Jak się pozbyć byłego męża z domu

Data: 2013-08-31 04:48:13
Autor: hannamitka
Jak się pozbyć byłego męża z domu
W dniu czwartek, 27 stycznia 2011 18:10:08 UTC+1 użytkownik Lidia Molenda no wiecie co zrobic napisał:
Dzień dobry, podczytuję tę grupę od czasu do czasu no i teraz wypadło mi zapytanie do szanownego grona, a mianowicie w skrócie: jestem po rozwodzie ale mieszkam jeszcze z byłym mężem :(((((  chciałabym się go pozbyć z domu , ale mamy spisaną umowę że mam go spłacić do końca roku a potem on ma się wymeldować, z róźnych względów wolałabym się go pozbyć wcześniej ;-) zwłaszcza że od dłuższego czasu nie dokłada się do utrzymania domu !!!! czy jest jakiś sposób na wywalenie go tak żebym nie musiała od razu oddawać mu jego części ??

Lidia

Jak zgodnie z prawem pozbyć się rzeeczy byłego  wymeldowanego męża z mojego domu mojej własności odrębnej. rzeczy ma od 2004 , orzeczenie rozwodu 2010 wymeldowanie 2007r. prośby były przy rozwodzie oraz ustnie.

Data: 2013-08-31 06:33:14
Autor: Adam Klobukowski
On Saturday, 31 August 2013 13:48:13 UTC+2, hanna...@gmail.com  wrote:
> [...]

Jak zgodnie z prawem pozbyć się rzeeczy byłego  wymeldowanego męża z mojego domu mojej własności odrębnej. rzeczy ma od 2004 , orzeczenie rozwodu 2010 wymeldowanie 2007r. prośby były przy rozwodzie oraz ustnie.

Najprościej to zacząć wystawiać rachunki za przechowywanie.
I/lub: wezwać do odbioru w terminie takim i takim z informacją że po ty terminie zostaną wyrzucone na śmieci.

AdamK

Data: 2013-08-31 17:31:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-08-31 15:33, Adam Klobukowski pisze:
[...]

Wcale nie. Najprościej wyrzucić.

--
Liwiusz

Jak się pozbyć byłego męża z domu