Jak sie karze starszych ludzi we Wro

Data: 2010-01-29 10:20:00
Autor: Piotr [trzykoty]
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał
1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
kosztuje 320 zlotych

Może maj± słab± statystykę w kradzieżach z 278kk, więc szefostwo kazało "poprawić";) A może nie dosłyszałe¶ jakiejs rzeczy.

Data: 2010-01-29 11:21:35
Autor: Icek
> [...]

Może maj± słab± statystykę w kradzieżach z 278kk, więc szefostwo kazało
"poprawić";) A może nie dosłyszałe¶ jakiejs rzeczy.

gosc byl przygluchy a ja slyszalem wyraznie. Szczegolnie wartosc okreslona
na podstawie "oszacowania ochrony". Do szczoteczki wymienili nazwe
producenta, dla masla tez

tak czy inaczej gosc siedzial 2 doby w PDOZ (kto za to placi?) ale
przynajmniej policja w godzine zalatwila sprawe kompleksowo. Statystyki
rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

Icek

Data: 2010-01-29 19:35:15
Autor:
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

Jak będziesz kiedy¶ prowdził sklep i dziennie 10 takich dziadków zrobi podobne "zakupy" to zrozumiesz, że trzeba karać również takie osoby. Co za różnica, czy złodziej ma 10 czy 80 lat? Z reguły złodziej kradnie bo (1) tego nie ma i chce mieć (2) na sprzedaż, aby uzyskać pieni±dze. Ten akurat nie miał i chciał mieć.

Trzeba też pamietać, że pozory często myl±. Żebracy cyganie też zazwyczaj nie maj±.... a jak skończ± swoja"pracę", odjeżdzaj± mercedesem.

Data: 2010-01-29 10:41:57
Autor: Rowerex
On 29 Sty, 19:35, <sympatyczna_poczt...@amorki.pl> wrote:
> [...]

Trzeba też pamietać, że pozory często myl±. Żebracy cyganie też zazwyczaj nie
maj±.... a jak skończ± swoja"pracę", odjeżdzaj± mercedesem.

W więzieniu dostanie to na koszt państwa (dodrukuj± pieni±dze :P).
Zreszt± prawdopodobnie dla wielu z nas pój¶cie do pierdla będzie
lepsze niż próba wyżycia z emerytur wypłacanych przez OFE

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-02-01 09:01:58
Autor: Tomasz Kaczanowski
Rowerex pisze:
[...]

A ja my¶lałem, że OFE zbiera pieni±dze, a nie je wypłaca....

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-01-29 22:17:26
Autor: grzeda
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
[...]

No spoko, ale zyjemy w panstwie prawa podobno. Ochroniarz podal kwote 320 zl nie bez powodu. Policja powinna zainteresowac sie oszustwem ochroniarza.

pozdr
PG

Data: 2010-01-29 22:26:15
Autor: Tiber
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Silly, silly grzeda nabazgrału:

Ochroniarz podal kwote
320 zl nie bez powodu.

To na pewno.

Policja powinna zainteresowac sie oszustwem
ochroniarza.

Rzekomym oszustwem. Sk±d wiesz, że tego nie sprawdzili? Wiesz, nie wiem
jak bezczelny musiałby być sklep i jak głupia policja, żeby szczoteczkę
zwykłego typu tak wycenić. Trochę wiary.

--
tbr

Data: 2010-01-29 21:48:25
Autor: pmlb

"Icek" <icek@do.pl> wrote in message news:hjucee$mk5$1node1.news.atman.pl...
> [...]

przynajmniej policja w godzine zalatwila sprawe kompleksowo. Statystyki
rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

Zastanawia mnie jedna sprawa, taki 87 letni pan, z pewnoscia nie uciekal jak bramki zaczely piszczec, towar odzyskano po co wiec dalej taka spraw ciagnac i potegowac koszty?
Za to powinien zaplacic wlasciel sklepu, za koszt prowadzenia sprawy, osadzenia w aresxcie, wszak towar odzyskal...

Data: 2010-01-29 23:39:58
Autor: Tiber
Jak sie karze starszych ludzi we Wro
Silly, silly pmlb nabazgrału:

1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i
szczoteczka kosztuje 320 zlotych

Mo¿e maj± s³ab± statystykê w kradzie¿ach z 278kk, wiêc szefostwo
kaza³o "poprawiæ";) A mo¿e nie dos³ysza³e¶ jakiejs rzeczy.

[...]

Z absolutnie pewną pewnością.

nie
uciekal jak bramki zaczely piszczec, towar odzyskano po co wiec dalej
taka spraw ciagnac i potegowac koszty?

Większość sklepów, zwłaszcza wielkopowierzchniowych, posiada w
regulaminie i widocznych miejscach informacjÄ™, ĹĽe kaĹĽdÄ… udaremnionÄ…
kradzież zgłasza na policję. Jeśli ten sklep miał, to po prostu wywiązał
się ze złożonej (potencjalnym) klientom obietnicy. Może jakiś
złodziej-nowicjusz następnym razem się bardziej zastanowi nad realnymi
konsekwencjami swoich czynĂłw.
Nie mam teraz dostępu do kodeksów w internecie, więc już abstrahuję od
tego, czy w tym konkretnym przypadku sklep nie miał prawnego obowiązku
tego zgłosić.

Za to powinien zaplacic wlasciel sklepu, za koszt prowadzenia sprawy,
osadzenia w aresxcie, wszak towar odzyskal...

Ta, jasne. Jeszcze powinien na związek emerytów dać datek. Pffff.

--
tbr

Data: 2010-01-30 12:54:23
Autor: pmlb
Jak sie karze starszych ludzi we Wro

Zastanawia mnie jedna sprawa, taki 87 letni pan, z pewnoscia

Z absolutnie pewną pewnością.

Rozumiem, ze 87 latek dal dluga jak strus pedziwiatr i bohaterska ochrona zlapala go emocjonujacym poscigu trwajacym 34cm.

[...]

Konsekwencjami? Moze rzad powinien sie walnac w piers taki tusk z kaczynskim i sie zastanowic dlaczego 87 latek nie ma na jedzienie - prawda?
Poza ttym glupi narod ktory slepo wierzy i dziala zgodnie z przepisami... to cechuje niewolnikow oi narod okupowany.. bezwzgledne posluszenstwo w stosunku do pisma. Kazdy przypadek jest inny. I dzialanie zgodnie z zapisami jakiefgos rtegulaminu tylko pokazjue debilizm tych ludzi.
Jesli dziadek zwina bulke, maslo i kielbase - to chyba nie na handel poza tym nie zapiepszyl flaszki.
Byl glodny, to wszystko, glod to taka cholera, ze nie idzie sie od jedzenia odzwyczaic. A jak sie nie ma pieniedzy na jedzenie bo Polskie panstwo jest potega gospodarcza to pozostaje ukrasc - dziadek mial wybor: umrzec z glodu lub ukrasc - co ty bys wybral?
Wlascicel sklepu czy glupi ochroniaz powinnien kupic dziadkowi bulke, maslo i kielbase... a nie targac go na policje jak bandziora. Rozumiesz?
Tyum sie czlowiek wolny cechuje, ze potrafi myslec. A nie dzialac wylacznie zgodnie z nakazami. Czlowiek calkowicie dzialajacy zodnie z nakazami to kupa miesa chodza bez wladnie, strerowana zapisami, umowami przepisami... Jak w przepisie bedzie po zlapaniu dziadka wsadz noge do nosa to tez glupi bedzie pchac noge do nosa bo tak napisano...

Nie mam teraz dostępu do kodeksów w internecie, więc już abstrahuję od
tego, czy w tym konkretnym przypadku sklep nie miał prawnego obowiązku
tego zgłosić.

Jasne, bo 87 latek zapiepszyl bulke bo byl glodny! Dobrze, ze ochrona nie jest wyposazona w AK47 i CKM....

Za to powinien zaplacic wlasciel sklepu, za koszt prowadzenia sprawy,
osadzenia w aresxcie, wszak towar odzyskal...

Ta, jasne. Jeszcze powinien na związek emerytów dać datek. Pffff.

Dokladnie~!
Jeszcze dozywic przez miesiac emerytow ktorych nie stac na jedzenie!
Panstwo zaplaci nie mniej niz 5000zl za ten cyrk. Za 5000zl mozna wyzywic emeryta przez dobre 5 miesiecy!
Znasz takie powiedzenie: armata na muche?
Pamietaj, zawsze trzeba uzywac GLOWY! A nie byc bezmuzgim debilem... kupa miesa i tluszczu.

Jak sie karze starszych ludzi we Wro