Jak się jeździ Smartem...

Data: 2010-12-07 20:05:35
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jak się jeździ Smartem...

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:idlu8p$n4$1news.onet.pl...

Krzysiek, ten roadster też taki beznadziejny jest?

ja mialem okazje przejechać sie kilkukrtoenie forfour 1.3 z normalną, ręczną skrzynią i nie bylo w nim nic co mi przeszkadzalo.
Był dynamiczny, stosunkowo wygodny jak na mały samochodzik, w sumie z zewnątrz wygląda przyzwoicie, bardzo spodobał sie mojej mamie.
Jak tam roadster i z którym ma więcej wspólnego - pewnie z forfourem.

Ogólnie fajny był samochodzik.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-07 22:38:05
Autor: krzyss
Jak się jeździ Smartem...

[...]

FORFOUR to mitsubishi colt, malo ma wspolnego ze smartem....

Juz wiecej ma ze soba wspolnego roadster z fortwo

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===

Data: 2010-12-08 09:05:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jak się jeździ Smartem...

Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4cfea964$1news.home.net.pl...

[...]