Jak się skontaktować z mBank mobile?

Data: 2009-07-12 00:12:16
Autor: Tristan
Jak się skontaktować z mBank mobile?
Witam, Dzwonię na numer podany na ich stronie www (783 399 000)
przekierowuje mnie do mLinii
mlinia mówi, żeby pójść sobie precz i że przełączy mnie do mobile
przełącza mnie do plusa
plus mówi, żeby pójść sobie precz, bo ich mbank nie interesuje i żeby
dzwonić na numer infolinii mobile i podają numer 783 399 000

i tak w kółko... Próbowałem 2 razy. Na tekst wysłany formularzem też nie
reagują (albo też może ich formularz nie działa, bo po WYŚLIJ wraca mi do
tego samego, więc pewnie nie łapie)

--
Tristan

Data: 2009-07-12 16:33:11
Autor: Tristan
Jak się skontaktować z mBank mobile?
W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 00:12 (autor Tristan publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h3b1kl$752$1@news.interia.pl>):
i tak w kółko... Próbowałem 2 razy. Na tekst wysłany formularzem też nie
reagują (albo też może ich formularz nie działa, bo po WYŚLIJ wraca mi do
tego samego, więc pewnie nie łapie)

Dzisiaj spróbowałem znów i co się okazało:

jak się naciska 1 - informacje o promocjach i ofercie to przenosi do mBanku
a jak nacisnąć 2 - informacje o konfiguracji telefonu to przenosi do
infolinii mobile, ale babka nie wie nic i jej się wiesza aplikacja z danymi
o ofertach. Kazała czekać aż na innym kompie coś odpali. Czekałem na
muzyczce 10 minut (6,60zł w plecy) i zrezygnowałem. normalnie XXI wiek. Co jak co, ale mBank Mobile to ja mam w dupie... Choć kusiło mnie łatwe
powiązanie z mBankiem i bonusy za płatność kartą mBanku. --
Tristan

Data: 2009-07-12 23:45:13
Autor: August
On 12 Lip, 16:33, Tristan <niec...@spamu.pl> wrote:

Co jak co, ale mBank Mobile to ja mam w dupie... Choć kusiło mnie łatwe
powiązanie z mBankiem i bonusy za płatność kartą mBanku.

Witam,

Przeniesienie numeru Plus->mobile mBank zajęło im 8 godzin (oczywiście
jak już nastapił dzień wypowiedzenia na który czekałem). Nową kartę
sim dostajesz przy jedynej formalności jaką jest kontakt z kurierem z
dokumentami.

Plusy jakie zauważyłem po tygodniu używania tej sieci

- jakieś 20MB internetu miesięcznie wliczone w doładowania, ale to ma
się skończyć,
- możliwe standardowe doładowanie kartą kredytową, a nie tylko
mtransfer,
- dobrze działające kody aktywujące.

Minusy:

- wysokie koszty utrzymania numeru dla mało aktywnych rozmówców,
- wg regulaminu wyłączają numer po braku doładowania przedłuzającego
ważność na przychodzące i jest nie do odzyskania, ciekawe jak w
praktyce
- dzikie historie z wybraniem numeru w roamingu (trzeba wbijać
prefix),
- promocjami doładowania za płatność debetówkami nie warto sobie nawet
głowy zawracać to kpiny.

Czyli na razie bez rewelacji.

--
pozdrav,
August

Data: 2009-07-13 09:06:14
Autor: Jakub Danecki
August wrote:
- jakieś 20MB internetu miesięcznie wliczone w doładowania, ale to ma
się skończyć,

Do pojutrza (15tego - data ostatniej możliwej aktywacji pakietu, ale
szykują nową ofertę).

- możliwe standardowe doładowanie kartą kredytową, a nie tylko
mtransfer,
- dobrze działające kody aktywujące.

Ogólnie kody to im działają :)

- wysokie koszty utrzymania numeru dla mało aktywnych rozmówców,

20 pln/mieś. Można to zuatomatyzować w serwisie transakcyjnym eKonta.

- wg regulaminu wyłączają numer po braku doładowania przedłuzającego
ważność na przychodzące i jest nie do odzyskania, ciekawe jak w
praktyce

Praktyka jak regulamin. Niestety. No chyba, że z ich winy, to
przywracają czasem.

- dzikie historie z wybraniem numeru w roamingu (trzeba wbijać
prefix),

mBank Mobile to w zasadzie Simplus.

- promocjami doładowania za płatność debetówkami nie warto sobie nawet
głowy zawracać to kpiny.

No ja korzystam z kredytówki i nie wygaduję minut któe dostaję - ale to
mój dodatkowy telefon, więc nie dziwne.

Czyli na razie bez rewelacji.

Na główny telefon w życiu bym się nie przeniósł do mBank Mobile, ale
generalnie - to działa, choć zawsze zdarzają się jakieś potknięcia
(wyszło na to, że na początku ich działalności roaming we Francji
uruchomili tylko dzięki moim testom :)

Jakub

Data: 2009-07-13 20:47:53
Autor: Wemif
August <tomek@augustowski.org> wrote:

[...]

I na dodatek nie można naraz mieć aktywnych usług Roaming oraz GPRS,
przed wyjazdem za granicę trzeba GPRS wyłączyć aby włączyć Roaming.
(internet za granicą nie zadziała wcale).

a.

Data: 2009-07-13 22:56:36
Autor: Tristan
Jak się skontaktować z mBank mobile?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 22:47 (autor Wemif publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h3g6hp$iul$1@host.amsnet.pl>):

I na dodatek nie można naraz mieć aktywnych usług Roaming oraz GPRS,
przed wyjazdem za granicę trzeba GPRS wyłączyć aby włączyć Roaming.
(internet za granicą nie zadziała wcale).

A to nie jest norma w przedpłatach? BTW: Chcesz korzystać z GPRS w roamingu? To musi nieźle kosztować. --
Tristan

Data: 2009-07-13 22:29:48
Autor: Wemif
Tristan <niechce@spamu.pl> wrote:

I na dodatek nie można naraz mieć aktywnych usług Roaming oraz GPRS,
przed wyjazdem za granicę trzeba GPRS wyłączyć aby włączyć Roaming.
(internet za granicą nie zadziała wcale).

A to nie jest norma w przedpłatach?

Nie. Np. w Play nie.

BTW: Chcesz korzystać z GPRS w roamingu? To musi nieźle kosztować.

Tak. Jadąc np. na drugi koniec Europy aby w drodze móc skorzystać z
sieci, nie kupując prepaida w każdym mijanym kraju. Wystarcza jeśli nie przesyła się dużej ilości danych (np. terminal tekstowy).

W zeszłym roku to było chyba w Play 3zł/100kB (w sumie liczone
w obie strony), a teraz we Freshu widzę jakąś promocję u UE 1MB za 5zł, to już całkiem przyzwoita oferta w roamingu.

a.

Data: 2009-07-14 20:04:56
Autor: Jarek
BURDEL w mBank mobile?
Gubię się już w tym bałaganie mBank mObile!

Czy ktoś wie choć jaka jest aktualnie stawka za minutę połączenia?
Po wejściu na stronę widać baner, z którego wynika że podstawowa stawka to 27 gr. za min.:
"Płaska stawka do wszystkich sieci, absurdalnie do Play również" i że to "Od teraz".
Natomiast po wejściu do cenników - a żeby do nich dotrzeć, trzeba się trochę nagimnastykować, są m.in. takie:
- Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile od 13.08.2009 (w nim minuta 33 gr);
- Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile do 12.08.2009 (w nim minuta 27 gr, a do Play 45 gr).

W ogóle jeden wielki BURDEL panuje na stronie tej sieci - informacje aktualne zmiksowane są z jakimiś starymi.

Przykład kolejny:
- w "sklepie" można kupić kartę SIM za 10 zł oraz kartę SIM "Darmofon" za 45 zł.
Natomiast w przywołanych wyżej cennikach (także w tym obowiązującym) są karty SIM za 10 zł oraz za 35 zł (numer srebrny lub złoty).

Sprzeczności jest więcej...

Data: 2009-07-14 20:07:20
Autor: Olgierd
BURDEL w mBank mobile?
Dnia Tue, 14 Jul 2009 20:04:56 +0000, Jarek napisał(a):

[...]

Bo te 27 groszy to promocja, nie cena z cennika?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-14 20:12:15
Autor: Jarek
BURDEL w mBank mobile?
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
> [...]

> 27 gr, a do Play 45 gr).

Bo te 27 groszy to promocja, nie cena z cennika?

Tak myślałem :) ale w dziale "Promocje" nie ma takiej promocji :)

Data: 2009-07-14 20:10:26
Autor:
BURDEL w mBank mobile?
Sprzeczności jest więcej...

Np. w różnych miejscach podane są różne okresy ważności konta w zależności od kwoty doładowania.
Jest informacja, że "każde pełne 20 PLN doładowania to 30 dni na połączenia wychodzące", natomiast w innym miejscu jest tabelka:

5 - 19 PLN 2 dni
20 - 49 PLN     30 dni
50 - 99 PLN 90 dni 100 - 500 PLN 180 dni

Data: 2009-07-14 22:50:30
Autor: Tristan
BURDEL w mBank mobile?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 22:04 (autor Jarek publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h3iod8$7qv$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

Czemu ja widzę odwrotnie? Do 12. sierpnia jest 33, a od 13. sierpnia już 27. --
Tristan

Data: 2009-07-16 02:40:18
Autor: travis
BURDEL w mBank mobile?
27 jest do wszystkich ale z wyłączeniem play, tak jest w cennikach
oficjalnych, zresztą nikt nie da do play taniej. Oferta nawet nawet,
nie powiem że jest zła ale ciężko do starterów dotrzeć. Nawet może bym
przeszedł ale moja dziewczyna ma numer nielimitowany w Orange i muszę
w tej sieci być żeby rozmawiać bez ograniczeń, żadna sieć po za
pomarańczą nam tego nie zagwarantowała.

Data: 2009-07-16 12:03:03
Autor: Dominik & Co
BURDEL w mBank mobile?
travis napisał(a):
27 jest do wszystkich ale z wyłączeniem play, tak jest w cennikach
oficjalnych, zresztą nikt nie da do play taniej. Oferta nawet nawet,

Ale "promocja" jest. Czytać trzeba.
http://mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin_promocji_plaska_stawka_20090714.pdf

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-16 12:04:32
Autor: Tristan
BURDEL w mBank mobile?
W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 lipiec 2009 11:40 (autor travis publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak:
<c64f0ecd-9c58-41cb-afeb-dc356cd7a008@y17g2000yqn.googlegroups.com>):

ale moja dziewczyna ma numer nielimitowany w Orange i muszę
w tej sieci być żeby rozmawiać bez ograniczeń,

No ale taki związek na odległość to chyba przejściowe?

--
Tristan

Data: 2009-07-16 04:17:36
Autor: travis
BURDEL w mBank mobile?
27 groszy masz do wszystkich po za play, ale nigdzie nie będziesz mieć
taniej do play, oferta ok tylko trochę trudno dostępna, pewnie bym
przeszedł gdyby nie nielimitowany numer w orange który ma do mnie moja
dziewczyna, to mnie trzyma w pomarańczy bo nikt nam czegoś takiego nie
zaproponował.

Data: 2009-07-16 04:18:50
Autor: travis
BURDEL w mBank mobile?
On 16 Lip, 13:17, travis <mgorecki...@gmail.com> wrote:
[...]

dwa razy pisałem bo myślałem że sie nie dodało, sorka :)

Data: 2009-07-16 12:07:32
Autor: Tristan
[...]

Z PLUSem też się nie da skontaktować. w zeszłym tygodniu przez 3 dni
próbowałem, dzisiaj znów. Melodyjka, prośba o oczekiwanie i tyle, a licznik
bije. Oni chyba wszyscy się odcinają od klientów

--
Tristan

Data: 2009-07-16 11:36:09
Autor: Wemif
[...]

Przecież za połączenie z BOK plusa (2601) płaci się za połączenie (78gr netto) a nie za minutę.

a.

Jak się skontaktować z mBank mobile?