Jak się wykańcza TVP

Data: 2010-03-28 16:39:47
Autor: u2
Jak się wykańcza TVP
.... czyli lodziarnia peło w akcji :

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katastrofalna-sytuacja-tvp#

"TVP będzie też ograniczać koszt działania oddziałów terenowych "do
niezbędnego minimum". Ograniczone ma być funkcjonowanie TV Polonia,
zminimalizowane mają być koszty TVP Kultura, głęboka restrukturyzacja
czeka Agencję Filmową, a kanały tematyczne TVP Historia, TVP Sport, TVP
HD mogą zostać czasowo zawieszone lub czeka je "bardzo istotne
ograniczenie funkcjonowania".

Jak wskazywał Orzeł, tego rodzaju kroki są niezbędne w sytuacji gdy
ustawa o rtv działa tylko "w połowie", bo TVP de facto pozbawiona
została środków abonamentowych. 80-90 mln zł, jakie według szacunków
KRRiT otrzymać ma w tym roku z abonamentu TVP, w całości zostaną
przekazane na funkcjonowanie ośrodków regionalnych. Ogólnopolskie anteny
TVP w całości muszą się utrzymać ze środków komercyjnych."

Data: 2010-03-28 17:27:38
Autor: marek czaplicki
Jak się wykańcza TVP
wg mnie TVP powoli wykończyła się sama. po każdych wyborach politycznych mieliśmy obraz jak nowe szefostwo: zmienia ramówkę dstosowując ją do gustów coraz bardziej masowych, podporządkowuje się aktualnie rządzącym, zmienia swój profil polityczny z zasady nie powinna mieć żadnego itd... to coraz bardziej odwracało społeczeństwo od publicznej przecież w założeniu TVP.

Data: 2010-03-28 19:19:50
Autor: u2
Jak się wykańcza TVP
W dniu 2010-03-28 17:27, marek czaplicki pisze:
[...]

Coś ściemniasz, to obecna sitwa odcięła finansowanie TVP z abonamentu,
po apelu cudaka Pluska o jego niepłacenie. Widać, że Herr Pluska
interesuje tylko Deutsche Welle :]

Data: 2010-03-28 19:33:28
Autor: marek czaplicki
Jak się wykańcza TVP
u2 pisze:
Coś ściemniasz, to obecna sitwa odcięła finansowanie TVP z abonamentu,
po apelu cudaka Pluska o jego niepłacenie. Widać, że Herr Pluska
interesuje tylko Deutsche Welle :]
wybacz, ale czy oglądasz TVP? wierzysz im? czy po każdych wyborach politycznych aktualnie rządząca jak nazwałeś "sitwa" opanowuje Twój odbiornik telewizyjny? jeżeli nie to dlaczego uważasz że słowa Premiera miały aż tak wielki wpływ na obywateli, że postanowili w swojej większości radykalnie odciąć TVP od wpływów z abonamentu. TVP i sposób jej finansowania jest pozostałością po czasach komuny, gdzie ta komuna nie wyobrażała sobie po prostu tego że mogą istnieć w Polsce nadawcy należący do prywatnych osób :-), z którymi TVP będzie przegrywać.

Data: 2010-03-29 10:16:17
Autor: Spamer Codzienny heÂŽsk
Jak się wykańcza TVP
On Sun, 28 Mar 2010 19:19:50 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Coś ściemniasz, to obecna sitwa odcięła finansowanie TVP z abonamentu,
po apelu cudaka Pluska o jego niepłacenie. Widać, że Herr Pluska

 i bardzo dobrze. niech to przyzwyczajone do latwych pieniedzy
 towarzystwo utrzymuje sie same. tak jak inne tv.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 10:16:17
Autor: Spamer Codzienny heÂŽsk
Jak się wykańcza TVP
On Sun, 28 Mar 2010 16:39:47 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

... czyli lodziarnia peło w akcji :

 sranie w banie. kto oglada dzis jakies duperele tworzone przez tvp?
 polonia i inne, nikomu niepotrzebne kanaly. tvp i pr pelnia misje
 dziejowa pis, a ostatnio sld. kolesie zeruja na naszych kieszeniach.
 zobacz kto "tworzy" dla TVP ? spoleczki, spoleczki rodzinne...
 byle redaktor w pepegach nie chce rozmawiac ponizej 20 tys/m-c.
 tak, czas rozgonic to towarzystwo. koniec z bredniami o publicznej
 misji dziejowej. prl szlag trafil wiec czas i na tvp, relikt prl.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 14:27:09
Autor: WW
Jak się wykańcza TVP
u2 pisze:
. Ogólnopolskie anteny
TVP w całości muszą się utrzymać ze środków komercyjnych."

Inne moga a TVP nie ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-03-29 14:29:00
Autor: u2
Jak się wykańcza TVP
W dniu 2010-03-29 14:27, WW pisze:
u2 pisze:
. Ogólnopolskie anteny
TVP w całości muszą się utrzymać ze środków komercyjnych."

Inne moga a TVP nie ?

Nie mogą przerywać reklamami swoich audycji i to mi się podoba. Dlatego
chętnie płacę abonament. A komercyjne stacje mogą mnie pocałować w 4
litery :)

Data: 2010-03-29 14:40:03
Autor: WW
Jak się wykańcza TVP
u2 pisze:
[...]

Ale mogą nadawać przed i po. Przy tak dużej widowni i tak nie narzekali by na brak chętnych.
Suma programu do reklam u wszystkich jest taka sama.

Problemem TVP nie są wpływy a monstrualnie koszty i bizantyjska biurokracja.

Data: 2010-03-29 15:16:50
Autor: u2
Jak się wykańcza TVP
W dniu 2010-03-29 14:40, WW pisze:
[...]

Podejrzewam, że wpływy z reklam jednak zależą kiedy się je emituje. W
TVP mam pewność, że kiedy w odpowiednim momencie włączę odbiornik to nie
będzie debilnych reklam.

Przy okazji, dotyczy to również polskiego radia. Ale niemieccy sługusi,
nie tylko herr plusk, ale również cieć niemieckiego domu w Warszawie
będący szychą w nie-rządzie herr pluska, zrobią wszystko aby je uwalić :]

http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/?id=132804

Data: 2010-03-29 17:55:49
Autor: WW
Jak się wykańcza TVP
u2 pisze:
[...]

Owszem, ale również a raczej przede wszystkim od oglądalności danej stacji TV. Inne ceny "na dzień dobry"  za sekundę reklamy może dyktować np. TVN a inne Halmark

Warto też porównać zaplecze administracyjne choćby rzeczonej TVN z TVP.

Data: 2010-03-29 19:12:28
Autor: u2
Jak się wykańcza TVP
W dniu 2010-03-29 17:55, WW pisze:
Owszem, ale również a raczej przede wszystkim od oglądalności danej
stacji TV. Inne ceny "na dzień dobry"  za sekundę reklamy może dyktować
np. TVN a inne Halmark

T.zn. jakie stawki ?

Warto też porównać zaplecze administracyjne choćby rzeczonej TVN z TVP.

A ty porównałeś ?

Data: 2010-03-30 11:11:42
Autor: WW
Jak się wykańcza TVP
u2 pisze:
[...]

Tak. Swego czasu sprzedaliśmy kilka filmów z naszych wypraw. W komercyjnych stacjach sprawa była uzgodniona telefonicznie, i po obejrzeniu materiału kupiono od ręki. W TVP też się spodobało, ale proces decyzyjny trwał 3 miesiące i właściwie nigdy się nie skończył. Poinformowano nas, ze ponieważ stacja komercyjna wyemitowała ten film, to TVP nie jest nim zainteresowana,.
Ale gmach TVP robi wrażenie - trzeba to przyznać. :-P