Jak sie u Was zachowuje naped?

Data: 2009-09-08 17:13:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak sie u Was zachowuje naped?
raviz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Czy pojawiaja sie u Was jakies dodatkowe efekty gdy z przodu i tylu wrzucone sa najwieksze tarcze (3x9)? U mnie bez obciazenia z reguly lancuch wyskakuje z dolnego kolka przerzutki a krecac do tylu lancuch spada o jedna, dwie zebatki. Oczywiscie nie chce na takim ukladzie jezdzic a tylko upewnic, ze efekty wystepujace w moim rowerze sa normalne.
Pozdrawiam.....Rafal

Mógłbyś zdefiniować (najlepiej liczbą zębów) przełożenie 3x9? Bo u mnie
takie przełożenie to w pełni naturalne 44-11...

Data: 2009-09-08 19:45:21
Autor: raviz
Jak sie u Was zachowuje naped?

Mógłbyś zdefiniować (najlepiej liczbą zębów) przełożenie 3x9? Bo u mnie
takie przełożenie to w pełni naturalne 44-11...

Uzebienie wyglada nastepujaco: 44-22 i 34-11
Dlugosc lancucha jest raczej ok - na najmniejszych zebatkach kolko przerzutki jest oddalone ok 3cm od lancucha ponizej.
Dolozenie jeszcze jednego ogniwa powoduje ocieranie kolka o lancuch.

Data: 2009-09-08 20:28:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak sie u Was zachowuje naped?
raviz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Uzebienie wyglada nastepujaco: 44-22 i 34-11

Dobra. Super.
Powiedz ile zębów ma Twoje przełożenie "3x9".

Data: 2009-09-08 23:27:06
Autor: Świstak
Jak sie u Was zachowuje naped?
raviz napisał(a):
44 na 34

To jest raczej 3x1 nie?

Świstak

Data: 2009-09-09 14:07:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

No.
U mnie to jest 3x1.
Jaj z przerzutką nie mam. Było tak, że łańcuch zeskakiwał na przełożenie
3x7 (po Twojemu). U mnie trochę inaczej jeszcze, bo mam kasetę 11-32.
Z resztą... Takiego przełożenia to nawet do smarowania łańcucha nie
używam... ;-)

Data: 2009-09-09 22:04:16
Autor: raviz
[...]

Dzisiaj rano byly dodatkowe atrakce - gdy kawalek przejechalem wszystko zaczelo dobrze pracowac pop czym po kilku km znowu wrocilo do stanu wyjscowego. Na razie sobie chyba ten temat odpuszcze, wazne ze calosc chodzi cicho i precyzyjnie. No chyba, ze ktos podrzuci jakisc patent lub pomysl... :)

Data: 2009-09-09 22:58:56
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak sie u Was zachowuje naped?
raviz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
No chyba, ze ktos podrzuci jakisc patent lub pomysl... :)

A masz dobrze wyregulowaną tę przerzutkę?

Data: 2009-09-09 23:04:41
Autor: raviz
[...]

Tak, chodzi ladnie na wszystkich przelozeniach. Dzisiaj sprawdzilem jak zachowuje sie naped kolegi ktory tez ma 3x9 i u niego wszystko bylo ok, ehhh. Wiem, ze walcze o zlote kalesony ale lubie gdy wszystko chodzi jak powinno, nawet jesli nie bede z tego korzystal :]
A przy okazji - dzisiaj pojechalem do Puszczy, jezdzilem 90% lasem i wylapalem... pinezke

Data: 2009-09-10 18:12:12
Autor: maksWYTNIJTO
Jak sie u Was zachowuje naped?

  Bo u mnie
takie przełożenie to w pełni naturalne 44-11...

  ...bez urazy gdzie na takim przełożeniu jeździsz...chyba z Kasprowego.
  Dla korby 44-34-24 i kasety 11-13-15-17-20-23-26-30 wyszło mi że:
  Powtarzające się dwukrotnie przełożenia to:
  2,93 i 3,09    2,58 i 2,61   1,3  i 1,2     1,13 i 1,04
  Powtarzające się trzykrotnie przełożenia to:
  2,2 i 2,26 i 2,18
  1,91 i 2  i 1,84
  1,69 i 1,7 i 1,6
  1,46 i 1,47 i 1,41
  ta wyliczanka po to żeby miec świadomośc i napęd zużywać równomiernie i nie
  zajeżdzać jednej lub ewentualnie dwuch koronek kasety.

  Ignac
   Ignac

Data: 2009-09-10 21:49:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak sie u Was zachowuje naped?
maksWYTNIJTO@lama.net.pl bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
  Bo u mnie
takie przełożenie to w pełni naturalne 44-11...

  ...bez urazy gdzie na takim przełożeniu jeździsz...chyba z Kasprowego.

Bywa, że się kończy.
Nie, nie z góry.

Jak sie u Was zachowuje naped?