Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??

Data: 2011-06-01 23:54:27
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??
 MH wrote:

Przez samo 'H' , czy przez 'CH' ??  Bo właśnie piszę pismo urzędowe i nie
chcę popełnić szkolnego błędu , coby pismo zostało potraktowane z należytą
powagą..

Mozes KUTAS uzyć...

Data: 2011-06-01 22:35:13
Autor: MH
Jak się prawidłowo pisze
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]
> chcę popełnić szkolnego błędu , coby pismo zostało potraktowane z należytą

================

Nawselki wypodek miołzek tyz CIULA namyśli ...  Wydawo misiem , ze łobu tych
uzyjem..  Bez to pismo bemdzie wiendzej momdre i zasadne !!!

MH

Data: 2011-06-02 17:47:38
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak się prawidłowo pisze

Nawselki wypodek miołzek tyz CIULA namyśli ...  Wydawo misiem , ze łobu
tych
uzyjem..  Bez to pismo bemdzie wiendzej momdre i zasadne !!!

Tes mondże...!!!

- jobym jescesiem nad KNEBLEM, FIUTEM, CIULIMANDREM i U2 zastanowił...

Jak się prawidłowo pisze "PENIS" ??