Jak się uczyć pogłębiania pochylenia w zakręcie?

Data: 2010-05-29 00:51:21
Autor: robertbig
Jak się uczyć pogłębiania pochylenia w zakręcie?
On 28 Maj, 22:47, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Mam opory przed głębokim pochyleniem w zakręcie.

Trenowałem dwa razy na torze w Koszalinie. Kilka razy udało mi się przytrzeć
podnóżkiem, ale moim celem jest pewna siebie jazda w zakręcie w pochyleniu
tak głębokim, że podnóżek będzie regularnie szorował.

A co ma podnóżek do głebokiego zakretu ???
Nie trzeba byc kozakiem aby zeszlifowac podnóznki...
Wystarczy mały przeswit, miekkie zawiasy .Pojedyńczo lub razem ze
soba.

Czy macie jakieś porady, jak trenować?
Zależy mi na bezpieczeństwie, nie chcę robić niczego na siłę. Wiem, że
chodzi głównie o przełamanie się psychiczne, ale w głębokim pochyleniu łatwo
o szlifa.

Moja rada ,to szybciej zapierdalac. Musi sie udac :D

Jak się uczyć pogłębiania pochylenia w zakręcie?