Jak się sprawy mają na trasie Płońsk-Toruń?

Data: 2009-11-18 19:59:52
Autor: Pioter
Jak się sprawy mają na trasie Płońsk-Toruń?
Witam,

Pytanie mam do Was jak w temacie. Jechał ktoś może ostatnio na trasie Płońsk - Toruń? Wahadełka nadal dają się we znaki?
Ostatnio kiedy tam jechałem wystałem się niemiłosiernie :(

Piotrek

Data: 2009-11-19 15:00:56
Autor: vryty
Jak się sprawy mają na trasie Płońsk-Toruń?

Użytkownik "Pioter" napisał
Witam,

Pytanie mam do Was jak w temacie. Jechał ktoś może ostatnio na trasie Płońsk - Toruń? Wahadełka nadal dają się we znaki?
Ostatnio kiedy tam jechałem wystałem się niemiłosiernie :(

Jechałem 12.11 brak wahadeł tylko ograniczenia prędkości i prace porządkowe. Planowane utrudnienia zawsze są podawane na stronie Gdaki.

Pozdrawiam

Jak się sprawy mają na trasie Płońsk-Toruń?