Jak się kupuje ekskluzywne samochody?

Data: 2009-08-05 22:23:26
Autor: Tomi
Jak się kupuje ekskluzywne samochody?
Użytkownik "Dumak" <dumakpl@_usun_gmail.com> napisał w wiadomości news:h5cp6n$ekn$1nemesis.news.neostrada.pl...
Naszła mnie taka myśl: Dajmy na to że ktoś ma do wydania 3mln zł na samochód, jaką drogę musi pokonać aby dokonać zakupu?

Ps. Pytam tak na wszelki wypadek, jakby się się okazało że wynajdę magnetyzer tylko z biegunem 'N', zmniejszający spalanie o 500%, przy tej samej mocy silnika :D

Jak ktos ma 3mln na auto to sie tym nie martwi - naciska dzwoneczek, (ewentualnie wybiera numer)  i mowi cos w stylu "Janie, nasz Bentley sie mi znudzil... Czy mozemy cos z tym zrobic ?"

Jak się kupuje ekskluzywne samochody?