Jak się pozbyć celulitu

Data: 2011-07-04 15:45:58
Autor: Marcin N
Jak się pozbyć celulitu
Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie, a tu nie wyszło. Było w tym wszystkim coś tak teatralnego, że nie dało się niczego brać na poważnie.

Można obejrzeć jednym okiem przy kolacji, ale tylko po to, żeby nie denerwować się reklamami na Polsacie i w TVN.

Data: 2011-07-04 16:25:44
Autor: zly
Jak się pozbyć celulitu
Dnia Mon, 4 Jul 2011 15:45:58 +0200, Marcin N napisał(a):

Jakiś taki marny ten film.

Wytrwaliśmy z TZ jakieś 30 min. --
marcin

Data: 2011-07-04 17:13:19
Autor: medea
Jak się pozbyć celulitu
W dniu 2011-07-04 15:45, Marcin N pisze:
[...]

Ależ czemu to? Reklamy na Polsacie i TVN potrafią być bardzo wciągające i dowcipne. ;)

Ewa

Data: 2011-07-04 17:38:03
Autor: DP
Jak się pozbyć celulitu
Użytkownik "Marcin N"
Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie,

buhahahahhahha, ale się uśmiałem

DP

Data: 2011-07-04 19:07:38
Autor: RedLite
Jak się pozbyć celulitu
W dniu 2011-07-04 15:45, Marcin N pisze:

Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie,

Wymień jedną dobrą z ostatnich 10 lat

--
*RedLite*

Data: 2011-07-04 20:45:52
Autor: Brujo
Jak się pozbyć celulitu

Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iuss0g$j2$3news.onet.pl...
W dniu 2011-07-04 15:45, Marcin N pisze:

Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie,

Wymień jedną dobrą z ostatnich 10 lat

Dom Zly ?

Data: 2011-07-05 09:43:19
Autor: Kapsel
Jak się pozbyć celulitu
Mon, 4 Jul 2011 20:45:52 +0200, Brujo napisał(a):

Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie,

Wymień jedną dobrą z ostatnich 10 lat

Dom Zly ?

Śmiałeś się na tym filmie?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-07-05 12:55:57
Autor: Brujo
Jak się pozbyć celulitu

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1uz02z93ue5vj$.dlgkapselek.net...
[...]

A to nie byla komedia w stylu Barei ?

Data: 2011-07-04 22:05:29
Autor: Marcin N
Jak się pozbyć celulitu
Użytkownik "RedLite"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iuss0g$j2$3@news.onet.pl...

W dniu 2011-07-04 15:45, Marcin N pisze:

Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie,

Wymień jedną dobrą z ostatnich 10 lat

============

Nawet dwie:

Kiler, Chłopaki nie płaczą.

Data: 2011-07-04 22:48:15
Autor: Ancymon
Jak się pozbyć celulitu
Dnia Mon, 4 Jul 2011 22:05:29 +0200, Marcin N napisał(a):

[...]

To nie są komedie z ostanich 10 lat.

Kiler - 1997,
Chłopaki nie płaczą - 2000

Data: 2011-07-05 09:04:27
Autor: Ghost
Jak się pozbyć celulitu

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:iut6dm$dgb$1news.onet.pl...
[...]

Obie nedzne - btw zrobione w ostatnim dzisiecioleciu?

Data: 2011-07-05 10:18:27
Autor: Marcin N
Jak się pozbyć celulitu
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iuudk1$r8v$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Wiadomo, że Faceci w czerni są lepsi, ale to najwyższa półka. Oba polskie tytuły - bardzo dobre. Daleko im do "nędzy".

Data: 2011-07-06 09:12:48
Autor: Rais
Jak się pozbyć celulitu
Ghost pisze:

[...]

Ej... Kiler nędzny? Nie przesadzajmy.
A komedie Lubaszenki faktycznie nędznawe ale za to śmieszne. ;)
Nie wiem czy też tak macie ale mi wszystkie trzy zlewają się w jeden film. Nigdy nie wiem jaka scena jest z której komedii.

--
pzdr

Data: 2011-07-06 12:36:52
Autor: Marcin N
Jak się pozbyć celulitu
Użytkownik "Rais"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iv11tg$rvj$3@news.onet.pl...

Ghost pisze:

[...]

Chłopaki wg mnie są zdecydowanie najlepsi. Pozostałe dwa zbyt teatralne.

Data: 2011-07-07 20:29:38
Autor: Marcin N
Jak się pozbyć celulitu

W dniu 2011-07-04 15:45, Marcin N pisze:

Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie,

Wymień jedną dobrą z ostatnich 10 lat

Statyści!

=============

Serio warto obejrzeć?

Data: 2011-07-07 22:00:25
Autor: Loki
Jak się pozbyć celulitu

[...]

Serio. Fajny punkt wyjscia, dobrze zrobiona i zagrana (nawet mlodego Opanie da sie przezyc) bezpretensjonalna, ale nie glupkowata.
Mila, fajna komedia, na ktorej mozna sie troche posmiac.

Loki

Data: 2011-07-08 02:44:13
Autor: Titus Atomicus
Jak się pozbyć celulitu
In article <iv53df$1uq2$1@news.mm.pl>, "Loki" <jakilcz@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Mila, fajna komedia, na ktorej mozna sie troche posmiac.

Mi sie podobali 'Dublerzy'.
Zwlaszcza teaser.

TA

Data: 2011-07-08 09:51:29
Autor: Qrczak
Jak się pozbyć celulitu
Dnia dzisiejszego niebożę Loki wylazło do ludzi i marudzi:

[...]

Bo Polacy to przecież taki smutny naród.

Qra

Data: 2011-07-05 12:44:47
Autor: Maurice de Poszepszynski
Jak się pozbyć celulitu
Użytkownik - Marcin N napisał:
Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie,...

Umiała.
--
Wendy! I'm home.

Data: 2011-07-05 15:18:37
Autor: Qrczak
Jak się pozbyć celulitu
Dnia dzisiejszego niebożę Marcin N wylazło do ludzi i marudzi:

Jakiś taki marny ten film. Polska umie robić fajne komedie,

....ale tylko w prawdziwym życiu. W kinie coś wciąż nie wychodzi.

To dziwo wytrzymałam przez jakieś 20 minut. To już Weekend polecam bardziej, gdzieś po 40 minutach mózg się prasuje i można się nawet uśmiać.

Qra

Data: 2011-07-14 09:00:02
Autor: yulija
Jak się pozbyć celulitu
[...]