Jak się kapitan Boeinga nazywa Wrona...

Data: 2011-11-01 15:28:50
Autor: Zennon

Data: 2011-11-01 15:52:19
Autor: raff

Data: 2011-11-01 08:34:02
Autor: Antenka

Data: 2011-11-01 18:24:18
Autor: Grzegorz Z.
Jak się kapitan Boeinga nazywa Wrona...
Antenka napisał:

On 1 Lis, 15:52, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in messagenews:201111011428.UTC.j8ovn7$pft$1tioat.net...
to musi być dobrym pilotem! ;)))

Uff, tym razem tam Donka nie bylo.

R.

A szkoda.. :-o))

Zaraz zaraz - przecież wg was to Premier Donald Tusk odpowiada za
katastrofę smoleńską, tak?

Dlaczego więc teraz nie przypisujecie Panu Premierowi zasługi za szczęśliwe
lądowanie?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-01 18:29:31
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Antenka napisał:

[...]

Jak fama niesie na pokładzie był niejaki Rydzyk.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:30:32
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

A kto jest premierem?

Data: 2011-11-01 18:31:29
Autor: oyster
Antenka napisał:

[...]

Aha - no i sam wiceminister Jarmuziewicz powiedział:
"Myślę i mówię o tym z podniesioną głową, że bez wstawiennictwa pana Boga się nie obyło. Bo dziś mogliśmy mieć 230 grobów więcej."
O, tu:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10571532,Jarmuziewicz_o_Boeingu_767__moglismy_miec_230_grobow.html
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:33:38
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

A kto wg niego odpowiada za awarię? Też bóg żydów?

Data: 2011-11-01 18:37:27
Autor: oyster
[...]

Po przyjęciu twojej "logiki", wszystko wskazuje, że Jarmuziewicz obwinia o to premiera.
A to hyjena.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:43:36
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1e6x37tjrqa0l.4kpw8ylzfkpa.dlg40tude.net...
oyster napisał:

[...]

a co ci sie zwinęło ?

R.

Data: 2011-11-01 18:46:19
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Miejsce w którym bóg żydów przestaje być odpowiedzialny za rozwój zdarzeń.

Data: 2011-11-01 18:56:30
Autor: oyster

oyster napisał:

[...]

Przed chwilą mocno naciskałeś, żeby przyznać, iż to Tuskowi należy przypisywać zasługi za szczęśliwe lądowanie.
Jesteś niekonsekwentny!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:00:42
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

W którym miejscu dałem do zrozumienia że tak nie uważam?

Data: 2011-11-01 18:33:23
Autor: raff
[...]

No przeciez mowie, nie bylo Premiera, to wyladowali szczesliwie.

R.

Data: 2011-11-01 18:45:06
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Dobrze też, że Premier nie ma chorego brata który leciał tym samolotem.

Data: 2011-11-01 18:46:19
Autor: raff
[...]

Albo Schetyny. Wtedy bylaby katastrofa na bank...

R.

Data: 2011-11-01 18:48:57
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Premier nie ma Schetyny? Znowu mi się zwinęło.

Data: 2011-11-01 18:53:41
Autor: raff
[...]

A może tam był Schetyna i to było tylko ostrzeżenie ?

R.

Data: 2011-11-01 19:00:06
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Tak czy inaczej - szczęśliwe lądowanie było zasługą Premiera Donalda Tuska
i to przede wszystkim Jemu należy podziękować.

Data: 2011-11-01 19:09:47
Autor: oyster
raff napisał:

[...]

Ministrowi (w dodatku z rządu premiera Tuska!) można bardziej wierzyć niż takiemu bubkowi z torebką:

Data: 2011-11-01 19:15:48
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Dlaczego akurat ministrowi?

Data: 2011-11-01 19:17:24
Autor: oyster

raff napisał:

[...]

NIe wierzysz mu? Masz coś do rządów PO?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:18:01
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Ja wierzę tylko Panu Premierowi Donaldowi Tuskowi.

Data: 2011-11-02 16:45:59
Autor: stevep
Dnia 01-11-2011 o 18:33:23 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

A Kaczyński przypadkiem w ostatniej chwili nie zrezygnował?

--
stevep

Data: 2011-11-01 15:55:28
Autor: oyster
Jak się kapitan Boeinga nazywa Wrona...
Użytkownik - Zennon napisał:
to musi być dobrym pilotem! ;)))

Zennon

Nie da się ukryć, ze próbujesz ukryć rozczarowanie finałem.
Z liczenia woreczków nici.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 16:32:04
Autor: raff
Jak się kapitan Boeinga nazywa Wrona...
Jak sie ktos nazywa Kopacz, to musi byc dobrym grabarzem.

R.

Data: 2011-11-01 16:36:25
Autor: oyster
Użytkownik - raff napisał:
Jak sie ktos nazywa Kopacz, to musi byc dobrym grabarzem.

R.

:-D
10/10!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 16:43:29
Autor: Zennon

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8p3ln$bjf$2news.onet.pl...
Użytkownik - raff napisał:
Jak sie ktos nazywa Kopacz, to musi byc dobrym grabarzem.

R.

:-D
10/10!

Jak ktoś się nazywa Kaczyński... ups...w przypadku PiSowcow nie działa.

Zennon

Data: 2011-11-01 17:38:25
Autor: raff

Użytkownik - raff napisał:
[...]

A Grabarczyk... Nie, no w przypadku platfusow tez nie dziala.

R.

Data: 2011-11-02 16:43:06
Autor: stevep

Użytkownik - raff napisał:
[...]

A melexkarski to od dyscypliny?

--
stevep

Data: 2011-11-02 16:42:07
Autor: stevep
Dnia 01-11-2011 o 16:32:04 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Jak sie ktos nazywa Kopacz, to musi byc dobrym grabarzem.

R.

Albo dawać za każdym razem tęgiego kopa piździelcom.

--
stevep

Data: 2011-11-01 18:48:49
Autor: raff
Jak się kapitan Boeinga nazywa Wrona...

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201111011428.UTC.j8ovn7$pft$1tioat.net...
to musi być dobrym pilotem! ;)))

Podobno samolot nosil wdzięczną nazwę "Drzwi od stodoły".

R.

Data: 2011-11-01 20:52:29
Autor: mkarwan
Jak się kapitan Boeinga nazywa Wrona...