Jak sie pozbyc pijaka z mieszkania?

Data: 2017-01-12 12:48:57
Autor: ąćęłńóśźż
Jak sie pozbyc pijaka z mieszkania?
Mieszkanie jego, czy Twoje?

-- -- -
Jest zameldowany w mieszkaniu.
Da sie jakos go pozbyc z tego mieszkania?

Data: 2017-01-12 12:58:19
Autor: olka
Jak sie pozbyc pijaka z mieszkania?
ja za nie płaciłam kilkanascie lat temu, ale jest w nim zameldowany

Data: 2017-01-12 12:59:59
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-01-12 o 12:58, olka pisze:
ja za nie płaciłam kilkanascie lat temu, ale jest w nim zameldowany

Raczej nie uzyskasz tu pomocy, skoro nawet nie potrafisz jednoznacznie odpowiedĽ na pytanie, czyje to mieszkanie. IdĽ do prawnika.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-12 13:06:30
Autor: ąćęłńóśźż
Jak sie pozbyc pijaka z mieszkania?
Na szczę¶cie mamy tu miszcza Liwiusza.

-- -- -
Raczej nie uzyskasz tu pomocy, skoro nawet nie potrafisz jednoznacznie odpowiedĽ na pytanie

Data: 2017-01-12 13:23:46
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-01-12 o 13:06,  ±ćęłń󶼿 pisze:
Na szczę¶cie mamy tu miszcza Liwiusza.

-- -- -
Raczej nie uzyskasz tu pomocy, skoro nawet nie potrafisz jednoznacznie odpowiedĽ na pytanie

Oraz ±ckiego, z biura pisania podań, korepetuj±cego się na pl.soc.prawo.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-12 13:05:32
Autor: ąćęłńóśźż
Jak sie pozbyc pijaka z mieszkania?
Jeszcze przed ¶lubem, czy już po slubie?

-- -- -