[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu

Data: 2012-06-24 20:00:20
Autor: topek
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Godzine temu u znajomych obejrzelismy okolo 50 min polskiej produkcji: "Jak sie pozbyc celulitu" i musze przyznac, ze do tej pory jestem w szoku.
50 min bo wiecej nie dalem rady.
Ten film ryje beret jak..., no nie wiem co. Nie wiem z czym to porownac. Z filmami von Triera? ;)

Nie jest to klasyczna chujnia polskiej kinematografii w stylu "Ciacho" "Pokaz kotku co masz w srodku" jest to film...
Chyba jeszcze nie powstala kategoria do ktorej by go mozna podpiac.

Jest oczywiscie po polsku na bogato. Wszyscy mieszkaja w luksusowych mieszkaniach, jezdza na spa do luksusowych hoteli i wszyscy jezdza terenowymi AUDI.
No ale to suchar, wiec na nikim nie robi wrazenia.

Ten film musicie zobaczyc. Kto nie obejrzy ten cieniak.
Jest tak popierdolony (nie znam lepszego slowa w zadnym jezyku, zeby lepiej oddawalo charakter), ze ogladajac chwytalem sie za wlosy, wywieszalem biala flage i krzyczalem "mayday, mayday", "houston we've got a problem"

Producentem filmu jest Warner Brothers wiec juz w ogole nic nie kumam.
To nie jest kupa i chujnia. To jest absurdalna arcykupa.

Monty Python przy tym filmie, to nudny dokument o rozwoju rolnictwa w separatystycznym Naddniestrzu.

Film zaczyna sie od tego, ze zakonnice wieszaja przescieradla na ktorych pojawia sie krew, a potem w balii z posciela tez jest krew i wszystkie sie zegnaja jakby cud to mial byc na miare stygmatow na ikonie czarnej madonny.
A zaraz potem damska szpilka w luksusowym hotelu. a w jakiejs kapsule (pewnie do pozbywania sie tytulowego celulitu) lola siedzi sliczna i robi dziwne miny, a zaraz potem podziemia fabryki w ktorej facet wysysa krew z kobiet (wszystkie w szpilkach i w bieliznie) i robi z nich superdrogie kremy a zaraz potem siedza dwie laski, wraca maz, druga przebiera sie za nianie i wklada plastikowe zeby udajac Rosjanke, a zaraz potem(lub przedtem, ma to w ogole znaczenie?) kopia gdzies grob kolo hotelu i znajduja kosci w ziemi, a zaraz potem przebitka na wiadomosci w TV gdzie znaleziono przy torach zwloki kobiety z odcieta glowa.
I to jest tylko powierzchownie potraktowane pierwsze 40 minut filmu. SmaczkUF jest wieNcej.

Wedlug filmwebu to jest komedia.

Ja kurwa nie wiem juz sam. Moze pieprzu troche?
Nie wiem, jak ochlone to moze dokoncze.

Ten film tak zawiesil poprzeczke z kaszany i pazdzierzu, ze nie wiem co teraz trzeba zrobic, zeby mnie zaskoczyc.

Czy w Polsce trwa jakis wyscig rezyserow "kasowych komedii" (tutaj puszczam pawia) na zrobienie najwiekszej chujnii z grzybnia pod sloncem pt:
"Zrobimy tak zenujacy i popieprzony film a i tak masa kretynow pojdzie i sie bedzie smiac kupujac bilety do kina, tylko czy w trakcie seansu tez"?

Ten film to jazda obowiazkowa, tylko wczesniej albo sie znieczulcie procentami, albo zalatwcie sobie blanta z mocna maryska, albo badzcie hardkorami bez lipy i wezcie to na trzezwo na klate.
Ja wytrwalem okolo godziny i chyba mi sie jakis medal nalezy??! :)

Nie moge. Nadal jestem w szoku, bo to prawdziwe K2 polskich komedii. A czy to Mount Everest to jeszcze nie wiem. Napewno w koronie himalajow jest :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2012-06-24 14:47:59
Autor: rs
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
On Sun, 24 Jun 2012 20:00:20 +0200, topek
<topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:

[...]

dzieki za rekomendacje. skutecznie mnie zacheciles, chociaz "pokaz
kotku co masz w srodku" nie dalem rady do konca. <rs>

Data: 2012-06-24 22:18:59
Autor: Habeck Colibretto
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia 24.06.2012, o godzinie 20.47.59, na pl.rec.film, rs napisał(a):

[...]

dzieki za rekomendacje. skutecznie mnie zacheciles, chociaz "pokaz
kotku co masz w srodku" nie dalem rady do konca. <rs>

Mi wszystkie tego typu polskie komedie zlewają się w jedną. Problem tych
samych aktorów, gównianej muzyki, gównianej gry, reżyserii i oczywiście
braku scenariusza (bo nawet gównianym go nazwać nie można).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-24 22:22:11
Autor: megrims
W dniu 2012-06-24 22:18, Habeck Colibretto pisze:
[...]

IMO ostatnie fajne polskie komedie, to poranek kojota i chłopaki
nie płaczą.

Data: 2012-06-24 22:29:44
Autor: frank drebin
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:js7stg$5b4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

niezłe jest jeszcze "Czas surferów", ma kilka naprawdę niezlych momentów i ogólnie warto.

Data: 2012-06-24 23:06:44
Autor: Habeck Colibretto
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia 24.06.2012, o godzinie 22.29.44, na pl.rec.film, frank drebin
napisał(a):

[...]

Też nie dałem rady.
Za to ze zdziwieniem obejrzałem typowo amerykańską w stylu polską komedię
romantyczną "Listy do M.". Wybija się na plus wśród całej reszty. Ma
scenariusz i nadaje się na niezbyt wymagający wieczór.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-24 23:19:37
Autor: frank drebin
napisał(a):
[...]
a to dziwne, bo jak na polską komedię jest niezłe
Za to ze zdziwieniem obejrzałem typowo amerykańską w stylu polską komedię
romantyczną "Listy do M.". Wybija się na plus wśród całej reszty. Ma
scenariusz i nadaje się na niezbyt wymagający wieczór.
ogląda się bez problemu no i Karolak mnie nie irytował.
Plus za Malajkata, nie żebym go jakoś specjalnie lubił ale to jakaś nowość ;) w tzw. polskiej komedii romantycznej.

Data: 2012-06-25 12:08:48
Autor: Qrczak
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia dzisiejszego niebożę Habeck Colibretto wylazło do ludzi i marudzi:
napisał(a):

[...]

I nawet Karolak nie przeszkadzał?

qr.a

Data: 2012-06-25 14:05:34
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 25.06.2012, o godzinie 12.08.48, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Dokładnie. Nie wybił się specjalnie ponad swój poziom, bo go nie ma, ale
przynajmniej dna nie tykał.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-25 21:56:09
Autor: medea
W dniu 2012-06-25 14:05, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Karolak to IMO nie jest wcale taki zły, bo przynajmniej gra siebie, jest wyluzowany, nie udaje. Nawet jeśli rolę miałby inną, to pewnie i tak zrobiłby z niej to samo, co zwykle. Gorzej z takimi sztywniakami jak np. Frycz, którzy się dają zatrudnić w idiotycznych komediach typu "Wyjazd integracyjny". BTW O tym filmie jeszcze w tym wątku nie było. Kto wytrzymał do końca? ;)

Ewa

Data: 2012-06-25 22:43:58
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 25.06.2012, o godzinie 21.56.09, na pl.rec.film, medea napisał(a):

[...]

Ja. Tragedia. I do tego myli mi się z innymi "komediami" taki syf.
I z chęcią obejrzę Kac Wawę. :) Bo to musi być syf nad syfy...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-25 23:30:13
Autor: medea
W dniu 2012-06-25 22:43, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Musi być. Nie wiem, czy się skuszę. Z "Wyjazdu integracyjnego" odpadłam po około godzinie chyba (może wcześniej - jak się szykowali na paintball) i też niewiele pamiętam.

Ewa

Data: 2012-06-26 11:53:09
Autor: Qrczak
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Karolak zawsze "gra" siebie. Jeszcze go nie widziałam w "roli", gdzie grałby postać.

Nawet jeśli rolę miałby inną, to pewnie i tak zrobiłby z niej to samo, co zwykle. Gorzej z takimi sztywniakami jak np. Frycz, którzy się dają zatrudnić w idiotycznych komediach typu "Wyjazd integracyjny".

Więc dla odmiany zobacz "Pręgi", "Różyczkę" czy "Bezmiar sprawiedliwości". Wszystko to z ostatniego dziesięciolecia.

BTW O tym filmie jeszcze w tym wątku nie było. Kto wytrzymał do końca? ;)

Ja! Ale to tylko dlatego, iż chciałam zaimponować. Komuś

qr.a

Data: 2012-06-26 13:23:45
Autor: medea
W dniu 2012-06-26 11:53, Qrczak pisze:
[...]

To właśnie napisałam. Ale przynajmniej role wybiera odpowiednie dla siebie-siebie.

[...]

Tylko na co mu psuć sobie dobrą twarz takim partactwem jak np. "Wyjazd..."? Tego nie rozumiem. BTW Ale i tak za nim nie przepadam.

Ewa

Data: 2012-06-25 15:11:33
Autor: Ghost

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4fe8387d$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
[...]

prawdziwy mistrz, najwieksza jego wartoscia jest szczelina

Data: 2012-06-24 22:27:47
Autor: frank drebin
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci news:i4oeu7th6it66ijlde1ukakf2c1ll16v0p4ax.com...
[...]

dolaczam sie z porada, zebys nie ruszal tej kupy.
Rzadko kiedy przerywam ogladanie filmów (szanuje swój czas i bez poczytania w necie opinii nie zaczynam ogladania) ale ten film mial dosc dobre komenty, a ze bardzo lubie Testosteron i uwielbiam Cialo wiec ów film zaatakowalem.
Obejrzalem z zona jeszcze mniej niz topek.
I zgadzam sie z nim, ze ten film powinien miec osobna kategorie.

PS. O ile "Idealnego faceta ..." od polowy ogladalem na ff to podczas tego filmu, po 30 minutach powiedzialem "Nie, kurwa, dosyc tego" i z marsza zrobilem delete.

Ten film to kuriozum

--
Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

Data: 2012-06-24 21:47:43
Autor: megrims
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
W dniu 2012-06-24 20:00, topek pisze:
(ciach)

I tak o niebo lepszy nić Cosmopolis.

Data: 2012-06-24 22:28:23
Autor: Qrczak
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia 2012-06-24 20:00, niebożę topek wylazło do ludzi i marudzi:
Godzine temu u znajomych obejrzelismy okolo 50 min polskiej produkcji:
"Jak sie pozbyc celulitu" i musze przyznac, ze do tej pory jestem w szoku.
50 min bo wiecej nie dalem rady.

Mocarny jesteś. Wytrzymałam 20.

Producentem filmu jest Warner Brothers wiec juz w ogole nic nie kumam.
To nie jest kupa i chujnia. To jest absurdalna arcykupa.

Mnie się klasyfikator włącza po logo Polskiego Instytuta Sztuki Filmowej. Jest ono, kupa bardzo prawdopodobna.

qr.a

Data: 2012-06-24 17:03:59
Autor: rs
On Sun, 24 Jun 2012 22:28:23 +0200, Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

rozumiem, ze np. "Rozy" nie ogladales. <rs>

Data: 2012-06-25 12:06:42
Autor: Qrczak
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia dzisiejszego niebożę rs wylazło do ludzi i marudzi:

Naucz się czytać.

hint: prawdopodobna

qr.a

Data: 2012-06-25 16:14:58
Autor: rs
On Mon, 25 Jun 2012 12:06:42 +0200, "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

oj. jaki drazliwy. oj. oj.
hint. ty naucz sie cytowac. napisales "bardzo prawdopodobna". nie ma
roznicy?
to widziales? bo, ze nie widziales, tez jest bardzo prawdopodobne.
<rs>

Data: 2012-06-25 22:19:37
Autor: medea
W dniu 2012-06-25 22:14, rs pisze:
[...]

A to się Qrczak wpakowałeś. ;)

Ewa

Data: 2012-06-26 11:57:45
Autor: Qrczak
[...]

A to się przejełem, łał.
Mam ostatnio gazetowego ignora na pręga, więc dzięki za crossa.

qr.a

Data: 2012-06-26 08:44:56
Autor: Maciek
Dnia Sun, 24 Jun 2012 17:03:59 -0400, rs napisał(a):

rozumiem, ze np. "Rozy" nie ogladales. <rs>

-łaś, łosiu.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-26 02:47:34
Autor: rs
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
On Tue, 26 Jun 2012 08:44:56 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
wrote:

Dnia Sun, 24 Jun 2012 17:03:59 -0400, rs napisał(a):

rozumiem, ze np. "Rozy" nie ogladales. <rs>

-łaś, łosiu.

chciales cos konkretnego przekazac, czy tylko pochwalic sie, ze ci sie
udalo jeden polski ogonek poprawnie wklepac? <rs>

Data: 2012-06-26 08:58:21
Autor: Maciek
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia Tue, 26 Jun 2012 02:47:34 -0400, rs napisał(a):

(...)

Tylko tyle.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-26 02:59:51
Autor: rs
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
On Tue, 26 Jun 2012 08:58:21 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
wrote:

Dnia Tue, 26 Jun 2012 02:47:34 -0400, rs napisał(a):

(...)

Tylko tyle.

to gratuluje, przemyslen. <rs>

Data: 2012-06-26 09:24:47
Autor: Maciek
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia Tue, 26 Jun 2012 02:59:51 -0400, rs napisał(a):

to gratuluje, przemyslen. <rs>

A ja umiejetnosci czytania.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-26 03:28:03
Autor: rs
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
On Tue, 26 Jun 2012 09:24:47 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
wrote:

Dnia Tue, 26 Jun 2012 02:59:51 -0400, rs napisał(a):

to gratuluje, przemyslen. <rs>

A ja umiejetnosci czytania.

mozna to bylo inaczej napisac, prostaczku. PLONK. <rs>

Data: 2012-06-26 09:46:35
Autor: Maciek
Dnia Tue, 26 Jun 2012 03:28:03 -0400, rs napisał(a):

mozna to bylo inaczej napisac, prostaczku. PLONK. <rs>

No i jak ja bede z tym zyl...???

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-06-26 11:37:28
Autor: Ghost

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ezef9lhqnuet$.1e7phuvmxxua0.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 26 Jun 2012 03:28:03 -0400, rs napisał(a):

mozna to bylo inaczej napisac, prostaczku. PLONK. <rs>

No i jak ja bede z tym zyl...???

Nie wiem ile usenetu widzi dziwolaga eresa ale obstawiam, ze niewiele.

Data: 2012-06-26 12:00:36
Autor: Qrczak
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Ze zaświatów też się widzi co nieco. W dodatku małe.

qr.a

Data: 2012-06-26 11:44:56
Autor: rs
On Tue, 26 Jun 2012 12:00:36 +0200, "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

no toscie sobie pogadali. jak w maglu. <rs>

Data: 2012-06-24 23:07:40
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 24.06.2012, o godzinie 22.28.23, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

To co powiesz o mnie!? :)
Obejrzałem cały. Problem w tym, że nic nie pamiętam... A trzeźwy byłem.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-24 23:23:44
Autor: frank drebin
Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12jkbz8ceztq4$.dlghabeck.pl...
[...]

a dałeś radę na "Baby są jakieś inne"?
Ja wyłączyłem jeszcze szybciej niż cellulit. Dosłownie po 10 minutach delete.

Wspominanej Róży nie oglądalem jeszcze choć Smarzowskiego bardzo lubię (za Dom zły 10/10 a i Wesele wyysoko).
Nie udało mi się kworum zebrać

Data: 2012-06-25 14:10:38
Autor: Habeck Colibretto
[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu
Dnia 24.06.2012, o godzinie 23.23.44, na pl.rec.film, frank drebin
napisał(a):

[...]

Dałem.

Ja wyłączyłem jeszcze szybciej niż cellulit. Dosłownie po 10 minutach delete.

Obejrzałem cały. Daleko mu do poprzednich filmów z Miauczyńskim. Oglądając
go jako dialog specjalnie się nie klei, ale jako monolog... daje radę.
Wspominanej Róży nie oglądalem jeszcze choć Smarzowskiego bardzo lubię (za Dom zły 10/10 a i Wesele wyysoko).

Jedne z moich ulubionych.

Nie udało mi się kworum zebrać

Też nie widziałem. Zapytam czy w wypożyczalni mają... To na pewno ciężki
film, więc zbieram się do niego bardzo powoli.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-25 15:05:54
Autor: Qrczak
napisał(a):

[...]

Przede wszystkim "Baby..." to niezły duecik Więckiewicz-Woronowicz. Nawet nie trzeba słuchać tego, co mówią, wystarczy patrzeć.

[...]

Lekki nie jest. Zresztą żaden z filmów Smarzowskiego nie jest. Znów problem przedstawiony w filmie dla wielu Polaków cokolwiek niewygodny.

qr.a

Data: 2012-06-25 22:46:43
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 25.06.2012, o godzinie 15.05.54, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Dokładnie. A już jak się na Wronowicza patrzy i słucha i widzi Popiełuszkę,
to dysonans jest naprawdę gigantyczny. Świetny aktor.

[...]

Niewygodny... obaczy się. Grunt, żeby był prawdziwy, to nawet niewygodę da się znieść.
Bo taki "W ciemności" ze swoimi przekłamaniami - ciężko było obejrzeć. I
wcale nie taki dobry, żeby Oskarami na niego sypać.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-25 23:28:10
Autor: medea
W dniu 2012-06-25 22:46, Habeck Colibretto pisze:

Niewygodny... obaczy się.
Grunt, żeby był prawdziwy, to nawet niewygodę da się znieść.

Prawdziwy jest bardzo. I nawet - pomimo ewidentnej brutalności, którą film zresztą nie epatuje zbyt nachalnie, tylko tyle ile trzeba - jest w nim dużo wewnętrznego piękna, jakiegoś optymizmu na przekór.

Ewa

Data: 2012-06-26 12:05:02
Autor: Qrczak
[...]

Wiemy, wiemy, Dorociński.
Ja się za to zachwyciłam Kuleszą. Bo dotąd to głównie ją w serialach widywałam albo w ogonach. A tutaj pokazała pazura, a nawet całe łapsko.

qr.a

Data: 2012-06-26 13:15:19
Autor: Ghost

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4fe98943$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Polecam Biutiful, nie to samo, ale podejrzewam, ze lubiacym Smazowskiego tez sie moze spodobac.

Data: 2012-06-26 13:27:05
Autor: medea
W dniu 2012-06-26 12:05, Qrczak pisze:
[...]

Dorociński to akurat piękno bardziej zewnętrzne. ;)

Ja się za to zachwyciłam Kuleszą. Bo dotąd to głównie ją w serialach widywałam albo w ogonach. A tutaj pokazała pazura, a nawet całe łapsko.

O Kuleszy  już indziej pisałam - że mi potem wszędzie się ukazywała ;) - więc na mnie wrażenie też zrobiła.
A "Salę samobójców" widziałaś? Też tam była. Całkiem niezła i nieserialowa.

Ewa

Data: 2012-06-26 21:45:17
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 26.06.2012, o godzinie 13.27.05, na pl.rec.film, medea napisał(a):

[...]

Ja widziałem. Nie dałem rady. Gówno dla nastolatek (no offence :) ).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-26 21:54:24
Autor: medea
W dniu 2012-06-26 21:45, Habeck Colibretto pisze:

Ja widziałem. Nie dałem rady. Gówno dla nastolatek (no offence :) ).

Ogólnie film bez zachwytu (chociaż do strawienia IMO, a gdyby nie te komputerowe wstawki, byłoby znacznie lepiej), ale Kulesza była tam całkiem OK.

Ewa

Data: 2012-06-26 22:00:31
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 26.06.2012, o godzinie 21.54.24, na pl.rec.film, medea napisał(a):

Ja widziałem. Nie dałem rady. Gówno dla nastolatek (no offence :) ).
Ogólnie film bez zachwytu (chociaż do strawienia IMO, a gdyby nie te komputerowe wstawki, byłoby znacznie lepiej), ale Kulesza była tam całkiem OK.

Obejrzyj serial Krew z krwi (8 odcinków). O dziwo dobry scenariusz, który
trzyma się kupy, dobrze zagrany, porządna obsada. Tylko montaż czasami
drażniący, ale naprawdę dobry kawałek kina.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-28 16:20:07
Autor: medea
W dniu 2012-06-26 22:00, Habeck Colibretto pisze:
Obejrzyj serial Krew z krwi (8 odcinków). O dziwo dobry scenariusz, który trzyma się kupy, dobrze zagrany, porządna obsada. Tylko montaż czasami drażniący, ale naprawdę dobry kawałek kina.

A gdzie mam polować  na ewentualne powtórki?
To serial TVN-owski?

Ewa

Data: 2012-06-28 22:25:21
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 28.06.2012, o godzinie 16.20.07, na pl.rec.film, medea napisał(a):

[...]

Nie. To serial Canal+. Pewnie tylko torrent zostaje lub zakup na DVD
(podejrzewam, że niedługo wydadzą).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-06-25 12:07:12
Autor: Qrczak
[...]

Nie wiem. Nie widziałam.

qr.a

Data: 2012-06-25 08:51:36
Autor: duddits
On 24.06.2012 20:00, topek wrote:
Ten film tak zawiesil poprzeczke z kaszany i pazdzierzu, ze nie wiem co
teraz trzeba zrobic, zeby mnie zaskoczyc.

Podejrzewam, że Twoja recenzja jest najlepszą rzeczą jaka mogła temu "arcydziełu" się przytrafić :D

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-25 09:29:58
Autor: Hikikomori Mint
On 25.06.2012 08:51, duddits wrote:
[...]

To teraz producenci i rezyser go pozwą, bo nie zrozumial dziela ;)

--
Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id=598

[recenzja?] Jak sie pozbyc celulitu