Jak się teraz nocuje w Tatrach?

Data: 2014-06-15 15:16:17
Autor: ppontek
Jak się teraz nocuje w Tatrach?
W dniu 2014-06-15 14:45, Grzegorz Kapusta pisze:>
> Po kilkunastu latach przerwy chciałem się wybrać w Tatry
[...]

> Gdzieś przeczytałem, że w schronisku(?) Murowaniec nie ma instytucji
> podłogi, wydaje mi się to nieprawdopodobne, czy to prawda?

Jakie góry - takie schroniska.

> Czy można jeszcze normalnie pochodzić po górach jak kiedyś?

"To se ne vrati" - "biznes is biznes".

PABLO

Data: 2014-06-16 16:17:01
Autor: adam
Jak się teraz nocuje w Tatrach?
 > Czy można jeszcze normalnie pochodzić po górach jak kiedyś?

"To se ne vrati" - "biznes is biznes".

PABLO

To raczej nie biznes. Przy obecnym oblężeniu Tatr schroniska mogą ustalić sobie dowolny regulamin i warunki, i tak będzie pełne obłożenie. Swoją drogą wielka szkoda, że se ne vrati.

Data: 2014-06-17 03:14:11
Autor: __Maciek
Mon, 16 Jun 2014 16:17:01 +0200 adam <adamw2@wp.pl> napisał:

"To se ne vrati" - "biznes is biznes".
To raczej nie biznes. Przy obecnym oblężeniu Tatr schroniska mogą ustalić sobie dowolny regulamin i warunki, i tak będzie pełne obłożenie.

No i to właśnie jest biznes - jeżeli jesteś w jakiejś dziedzinie
monopolistą  to możesz obniżyć jakość/dostępność usługi, a klientów
którzy się na to zgodzą i tak wystarczy żeby wykupić wszystko co
oferujesz.

Jak się teraz nocuje w Tatrach?