Jak sie u Was zachowuje naped?

Data: 2009-09-08 14:01:05
Autor: Piotr Biernawski
Jak sie u Was zachowuje naped?
Uzytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h85g91$h3u$1news.onet.pl...
Czy pojawiaja sie u Was jakies dodatkowe efekty gdy z przodu i tylu wrzucone sa najwieksze tarcze (3x9)? U mnie bez obciazenia z reguly lancuch wyskakuje z dolnego kolka przerzutki a krecac do tylu lancuch spada o jedna, dwie zebatki. Oczywiscie nie chce na takim ukladzie jezdzic a tylko upewnic, ze efekty wystepujace w moim rowerze sa normalne.
Pozdrawiam.....Rafal

ciekawe kto takie rzeczy sprawdzal :> ja czasem na szybkich podjazdach (na
maratonie etc) nie redukuje z przodu a z tylu ale nie az tak radykalnie,
czasem sie zdarza do tak poweidzmy 3-4 od gory, wtedy zachowuje sie
normalnie.

pozdr
piotrek

Jak sie u Was zachowuje naped?