Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??

Data: 2011-06-01 21:36:27
Autor: MH
Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??
Przez samo 'H' , czy przez 'CH' ??  Bo wła¶nie piszę pismo urzędowe i nie chcę
popełnić szkolnego błędu , coby pismo zostało potraktowane z należyt± powag±..

MH

Data: 2011-06-01 22:35:13
Autor: MH
Jak się prawidłowo pisze
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]
> chcę popełnić szkolnego błędu , coby pismo zostało potraktowane z należyt±

================

Nawselki wypodek miołzek tyz CIULA namy¶li ...  Wydawo misiem , ze łobu tych
uzyjem..  Bez to pismo bemdzie wiendzej momdre i zasadne !!!

MH

Data: 2011-06-02 17:47:38
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak się prawidłowo pisze

================

Nawselki wypodek miołzek tyz CIULA namy¶li ...  Wydawo misiem , ze łobu
tych
uzyjem..  Bez to pismo bemdzie wiendzej momdre i zasadne !!!

Tes mondże...!!!

- jobym jescesiem nad KNEBLEM, FIUTEM, CIULIMANDREM i U2 zastanowił...

Data: 2011-06-02 00:47:52
Autor: raff

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:is6bcq$gcd$1inews.gazeta.pl...
Przez samo 'H' , czy przez 'CH' ??  Bo wła¶nie piszę pismo urzędowe i nie chcę
popełnić szkolnego błędu , coby pismo zostało potraktowane z należyt± powag±..

Do Tuska piszesz ?

R.

Data: 2011-06-03 20:18:38
Autor: pluton
[...]

Pewnie tak, w sprawie KAczynskiego.

Nullification

Data: 2011-06-04 21:23:18
Autor: wekon
"pluton"  wrote in message news:isb956$g6k$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a może w sprawie amputacji pisze? powinni mu to bez podania zrobić

wekon

Data: 2011-06-05 00:53:04
Autor: pluton
> [...]

Do Tuska piszesz ?

Pewnie tak, w sprawie KAczynskiego.

a może w sprawie amputacji pisze? powinni mu to bez podania zrobić

Ja tam bym Kaczynskiemu nie obcinal. I tak poza siusianiem nie robi
z CH zadnego uzytku.

Nullification

Data: 2011-06-02 08:56:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??
środa, 1 czerwca 2011 23:36. carbon entity ' MH' <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl>

Przez samo 'H' , czy przez 'CH' ??  Bo wĹ‚aĹ›nie piszÄ™ pismo urzÄ™dowe i nie
chcę popełnić szkolnego błędu , coby pismo zostało potraktowane z należytą
powagÄ…..

MH

Lepsza jest według uczonych źródeł pisownia przez "Ch".
Pisownię przez samo "H" choć dominującą w czasach staropolskich, leksykografowie uznają w najlepszym przypadku za oboczność.

Jakub A. Krzewicki,
magister filologii polskiej -- - do usług.

Pozdrawiam ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-06-02 09:00:58
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:is7c6l$j2t$1news.onet.pl...
[...]

To nie tak: "h" piszemy- gdy twardy, "ch" zaś- gdy miękki.
:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2011-06-02 09:04:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??
czwartek, 2 czerwca 2011 09:00. carbon entity 'Chiron' <chiron@onet.eu>

To nie tak: "h" piszemy- gdy twardy, "ch" zaś- gdy miękki.
:-)

Jeśli chodzi o obelgę, to na pewno o ..... złamanego.
Więc i tak wychodzi na moje ;) --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-06-02 09:48:50
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:is7cmf$j2t$2news.onet.pl...
[...]

No nie- spróbuj złamać coś miękkiego- nie da się:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2011-06-02 11:06:57
Autor: Leperchaun
Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:is6bcq$gcd$1inews.gazeta.pl...
Przez samo 'H' , czy przez 'CH' ??  Bo wła¶nie piszę pismo urzędowe i nie chcę
popełnić szkolnego błędu , coby pismo zostało potraktowane z należyt± powag±..

MH

Przez CH - jeżeli masz na my¶li charakter, przez samo H jeżeli masz na my¶li bujaka pomiędzy nogami.

BomBel

Data: 2011-06-03 20:20:13
Autor: pluton
[...]

Tato, jak sie pisze: Krolowa Lodu, czy Krolowa Loda ?
To zalezy synku, czy ma to byc postac negatywna, czy pozytywna.

Nullification

Data: 2011-06-04 20:32:49
Autor: he®sk
Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??
On Fri, 3 Jun 2011 20:20:13 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Tato, jak sie pisze: Krolowa Lodu, czy Krolowa Loda ?
To zalezy synku, czy ma to byc postac negatywna, czy pozytywna.

 dowcip polega na tym, ze mozna dyskutowac ktora jest ktora ;o)

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??