguje na podmuchy powietrza przy takiej prędkości.

domyślnie ma chyba elektronicznie limitowaną prędkość do 120-130

Icek

Data: 2010-12-10 14:51:12
Autor: Icek
Jak się jeździ Smarkiem...
To nie to, on poprostu jest glosny, podskakuje jak pilka, i nie sprawia
wrazenie stabilnego auta, i stad takie uczucie ze jedziesz 150 :D

chyba nie jechałeś fiatem doblo. Ten dopiero podskakuje jak piłka

Icek

Data: 2010-12-11 00:38:34
Autor: Jaroslaw Berezowski
Jak się jeździ Smarkiem...
Dnia Fri, 10 Dec 2010 14:51:12 +0100, Icek napisał(a):

chyba nie jechałeś fiatem doblo. Ten dopiero podskakuje jak piłka
Bo to cargo, ma zawieszenie zestrojone na wozenie ladunku z tylu.
Zaladuj go, to sie robi lagodny jak lozko wodne.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-12-11 10:49:40
Autor: Icek
Jak się jeździ Smarkiem...
> chyba nie jechałeś fiatem doblo. Ten dopiero podskakuje jak piłka
Bo to cargo, ma zawieszenie zestrojone na wozenie ladunku z tylu.
Zaladuj go, to sie robi lagodny jak lozko wodne.

to fakt ale na pusto naprawde jest jak piłka

Icek

Data: 2010-12-16 13:28:55
Autor: Massai
Jak si jedzi Smarkiem...
Jaroslaw Berezowski wrote:

> [...]

Bo to cargo, ma zawieszenie zestrojone na wozenie ladunku z tylu.
Zaladuj go, to sie robi lagodny jak lozko wodne.

Miałem kiedyś takiego rovera 623. Komfort jazdy beznadziejny...
dopóki na tylną kanapę nie wsiądzie trzy osoby ;-)
Wtedy nagle zaczyna pieknie płynąć nad nierównościami.

Swoją drogą, beznadziejny samochód. Psuje się toto jak
nieszczęście.

--
Pozdro
Massai