Jak się traktuje faszystów??

Data: 2017-05-05 14:58:56
Autor: prezydent San Escobar
Jak się traktuje faszystów??
W Niemczech krótka piłka:
https://www.facebook.com/tobias.huch/videos/10154402931836142/

Na szczęście faszyzm znalazł sobie nową kolebkę -- Polskę. ONR.

Piłsudski załatwił ONR w 3 miesiące. Pisuar nic nie potrafi zrobić.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 16:42:06
Autor: Trefniś
Jak się traktuje faszystów??
W dniu .05.2017 o 14:58 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Jak ja uwielbiam te "lekko" niedorobione mózgi i ich erupcje intelektu :)
Niestety, są przy okazji pożytecznymi idiotami - gwarancją wieszczonej  przez Morawieckiego władzy JarKacza aż do 2031 roku. Zgroza...

ONR jako stowarzyszenie został zarejestrowany w 2012 roku, w Polsce  określanej jako państwo teoretyczne. Pod okiem "panującej" wtedy PO.

W tym samym 2012 roku SLD postulował delegalizację ONR - nieudanie :)
Nawet prezes TK w stanie spoczynku Jerzy Stępień był przeciwny  delegalizacji. Obecnie to godny następca Wachowskiego, zmienił go na  stanowisku szefa Instytutu Bolka.

ONR nie został zdelegalizowany, bo miał dla Płaczformy odegrać rolę  "chłopca do bicia".
Łatwo było wskazać wroga Polski, czyli Placzformy :)
I można było ku uciesze gawiedzi "walczyć" z ksenofobią i "nazizmem".

Tyle, że w III RP to "chuj, dupa i kamieni kupa" i rząd matołów obalili m.  in. kibole. A część z nich sympatyzuje z ONR. Dlatego akcje przeciw  kibolom (akcja kryptonim Widelec), czy bicie uczestników legalnego Marszu  Niepodległości, nie pomogły...

Teraz czekam na podpisanie "listy obecności" przez tych, o których w  pierwszym akapicie :)

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 23:29:35
Autor: Kviat
Jak się traktuje faszystów??
W dniu 2017-05-05 o 16:42, Trefniś pisze:

ONR jako stowarzyszenie został zarejestrowany w 2012 roku, w Polsce
określanej jako państwo teoretyczne. Pod okiem "panującej" wtedy PO.

(...)

ONR nie został zdelegalizowany, bo miał dla Płaczformy odegrać rolę
"chłopca do bicia".

Po wypieprzeniu PO miało być podobno lepiej? Czy nie?
Za PO faszyści przynajmniej byli trzymani za mordę i znali swoje miejsce.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-05 23:55:37
Autor: Trefniś
Jak się traktuje faszystów??
W dniu .05.2017 o 23:29 Kviat <null> pisze:

W dniu 2017-05-05 o 16:42, Trefniś pisze:

ONR jako stowarzyszenie został zarejestrowany w 2012 roku, w Polsce
określanej jako państwo teoretyczne. Pod okiem "panującej" wtedy PO.

(...)

Niepotrzebnie wyciąłeś moje:
Teraz czekam na podpisanie "listy obecności" przez tych, o których w  pierwszym akapicie :)

Dziękuję zatem za podpisanie listy obecności.

Powrotu do zdrowia życzę.

:)

Dziwne, myślałem, że jednoznacznie określiłem - nie jesteś dla mnie  partnerem do dyskusji. Pewnych granic nie przekraczam bez obrzydzenia.
Ale w drodze wyjątku...
W erupcji swojego "intelektu" ujawniasz, że kiedyś zdrowy według ciebie  byłem.
Ja wobec ciebie tak litościwy nie jestem, Twoja niepełnosprawność wymaga  rehabilitacji.
Poprawa w Twoim przypadku nie będzie powrotem, a wejściem na wyższy,  dotychczas nieosiągalny poziom!
Ale powtarzam - rehabilitacja! Zacznij od zgłębienia tematu szkodliwości  GMO, bo tu deficyt wiedzy agresywnie sygnalizowałeś.

Daruj sobie odpowiedź, misiu puszysty.

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 10:22:29
Autor: Kviat
Jak się traktuje faszystów??
W dniu 2017-05-05 o 23:55, Trefniś pisze:

Dziwne, myślałem, że jednoznacznie określiłem - nie jesteś dla mnie
partnerem do dyskusji.

Bo nie czytasz ze zrozumieniem. Pisałem ci już, że ja z tobą nie dyskutuję.
Masz okazję skorzystać i się czegoś douczyć.

Pewnych granic nie przekraczam bez obrzydzenia.

A pewne tak.

Ale w drodze wyjątku...
W erupcji swojego "intelektu" ujawniasz, że kiedyś zdrowy według ciebie
byłem.

Zapewne kiedyś byłeś dzieckiem i nie byłeś pislamistą.

Ja wobec ciebie tak litościwy nie jestem, Twoja niepełnosprawność wymaga
rehabilitacji.
Poprawa w Twoim przypadku nie będzie powrotem, a wejściem na wyższy,
dotychczas nieosiągalny poziom!

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
Popieranie pislamu i faszyzmu to zejście, a nie wejście. I masz rację, taki poziom jest dla mnie nieosiągalny.

Ale powtarzam - rehabilitacja! Zacznij od zgłębienia tematu szkodliwości
GMO,

Już ci tłumaczyłem, że GMO nie jest szkodliwe. Masz wyjątkowo krótką pamięć.

bo tu deficyt wiedzy agresywnie sygnalizowałeś.

Fakt. Nie wiem wszystkiego o GMO, ale w przeciwieństwie do ciebie mam o tym pojęcie.

Daruj sobie odpowiedź, misiu puszysty.

Chciałbyś :)
Pislamistów strasznie to irytuje, gdy ktoś obnaża ich głupotę i nie pada na kolana przed ich bredniami. A jacy są zdziwieni, że ktoś śmie podważać ich "prawdę"! :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 16:29:46
Autor: Trefniś
Jak się traktuje faszystów??
W dniu .05.2017 o 10:22 Kviat <null> pisze:

(...)
Fakt. Nie wiem wszystkiego o GMO, ale w przeciwieństwie do ciebie mam o  tym pojęcie.

Osobiście podrzuciłem ci linki do badań i dowodów na szkodliwość, czyli  swoich braków musisz mieć świadomość. Dzięki mnie!
Jednym zdaniem: "Kviat, czyli jestem idiotą i jestem z tego dumny".

Pislamistów strasznie to irytuje, gdy ktoś obnaża ich głupotę i nie pada

Niestety, jesteś dość prymitywny, Kviat, jak przystało na roślinkę...

Moje głębokie przekonanie, że _każda_ metoda:
* wyplenienia wszelkich objawów III RP
* doprowadzenia do rozwiązania Płaczformy Obywatelskiej i mutacji
* doprowadzenia do odpowiedzialności karnej winnych
jest dopuszczalna, to jeszcze nie jest PISLAMIZM.

Nawet na pewno nie jest, bo PiS wcale nie gwarantuje powyższych!

Ale do zrozumienia tego potrzebna ci inteligencja wyższa niż numer buta.

Powrotu do zdrowia życzę.

Ktoś ci trafnie odpisał na to, żebyś zmienił psychiatrę.

Moje prośby o niepodejmowanie dyskusji mają _głębokie_ uzasadnienie i  wolałbym, żebyś się dostosował.

Bo ja nie odmówię sobie żadnej okazji, żeby powycierać tobą podłogę.
A to może wyczerpać Art. 207 KK, za co może mi grozić nawet pozbawienie  wolności.

Proponuję koniec rozmowy.

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 20:29:14
Autor: Kviat
Jak się traktuje faszystów??
W dniu 2017-05-06 o 16:29, Trefniś pisze:
W dniu .05.2017 o 10:22 Kviat <null> pisze:

(...)
Fakt. Nie wiem wszystkiego o GMO, ale w przeciwieństwie do ciebie mam
o tym pojęcie.

Osobiście podrzuciłem ci

No jak osobiście... to faktycznie nabrały większej mocy :)

linki do badań i dowodów na szkodliwość, czyli
swoich braków musisz mieć świadomość. Dzięki mnie!

Dostałeś komentarz do tych "badań". Nie tylko ode mnie.
Nie przyjąłeś ich do wiadomości, bo przerosło to twoją zdolność pojmowania.
Ale nie przejmuj się tak bardzo, antyszczepionkowców i wyznawców płaskiej Ziemi też fakty nie przekonują, więc nie jesteś osamotniony.

Jednym zdaniem: "Kviat, czyli jestem idiotą i jestem z tego dumny".

No wiesz...? Nie sądziłem, że jestem podmiotem twoich snów.

Pislamistów strasznie to irytuje, gdy ktoś obnaża ich głupotę i nie pada

Niestety, jesteś dość prymitywny, Kviat, jak przystało na roślinkę...

Nie jesteś w stanie mnie obrazić, bo co byś nie wymyślił, to i tak będzie lepsze niż bycie pislamistą i faszystą.

[...]

Sam to wymyśliłeś czy ktoś ci podpowiedział? Gdybyś znał historię, to byś takich bredni nie wypisywał.
Co do wypleniania... odwiedź sobie jakieś muzeum w byłym obozie koncentracyjnym. Tam w gablotach możesz zobaczyć dokumenty z rozkazami wypleniania _każdymi_ metodami. Rozkazy pisali ludzie z głębokim przekonaniem.
Jeżeli po tym nadal samodzielnie nie dostrzeżesz analogii to grzecznie zapytaj, to ci wytłumaczę.

to jeszcze nie jest PISLAMIZM.

To jest pislamizm.

Nawet na pewno nie jest, bo PiS wcale nie gwarantuje powyższych!

Nie gwarantuje, ale do tego zmierza. Do całkowitego upadku dużo mu nie brakuje.

Ale do zrozumienia tego potrzebna ci inteligencja wyższa niż numer buta.

Kolejna nieudolna próba.
Wspomniałem już dlaczego nie jesteś w stanie mnie obrazić? :)

Moje prośby o niepodejmowanie dyskusji mają _głębokie_ uzasadnienie i
wolałbym, żebyś się dostosował.

O dyskusji to możesz sobie pomarzyć.
Na razie czytaj i wyciągaj wnioski.

Bo ja nie odmówię sobie żadnej okazji, żeby powycierać tobą podłogę.

Kto wie...? Zawsze możesz mieć nadzieję na kolejny fajny sen.

A to może wyczerpać Art. 207 KK, za co może mi grozić nawet pozbawienie
wolności.

Nie bój się. Masochizm chyba nie jest karalny, więc bez obaw możesz kontynuować.

Proponuję koniec rozmowy.

Tego ci zabronić nie mogę. Jeszcze jakieś resztki wolności w tym kraju pozostały, więc korzystaj póki możesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 20:49:21
Autor: Trefniś
Jak się traktuje faszystów??
W dniu .05.2017 o 20:29 Kviat <null> pisze:

W dniu 2017-05-06 o 16:29, Trefniś pisze:

(ciach zapewne genialne premyślenia NI)

Proponuję koniec rozmowy.

Tego ci zabronić nie mogę. Jeszcze jakieś resztki wolności w tym kraju  pozostały, więc korzystaj póki możesz.

Ależ was bul ściska, niedorozwoje...

--
Trefniś

Data: 2017-05-07 04:56:56
Autor: andal
Jak się traktuje faszystów??
On Sat, 06 May 2017 20:29:14 +0200, Kviat wrote:

Niestety, jesteś dość prymitywny, Kviat, jak przystało na roślinkę...

Nie jesteś w stanie mnie obrazić, bo co byś nie wymyślił, to i tak
będzie lepsze niż bycie pislamistą i faszystą.

badz napoleonem

albo zmien psychiatre

Data: 2017-05-08 10:02:23
Autor: prezydent San Escobar
Jak się traktuje faszystów??
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Bo ja nie odmówię sobie żadnej okazji, żeby powycierać tobą podłogę.

Ty w kółko to powtarzasz. Tak samo jak powtarzałeś bzdury o sondażach :DDD
Ale jak ciebie uciszyłem to przynajmniej przestałeś być monotematyczny z tymi
bzdurami. Teraz pora na innych jak widzę na wyedukowania ciebie. Tylko że
szanse na sukces znikome :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 11:58:34
Autor: Trefniś
Jak się traktuje faszystów??
W dniu .05.2017 o 10:02 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Pozdrowienia od ani, ciotuniu.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 12:08:06
Autor: prezydent San Escobar
Jak się traktuje faszystów??
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Pozdrowienia od ani, ciotuniu.

Podniesiesz się. Lamusy tak mają :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 17:44:28
Autor: prezydent San Escobar
Jak się traktuje faszystów??
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> napisał(-a):

Piłsudski załatwił ONR w 3 miesiące. Pisuar nic nie potrafi zrobić.

Piłsudski alergicznie reagował na nacjonalistyczną prawicę. Dzisiaj chichotem
historii jest to, że 11 listopada na ulicach stolicy najbardziej widoczni
narodowcy. Wszak Piłsudski endecji - z wzajemnością - nienawidził. ONR po
prostu zdelegalizował. Po kilku miesiącach.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 18:20:26
Autor: Trefniś
Jak się traktuje faszystów??
W dniu .05.2017 o 17:44 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Dlaczego PO ich nie zdelegalizowała?

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 18:26:35
Autor: A. Filip
Jak się traktuje faszystów?? [tak ja za rządĂłw PO]
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

Bo w państwie _prawa_ się nie da? (Na pewno się nie da szybko.)
Jak chodzi o kolesi z PO to standardy mają być wysokie ale jak chodzi o
"wyzywanych od faszystów" to standardy państwa prawa już wolno wdeptać
w ziemie na metr w głąb?

Data: 2017-05-05 18:44:46
Autor: prezydent San Escobar
Jak się traktuje faszystów?? [tak ja za rządów PO]
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

 jak chodzi o
"wyzywanych od faszystów" to standardy państwa prawa już wolno wdeptać
w ziemie na metr w głąb?

Robią to codziennie i w nocy, więc w czym problem? :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 19:10:56
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 18:26 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Ale przecież właśnie tę hipokryzję Płaczformersów wyśmiewam!
Za czasów PO w 2012 ONR został zalegalizowany, na nic zdała się prośba SLD  o delegalizację.

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 19:18:28
Autor: A. Filip
[...]

No to napisałem "łopatologiczną wersję dla lemingów" twojego
"naprowadzenia dla przeciętnie inteligentnych".

Data: 2017-05-05 19:22:16
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 19:18 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

OK, no offence...

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 23:30:48
Autor: Kviat
Jak się traktuje faszystów??
W dniu 2017-05-05 o 18:20, Trefniś pisze:

Dlaczego PO ich nie zdelegalizowała?

Dlatego m.in. przegrali wybory.

Dlaczego PISlam ich nie zdelegalizował?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-05 16:26:20
Autor: Zenek Kapelinder
Jak się traktuje faszystów??
Dlaczego mieli by ich pislamisci zdelegalizowc? Nie dzialaja na korzysc obcego panstwa. To pelo trzeba zdelegalizowac, ale nie tak jak jak sbecja ze stworzona przez siebie i oplacana demokratyczna opozycja.

Data: 2017-05-06 01:57:29
Autor: Trefniś
Jak się traktuje faszystów??
W dniu .05.2017 o 01:26 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Dlaczego mieli by ich pislamisci zdelegalizowc? Nie dzialaja na korzysc  obcego panstwa. To pelo trzeba zdelegalizowac, ale nie tak jak jak  sbecja ze stworzona przez siebie i oplacana demokratyczna opozycja.

To NI, wpisał się tylko na listę "polieznych idiotów" :)

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 10:28:00
Autor: Kviat
Jak się traktuje faszystów??
Dlaczego mieli by ich pislamisci zdelegalizowc?

Bo podobno miało być lepiej.

Nie dzialaja na korzysc obcego panstwa.

Jak to nie? Każde działanie na szkodę własnego państwa, to działanie na korzyść innego.
Poza tym jest nauczka, o której można poczytać w podręcznikach od historii. To jest powód wystarczający.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 00:00:00
Autor: Trefniś
Jak się traktuje faszystów??
W dniu .05.2017 o 23:30 Kviat <null> pisze:

W dniu 2017-05-05 o 18:20, Trefniś pisze:

Dlaczego PO ich nie zdelegalizowała?

Dlatego m.in. przegrali wybory.

Dlaczego PISlam ich nie zdelegalizował?

Powrotu do zdrowia życzę.

Rehabilitację NI zalecam. Nie dziękuj.

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 17:53:09
Autor: A. Filip
Jak się traktuje faszystów?? [Stalinowscy antyfaszyści "radzą"]
[...]

A w ile Wielki Antyfaszysta Stalin załatwił faszystów?