Jak sie karze starszych ludzi we Wro

Data: 2010-01-29 10:11:46
Autor: Icek
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Mialem zaszczyt byc wczoraj na KP Krzyki

Czekalem z godzine na korytarzu i slyszalem jak Pani (dosc glosno)
przedstawia zarzut starszemu czlowiekowi (87 lat).

tresc oskarzenia:

- oskarzam o probe przywlaszczenia mienia na szkode Tesco na co skladaly
sie: jedna bulka typu kajzerka, jedno maslo, kielbasa, jedna szczoteczka do
zebow na kwote zgodnie z oswiadczeniem ochroniarza okolo 320 zlotych/

Biedny starszy czlowiek odpowiada na pytanie: Czemu Pan chcial ukrasc bulke?

Odpowiada: bo nie stac mnie bylo bo mi sie pieniadze skonczyly:

Czy poddaje sie pan dobropwolnie karze? Tak

Proponuje kare: 6 miesiecy w zawieszeniu na 2 lata proby.

1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
kosztuje 320 zlotych

2. Czlowiek przesiedzial w PDOZ 46 godzin w oczekiwaniu na przesluchanie i
postawienie zarzutow

Absurd

Icek

Data: 2010-01-29 02:06:00
Autor: MarMarK
On 29 Sty, 10:11, "Icek" <i...@do.pl> wrote:

1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
kosztuje 320 zlotych

Nie wiesz o jaką szczoteczkę do zębów chodziło. Niektóre potrafią
kosztować grubo ponad 320 zł.

Pozdrawiam
MK

Data: 2010-01-29 11:18:13
Autor: cyklista
Użytkownik MarMarK napisał:
[...]

tak samo i kiełbaska nie musiała byc tanie, to nie był bideny emeryt który zadowoli się suchą bułką, to był emeryt elita - do bułki masełko i kiełbaska, więc na byle jaką by się nie połaszczył

Data: 2010-01-29 02:22:36
Autor: BK
On Jan 29, 10:11 am, "Icek" <i...@do.pl> wrote:
[...]

E tam to suma sumarum dostal 46h aresztu nie znajac dokladnie
okolicznosci sprawy to bym powiedzial, ze nie jest to nadmiernie
surowa kara.

Data: 2010-01-29 10:20:00
Autor: Piotr [trzykoty]
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał
1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
kosztuje 320 zlotych

Może mają słabą statystykę w kradzieżach z 278kk, więc szefostwo kazało "poprawić";) A może nie dosłyszałeś jakiejs rzeczy.

Data: 2010-01-29 11:21:35
Autor: Icek
> [...]

Może mają słabą statystykę w kradzieżach z 278kk, więc szefostwo kazało
"poprawić";) A może nie dosłyszałeś jakiejs rzeczy.

gosc byl przygluchy a ja slyszalem wyraznie. Szczegolnie wartosc okreslona
na podstawie "oszacowania ochrony". Do szczoteczki wymienili nazwe
producenta, dla masla tez

tak czy inaczej gosc siedzial 2 doby w PDOZ (kto za to placi?) ale
przynajmniej policja w godzine zalatwila sprawe kompleksowo. Statystyki
rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

Icek

Data: 2010-01-29 19:35:15
Autor:
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

Jak będziesz kiedyś prowdził sklep i dziennie 10 takich dziadków zrobi podobne "zakupy" to zrozumiesz, że trzeba karać również takie osoby. Co za różnica, czy złodziej ma 10 czy 80 lat? Z reguły złodziej kradnie bo (1) tego nie ma i chce mieć (2) na sprzedaż, aby uzyskać pieniądze. Ten akurat nie miał i chciał mieć.

Trzeba też pamietać, że pozory często mylą. Żebracy cyganie też zazwyczaj nie mają.... a jak skończą swoja"pracę", odjeżdzają mercedesem.

Data: 2010-01-29 10:41:57
Autor: Rowerex
On 29 Sty, 19:35, <sympatyczna_poczt...@amorki.pl> wrote:
> [...]

Trzeba też pamietać, że pozory często mylą. Żebracy cyganie też zazwyczaj nie
mają.... a jak skończą swoja"pracę", odjeżdzają mercedesem.

W więzieniu dostanie to na koszt państwa (dodrukują pieniądze :P).
Zresztą prawdopodobnie dla wielu z nas pójście do pierdla będzie
lepsze niż próba wyżycia z emerytur wypłacanych przez OFE

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-02-01 09:01:58
Autor: Tomasz Kaczanowski
Rowerex pisze:
[...]

A ja myślałem, że OFE zbiera pieniądze, a nie je wypłaca....

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-01-29 22:17:26
Autor: grzeda
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
[...]

No spoko, ale zyjemy w panstwie prawa podobno. Ochroniarz podal kwote 320 zl nie bez powodu. Policja powinna zainteresowac sie oszustwem ochroniarza.

pozdr
PG

Data: 2010-01-29 22:26:15
Autor: Tiber
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Silly, silly grzeda nabazgrału:

Ochroniarz podal kwote
320 zl nie bez powodu.

To na pewno.

Policja powinna zainteresowac sie oszustwem
ochroniarza.

Rzekomym oszustwem. Skąd wiesz, że tego nie sprawdzili? Wiesz, nie wiem
jak bezczelny musiałby być sklep i jak głupia policja, żeby szczoteczkę
zwykłego typu tak wycenić. Trochę wiary.

--
tbr

Data: 2010-01-29 21:48:25
Autor: pmlb

"Icek" <icek@do.pl> wrote in message news:hjucee$mk5$1node1.news.atman.pl...
> [...]

przynajmniej policja w godzine zalatwila sprawe kompleksowo. Statystyki
rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

Zastanawia mnie jedna sprawa, taki 87 letni pan, z pewnoscia nie uciekal jak bramki zaczely piszczec, towar odzyskano po co wiec dalej taka spraw ciagnac i potegowac koszty?
Za to powinien zaplacic wlasciel sklepu, za koszt prowadzenia sprawy, osadzenia w aresxcie, wszak towar odzyskal...

Data: 2010-01-29 23:39:58
Autor: Tiber
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Silly, silly pmlb nabazgrału:

1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i
szczoteczka kosztuje 320 zlotych

MoÂże majÂą sÂłabÂą statystykĂŞ w kradzieÂżach z 278kk, wiĂŞc szefostwo
kazaÂło "poprawiĂŚ";) A moÂże nie dosÂłyszaÂłeÂś jakiejs rzeczy.

[...]

Z absolutnie pewną pewnością.

nie
uciekal jak bramki zaczely piszczec, towar odzyskano po co wiec dalej
taka spraw ciagnac i potegowac koszty?

Większość sklepów, zwłaszcza wielkopowierzchniowych, posiada w
regulaminie i widocznych miejscach informację, że każdą udaremnioną
kradzież zgłasza na policję. Jeśli ten sklep miał, to po prostu wywiązał
się ze złożonej (potencjalnym) klientom obietnicy. Może jakiś
złodziej-nowicjusz następnym razem się bardziej zastanowi nad realnymi
konsekwencjami swoich czynĂłw.
Nie mam teraz dostępu do kodeksów w internecie, więc już abstrahuję od
tego, czy w tym konkretnym przypadku sklep nie miał prawnego obowiązku
tego zgłosić.

Za to powinien zaplacic wlasciel sklepu, za koszt prowadzenia sprawy,
osadzenia w aresxcie, wszak towar odzyskal...

Ta, jasne. Jeszcze powinien na związek emerytów dać datek. Pffff.

--
tbr

Data: 2010-01-30 12:54:23
Autor: pmlb
Jak sie karze starszych ludzi we Wro

Zastanawia mnie jedna sprawa, taki 87 letni pan, z pewnoscia

Z absolutnie pewną pewnością.

Rozumiem, ze 87 latek dal dluga jak strus pedziwiatr i bohaterska ochrona zlapala go emocjonujacym poscigu trwajacym 34cm.

[...]

Konsekwencjami? Moze rzad powinien sie walnac w piers taki tusk z kaczynskim i sie zastanowic dlaczego 87 latek nie ma na jedzienie - prawda?
Poza ttym glupi narod ktory slepo wierzy i dziala zgodnie z przepisami... to cechuje niewolnikow oi narod okupowany.. bezwzgledne posluszenstwo w stosunku do pisma. Kazdy przypadek jest inny. I dzialanie zgodnie z zapisami jakiefgos rtegulaminu tylko pokazjue debilizm tych ludzi.
Jesli dziadek zwina bulke, maslo i kielbase - to chyba nie na handel poza tym nie zapiepszyl flaszki.
Byl glodny, to wszystko, glod to taka cholera, ze nie idzie sie od jedzenia odzwyczaic. A jak sie nie ma pieniedzy na jedzenie bo Polskie panstwo jest potega gospodarcza to pozostaje ukrasc - dziadek mial wybor: umrzec z glodu lub ukrasc - co ty bys wybral?
Wlascicel sklepu czy glupi ochroniaz powinnien kupic dziadkowi bulke, maslo i kielbase... a nie targac go na policje jak bandziora. Rozumiesz?
Tyum sie czlowiek wolny cechuje, ze potrafi myslec. A nie dzialac wylacznie zgodnie z nakazami. Czlowiek calkowicie dzialajacy zodnie z nakazami to kupa miesa chodza bez wladnie, strerowana zapisami, umowami przepisami... Jak w przepisie bedzie po zlapaniu dziadka wsadz noge do nosa to tez glupi bedzie pchac noge do nosa bo tak napisano...

Nie mam teraz dostępu do kodeksów w internecie, więc już abstrahuję od
tego, czy w tym konkretnym przypadku sklep nie miał prawnego obowiązku
tego zgłosić.

Jasne, bo 87 latek zapiepszyl bulke bo byl glodny! Dobrze, ze ochrona nie jest wyposazona w AK47 i CKM....

Za to powinien zaplacic wlasciel sklepu, za koszt prowadzenia sprawy,
osadzenia w aresxcie, wszak towar odzyskal...

Ta, jasne. Jeszcze powinien na związek emerytów dać datek. Pffff.

Dokladnie~!
Jeszcze dozywic przez miesiac emerytow ktorych nie stac na jedzenie!
Panstwo zaplaci nie mniej niz 5000zl za ten cyrk. Za 5000zl mozna wyzywic emeryta przez dobre 5 miesiecy!
Znasz takie powiedzenie: armata na muche?
Pamietaj, zawsze trzeba uzywac GLOWY! A nie byc bezmuzgim debilem... kupa miesa i tluszczu.

Data: 2010-01-29 14:41:34
Autor: Darek.
Jak sie karze starszych ludzi we Wro

Czekalem z godzine na korytarzu i slyszalem jak Pani (dosc glosno)
przedstawia zarzut starszemu czlowiekowi (87 lat).

Skąd wiesz żę 87 lat?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-01-29 15:45:10
Autor: Johnson
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Darek. pisze:

Skąd wiesz żę 87 lat?

Przecież wie ile jego dziadek ma lat.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-01-30 10:28:37
Autor: Icek
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
> Czekalem z godzine na korytarzu i slyszalem jak Pani (dosc glosno)
> przedstawia zarzut starszemu czlowiekowi (87 lat).

Skąd wiesz żę 87 lat?

slyszalem cala rozmowe. Siedzialem w poczekalni naprawde dlugo w kolejce

Icek

Data: 2010-01-29 15:44:07
Autor: Johnson
Icek pisze:

2. Czlowiek przesiedzial w PDOZ 46 godzin w oczekiwaniu na przesluchanie i
postawienie zarzutow

To był areszt wydobywczy. Jak widać pomógł.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-01-29 22:25:51
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:hju8bh$lon$1node1.news.atman.pl...

1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
kosztuje 320 zlotych

Zeznanie ochroniarza tu nie ma nic do rzeczy. Ostatecznie trzeba będzie zabezpeiczyć faktury, bo do określenia szkody bierze się cenę zakupu bez VAT-u. Faktycznie, mało prawdopodobne jest, by te cztery produkty tyle kosztowały. Bułkę i masło możemy pominąć. Sądzę, że za szczoteczkę do zębów góra 50 zł. No to musiałby 5=6 kilogramów jakiejś wyjątkowo drogiej kiełbasy podgrandzić. Mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe.

2. Czlowiek przesiedzial w PDOZ 46 godzin w oczekiwaniu na przesluchanie i
postawienie zarzutow

A nie przyszło Ci do głowy, że wolał to, niż marznąć gdzieś w namiocie foliowym? Bo ja już się z tym spotkałem.

Data: 2010-01-29 23:31:44
Autor: grzech
[...]

Jesteś tego pewien. Zajrzyj np. tu http://www.allegro.pl/item896521479_szczoteczka_do_zebow_braun_9400_triumph_d_24_516.html

Mam nadzieję, że kolega Icek wziął biednego staruszka do swojego domu i zostawił go na chwilę samego w pokoju, by trochę odetchnął.

Data: 2010-01-29 23:41:54
Autor: Tiber
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Silly, silly grzech nabazgrału:

Zeznanie ochroniarza tu nie ma nic do rzeczy. Ostatecznie trzeba
będzie zabezpeiczyć faktury, bo do określenia szkody bierze się cenę
zakupu bez VAT-u. Faktycznie, mało prawdopodobne jest, by te cztery
                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
produkty tyle kosztowały. Bułkę i masło możemy pominąć. Sądzę, że za
                                                           ^^^^^
szczoteczkę do zębów góra 50 zł. No to musiałby 5=6 kilogramów
jakiejś wyjątkowo drogiej kiełbasy podgrandzić. Mało prawdopodobne,
                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ale nie niemożliwe.
       ^^^^^^^^^^^^^^

Jesteś tego pewien.

Pewnie mógłby za to zabić.

--
tbr

Data: 2010-01-29 23:44:45
Autor: mvoicem
(29.01.2010 22:25), Robert Tomasik wrote:

[...]

Widuję co jakiś czas kiełbasę za prawie 200zł/kg, więc wystarczyłoby
większe pęto. Chociaż na 99% to nie jest ten przypadek :).

p. m.

Data: 2010-01-30 10:30:36
Autor: Icek
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
A nie przyszło Ci do głowy, że wolał to, niż marznąć gdzieś w namiocie
foliowym? Bo ja już się z tym spotkałem.

no nie przyszlo. Masz racje

Icek

Jak sie karze starszych ludzi we Wro