Jak sie nazywa ten debil co mu bylo tak wesolo

Data: 2010-10-15 23:04:57
Autor: awe
Jak sie nazywa ten debil co mu bylo tak wesolo
jak przesluchiwal tasmy z T-154? to prokurator generalny czy minister sprawiedliwosci. No gdyby mi zginal ktos w tym wypadku to kurwa nie wiem co moglbym sobie pomyslec - pojebaniec? Jakis idiota. Ludzie potracili czlonkow swoich rodzin a temu wesolo jakby sie marychy najaral. Strasznie nieteges
awe

Data: 2010-10-16 01:02:49
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i9afl8$tjg$1news.onet.pl...
[...]

Tam żal, to tylko tych stewardes może być... Reszta to rezim...

boukun

Data: 2010-10-16 11:05:32
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i9amrr$6om$1mx1.internetia.pl...

[...]

Boukun nie sadzisz ze marnujesz tu czas. Gdybym ja mieszkal tam gdzie ty to od razu wydzierzawilbym kawal ziemi i sadzilbym buraki na twoim miejscu. Marnujesz sie tu ewidentnie
awe

Jak sie nazywa ten debil co mu bylo tak wesolo