Jak sie pozbyc starych opon?

Data: 2012-10-12 21:50:58
Autor: Big Jack
Jak sie pozbyc starych opon?
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/op.wl2ymt1wp8ku5w@radek-netbook
*RadekNet* napisał(-a):

No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

Czekaj na jakąś demonstrację/manifestację przed Sejmem  ;)

Tanio, owszem. Ale czy legalnie...

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-10-12 21:54:47
Autor: Artur Maśląg
Jak sie pozbyc starych opon?
*RadekNet* napisał(-a):

No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

Czekaj na jakąś demonstrację/manifestację przed Sejmem  ;)

Tanio, owszem. Ale czy legalnie...

I tam - zawsze może otworzyć "szczękę" gdzie po drodze i zupełnie
legalnie je sprzedawać ;)

Jak sie pozbyc starych opon?