Jak się pozbyć starego grata?

Data: 2011-09-27 20:21:23
Autor:
Jak się pozbyć starego grata?
... i nie stracić na tym zbyt dużo?
Kupiłem przed latem prawie 20 letnią renówkę za 1500zl i teraz mam kłopot ze
zbyciem, chętnych do zakupu nie ma, OC trzeba bulić (brak zniżek),
wyrejestrować bez kwitka się nie da (w celu sprzedaży na części), a na szrocie
nie dadzą więcej niż 300 zł a i to tylko za kompletny.

Data: 2011-09-27 23:12:52
Autor: PM
Jak się pozbyć starego grata?
?
[...]

no to pozbyć renófki czy pozbyć OC?

Data: 2011-09-27 23:18:58
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "PM" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:j5te8m$gn5$1news.icpnet.pl...
?
[...]

i co .. to 300 zł Cie nie urządza?
Wolisz zapłacić 300 zł za następne OC (to już 600zł)

Wystaw to od złotówki BCM na allegro i po sprawie. Zrobisz dobry uczynek, jeśli auto jest jeżdzące.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-28 14:16:44
Autor:
Jak się pozbyć starego grata?

i co .. to 300 zł Cie nie urządza?
Wolisz zapłacić 300 zł za następne OC (to już 600zł)

jeszcze OC się nie kończy.

Wystaw to od złotówki BCM na allegro i po sprawie. Zrobisz dobry uczynek, jeśli auto jest jeżdzące.

co z tego że jezdzi, jak podłogi i progów praktycznie nie ma, i w zasadzie
dziura na dziurze i dziurą pogania...

BCM to raczej nie bardzo...

Data: 2011-09-28 00:30:42
Autor: Adampio
W dniu 2011-09-27 22:21, realista132@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Kupiłem przed latem prawie 20 letnią renówkę za 1500zl
A tak kuńkretnie to po co Kolega kupił oną renówkę?

Data: 2011-09-28 14:26:14
Autor:
Adampio <adampio@op.pl> napisał(a):
W dniu 2011-09-27 22:21, realista132@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> Kupiłem przed latem prawie 20 letnią renówkę za 1500zl
A tak kuńkretnie to po co Kolega kupił oną renówkę?

a zeby bylo czym przez lato pojezdzic, ale teraz juz mi nie potrzebna...

Data: 2011-09-28 09:52:49
Autor: Kazimierz Uromski
On 27.09.2011 22:21, realista132@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
[...]

Pozostaje Ci jedynie tak jak sugeruje Kuba aukcja od złotówki lub pogodzenie się z tymi 300zł.
Takie życie starych samochodów - szrot musi na czymś zarabiać, a samochód może czekać i rok na kupującego.

Data: 2011-09-28 18:56:27
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-09-27 22:21, realista132@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

a jeśli to auto zostałoby skradzione... to oc się nie płaci

Data: 2011-09-28 19:13:25
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-28 18:56, Marcin Jan pisze:
[...]

Tia...
http://moto.pl/MotoPL/1,111276,6117747,Nie_klam__Algorytm_i_tak_cie_zlapie.html

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-29 00:30:31
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-09-28 19:13, Grejon pisze:
[...]

zwłaszcza auto za 1500 bez AC.

Data: 2011-09-29 08:30:11
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-29 00:30, Marcin Jan pisze:

zwłaszcza auto za 1500 bez AC.

Maluchy za 200 zł też kradną :-P

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-08 01:36:45
Autor: Michał
  <realista132@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

ooooo Safrane 3.0 z Hydro-pneumatykiem ;) ? jak tak to ja chce :)

--

Jak się pozbyć starego grata?