Jak się ubrać na upały

Data: 2011-07-03 20:18:03
Autor: adam
Jak się ubrać na upały
Latem bardzo się przegrzewam i strasznie pocę, a tu przyszło mi w tym roku pojechać w sierpniu do Albanii. Jak się ubrać?
Na głowę znalazłem coś takiego http://hike.pl/product.php?productid=18690&cat=653&page=1&tpl= <http://hike.pl/product.php?productid=18690&cat=653&page=1&tpl=> ewentualnie coś z Decathlonu z karczkiem. Spodnie i skarpety mam już przetestowane, została koszulka i majtki.
Koszulka powinna być z długim rękawem i zasłaniać całe ciało, ale taka żeby nie grzała. Wymyślono już coś takiego, żeby odprowadzany pot wykorzystać do chłodzenia? A może bawełna, mokra dobrze chłodzi, ale komfort słaby a wygląd jeszcze gorszy.
Drugi problem to zapach mojego potu, co zrobić żeby pod koniec dnia towarzystwo nie trzymało się z daleka?
A majtki? Pisał kiedyś nieoceniony WW, że z mieszanki poliester + poliamid + elastan, ale gdzie to kupić?

Adam

Data: 2011-07-06 02:16:17
Autor: Dziobak
Jak się ubrać na upały

Na upały weź sandały  :)

Skarpetki w upał zabijają.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-07-06 19:27:53
Autor: adam
Jak się ubrać na upały
Na upały weź sandały  :)
Skarpetki w upał zabijają.

Sandały mam oczywiście, i używam czasem, ale w lżejszym terenie i na krótki czas. Przy całodziennym chodzeniu bardzo boli stopa od żwiru i drobnych kamyków, które dostają się do środka.
Adam

Data: 2011-07-08 00:26:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak się ubrać na upały
adam, Wed, 6 Jul 2011 19:27:53 +0200, pl.rec.gory:
[...]

Spróbuj sandałów Keena. Co prawda mało sandałowe, ale jestem prawie pewien,
że znacznie mniej kamyków wpada. Sam (jeszcze) nie testowałem.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-06 08:12:29
Autor: pwz
Jak się ubrać na upały
W dniu 2011-07-03 20:18, adam pisze:
(...)
Drugi problem to zapach mojego potu, co zrobić żeby pod koniec dnia
towarzystwo nie trzymało się z daleka?
(...)

Trzeba się umyć.
pwz