Jak się pompuje Dudę

Data: 2020-05-30 08:56:06
Autor: Alojzy Gąska
Jak się pompuje Dudę
Dudę można pompować "pompując" Trzaskosia tak aby urosło Dudzie. Wyższa szkoła jazdy wg. GW:)

https://twitter.com/waldemarkowal/status/1266701467752300546
Niby walą w PISy, a tak naprawdę GW wali ostatecznie w Trzaskosia,
bo samo GW wywąchało co kupił Trzaskoś&fumfel tj:

- polędwica z jelenia wędzona na zimno,

- klasyczna kiełbasa z jelenia (pieczona),

- tatar z jelenia we flaku,

- żebro z dzika z miodem,

- palcówka z jelenia

https://twitter.com/trzaskowski2020/status/1266626493121208326

Jak nie ośmiorniczki to inne frykasy:) Ale owoce jakie drogie!

Data: 2020-05-30 09:10:33
Autor: Alojzy Gąska
Jak się pompuje Dudę
W dniu sobota, 30 maja 2020 17:56:07 UTC+2 użytkownik Alojzy Gąska napisał:
[...]

Czy aby jeleń był świeży?
https://www.poradniklowiecki.pl/polowanie/okresy-polowan-caly-rok.html

Data: 2020-05-30 11:52:20
Autor: Bruno Brunowski
Jak się pompuje Dudę
[...]

O! Nocniczek jest zazdrosny! Nocnikowi nie przeszkadza mu jak pisiory kradną w biały dzień i niespecjalnie się z tym kryjąc miliony, ale skoczy do gardła jak ktoś kupi kawałek wędzonej dziczyzny.

Jakie to słodkie.

--
Bruno

Data: 2020-05-31 04:26:35
Autor: Alojzy Gąska
Jak się pompuje Dudę
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> [...]

O! Nocniczek jest zazdrosny! Nocnikowi nie przeszkadza mu jak pisiory kradną w biały dzień i niespecjalnie się z tym kryjąc miliony, ale skoczy do gardła jak ktoś kupi kawałek wędzonej dziczyzny.

Zerkam pod kątem piaru proszę ja Brunka.
Kaczka przed wyborkami robił zakupki w jakim małym markecie.
Że tak powiem akcja Kaczki była "pod luda", Trzaskoś dał ciała.

Nu a dziś mamy nowe niepokoje tj. komunia u Trzaskosia, a zaraz wylezie
karta LGBT. Jeszcze Bilderbergi, aj aj aj. Niedobsz.

Data: 2020-05-31 05:21:35
Autor: Bruno Brunowski
Jak się pompuje Dudę
W dniu niedziela, 31 maja 2020 13:26:36 UTC+2 użytkownik Alojzy Gąska napisał:

> [...]

Nu a dziś mamy nowe niepokoje tj. komunia u Trzaskosia, a zaraz wylezie
karta LGBT. Jeszcze Bilderbergi, aj aj aj. Niedobsz.

Cieniutko, cieniutko, długo na tym nie pociągniecie.

A jeśli chodzi o Bilderberga, to Sikorski, jako członek Komitetu Sterującego, potwierdził, że pospólstwa tam nie zapraszają: https://twitter.com/sikorskiradek/status/1262723155732205568

--
Bruno

Data: 2020-05-31 07:30:35
Autor: Alojzy Gąska
Jak się pompuje Dudę
W dniu niedziela, 31 maja 2020 14:21:37 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

[...]

Żale o zakupki Trzaskosia kieruj do GW.
Co do LGBTów:

cyt.
Prof. Sławomir Sowiński: wątki światopoglądowe mogą spowodować przegraną Rafała Trzaskowskiego

Data: 2020-05-30 18:09:10
Autor: japanizer
Jak się pompuje Dudę
On Sunday, May 31, 2020 at 12:56:07 AM UTC+9, Alojzy Gąska wrote:
Dudę można pompować "pompując" Trzaskosia tak aby urosło Dudzie. Wyższa szkoła jazdy wg. GW:)

Nocniczku, co tam u was taka sraczka na pistargowicy? Nie ma już czego ukraść?

https://img.wiocha.pl/images/f/2/f2c6a8609a7b2838165396f6d3a9bce9.jpg

Data: 2020-05-31 08:23:46
Autor: Runt
Jak się wypompuje Dudę
W dniu 2020-05-30 o 17:56, Alojzy Gąska pisze:
Dudę można pompować "pompując" Trzaskosia
tak aby urosło Dudzie. Wyższa szkoła jazdy wg. GW:)

Jak nie ośmiorniczki to inne frykasy:) Ale owoce jakie drogie!

No i można okradać kontenery PCK!

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-31 08:16:14
Autor: Zenek Kapelinder
Jak się wypompuje Dudę
Z pompowania pizdziak vel runt dziura w dupie znasz tylko pompowanie w dupę.

Data: 2020-05-31 20:08:11
Autor: Runt
Jak się pompuje zenusia
W dniu 2020-05-31 o 17:16, piździak zacwelony Zenek Kapelinder pisze:
Z pompowaniaPOważnie? POmpują cię na rusztowaniu? oj zenusiu,oj zenusiu.
pizdziak
zenusiu z przerośnietą łechtaczka - piździaku samoistny ;-)
vel runt
wiesz co to oznacza cwelu? ;-)
dziura w dupie
zenusiu, ależ ty uwielbiasz skatologię!
znasz tylko pompowanie w dupę.
zenusiu, twoje zboczenie nazywa sie projekcja ;-)))