Jak sie u Was zachowuje naped?

Data: 2009-09-08 14:01:19
Autor: KuFeL
Jak sie u Was zachowuje naped?
raviz pisze:
Czy pojawiaja sie u Was jakies dodatkowe efekty gdy z przodu i tylu wrzucone sa najwieksze tarcze (3x9)? U mnie bez obciazenia z reguly lancuch wyskakuje z dolnego kolka przerzutki a krecac do tylu lancuch spada o jedna, dwie zebatki. Oczywiscie nie chce na takim ukladzie jezdzic a tylko upewnic, ze efekty wystepujace w moim rowerze sa normalne.

raczej nie normalne. lancuch nie powinien spadac przy kreceniu do tylu. wyglada na to ze regulacja przerzutki by sie przydala.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-09-08 14:19:24
Autor: BoDro

"KuFeL" napisal:

> [...]

raczej nie normalne. lancuch nie powinien spadac przy kreceniu do tylu.
wyglada na to ze regulacja przerzutki by sie przydala.

a u mnie przy takim przelozeniu lancuch rzezi:
- Nieee...!!! Litooosci...!!! Za cooo???
i - prawde mówiac - nie wiem, o co mu chodzi...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-09-08 14:37:07
Autor: raviz
Jak sie u Was zachowuje naped?

raczej nie normalne. lancuch nie powinien spadac przy kreceniu do tylu. wyglada na to ze regulacja przerzutki by sie przydala.

No wlasnie przerzutka jest dobrze wyregulowana, przynajmniej bez obciazenia. Po wrzuceniu w/w skrajnych przelozen skos lancucha jest tak duzy, ze spada z dolnego kolka. Naped to pelny SLX z dlugim wozkiem.

Data: 2009-09-08 14:50:21
Autor: KuFeL
raviz pisze:

[...]

moja zona tak miala w GF pare lat temu. Skonczylo sie na wymianie lancucha.

Pzdr,
KuFeL