Jak się skontaktować z mBank mobile?

Data: 2009-07-16 12:07:32
Autor: Tristan
Jak się skontaktować z mBank mobile?
W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 00:12 (autor Tristan publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h3b1kl$752$1@news.interia.pl>):

i tak w kółko... Próbowałem 2 razy. Na tekst wysłany formularzem też nie
reagują (albo też może ich formularz nie działa, bo po WYŚLIJ wraca mi do
tego samego, więc pewnie nie łapie)

Z PLUSem też się nie da skontaktować. w zeszłym tygodniu przez 3 dni
próbowałem, dzisiaj znów. Melodyjka, prośba o oczekiwanie i tyle, a licznik
bije. Oni chyba wszyscy się odcinają od klientów

--
Tristan

Data: 2009-07-16 11:36:09
Autor: Wemif
Tristan <niechce@spamu.pl> wrote:

Z PLUSem też się nie da skontaktować. w zeszłym tygodniu przez 3 dni
próbowałem, dzisiaj znów. Melodyjka, prośba o oczekiwanie i tyle, a licznik
bije. Oni chyba wszyscy się odcinają od klientów

Przecież za połączenie z BOK plusa (2601) płaci się za połączenie (78gr netto) a nie za minutę.

a.

Jak się skontaktować z mBank mobile?