Jak się robi kryzys

Data: 2009-04-19 21:16:04
Autor: abc
Jak się robi kryzys
"Przejdźmy teraz do czasów współczesnych. Skąd się wziął kryzys? Zwróćmy
uwagę, że jeśli chodzi o polską gospodarkę, nie było żadnych przesłanek do
tego, aby dolar kosztował 2 złote, tak jak latem ubiegłego roku. Mimo to
wytworzono pewną atmosferę, twierdzono, że dolar niedługo będzie kosztował
1,5, jak gdyby nasza gospodarka była nie wiadomo jak silna, podczas gdy
gołym okiem widać, że jest ona zbiurokratyzowana, skrępowana nadmiarem
przepisów. Nie powstawały żadne nowe gałęzie produkcji, nie budowano fabryk
czy portów - nie było żadnych powodów sądzić, że gospodarka ma się świetnie,
jak nas cały czas zapewniano.

Po raz pierwszy zwrócono mi na to uwagę w czerwcu ubiegłego roku. W tamtym
okresie w Bangkoku odbyła się międzynarodowa konferencja Lion Club,
paramasońskiej organizacji grupującej menadżerów z całego świata,
rozpracowujących na użytek możnych tego świata różne lokalne rynki. Jeden z
moich znajomych, wróciwszy z tej konferencji, powiedział mi, że, z tego co
wie, ropa w ciągu najbliższych kilku miesięcy będzie kosztowała poniżej 100
dolarów za baryłkę - a pamiętajmy, że ropa wówczas kosztowała niemal 150
dolarów. Nie byłem w to w stanie uwierzyć, posprzeczałem się z nim, mówiąc,
że raczej będzie kosztowała 200 dolarów, na co on dodał tylko: kupuj dolary,
póki są po 2 złote."

Więcej: http://www.opcja.pop.pl/index.php?id_artykul=2742&id=4

Data: 2009-04-19 21:26:42
Autor: jesuss
Jak się robi kryzys

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsftd5$8mr$1atlantis.news.neostrada.pl...
Skąd ta bzdurna myśl? Czy jej nie wydumał JPII? A może to samodzielna inicjatywa abc? Właśnie państwom, do których tak niedawno przystąpiliśmy, to się w dużej części udało. Polska, jako ten wyjątek podskakuje na końcu stawki, a takie nowo przyjęte państwa jak, Czechy czy Słowenia (puste kościoły) brylują rozwojem. W 1517 roku udało się osłabić jedynie słuszną religię, i dlatego powstała UE. Wybież się do Sudanu, bo oni nie potrafią oddzielić polityki od religii, a prawdziwy Sudańczyk, to wyznawca islamu. Tam będziesz mógł naocznie sprawdzić silne więzy polityki z religią i tego skutki.

Bye

Data: 2009-04-20 06:22:59
Autor: abc
Jak się robi kryzys
Polska, jako ten wyjątek podskakuje na końcu stawki, a takie nowo przyjęte państwa jak, Czechy czy Słowenia (puste kościoły) brylują rozwojem.
Bzdurny argument. Najbogatszym landem w RFN jest katolicka Bawaria, a najbogatszym państwem unijnym (per capita) jest katolicki Luksemburg. No i co z tego?

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-04-19 23:48:47
Autor: Grzegorz Z.
Jak się robi kryzys
On 20 Kwi, 06:22, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
> Polska, jako ten wyjątek podskakuje na końcu stawki, a takie nowo przyjęte
> państwa jak, Czechy czy Słowenia (puste kościoły) brylują rozwojem.

Bzdurny argument. Najbogatszym landem w RFN jest katolicka Bawaria,

Znaczy się "katolickość" ma w swojej konstytucji wpisaną czy jak?

I jaki to ma związek z Czechami czy Słowenią?

Powinno się siłą mieszkańców tych krajów przyciągnąć do katolicyzmu?

Data: 2009-04-19 21:29:05
Autor: matusm
Jak się robi kryzys

[...]

No i mogło być inaczej,kraj mlekiem i miodem płynący ale niestety nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Jak się robi kryzys