Jak się odchodzi z PiS.

Data: 2010-11-18 12:46:59
Autor: rAzor
Jak się odchodzi z PiS.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Scenariusz secesji grupy Joanny Kluzik-Rostkowskiej z PiS był gotowy
wcześniej. Wychodzenia z partii .............

No tak - Kluzik odeszła planowo, ale ciebie wyhebali z PiSu na zbite ryło, jak tylko połapali się z jakim przygłupem mają do czynienia.
Raptem po godzinie od złożenia deklaracji. he he he
Wpisowe ci oddali? :-P
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-18 14:06:18
Autor: Dobrodziej
Jak się odchodzi z PiS.

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzevskij@siwa.kobylka.com.ru> napisał w wiadomości news:ic33nh$dk9$4news.onet.pl...
[...]

Podbno ciebie wyjebali z Wszechpolaków i to zaraz po tym jak przeczytali twoją deklarację! Błąd na błędzie! Błędy ortografoczne na poziomie 6-ciolatka! Takich debili w Wszcechpolakach nie potrzebowano!

d.

Jak się odchodzi z PiS.