Jak się wykańcza TVP

Data: 2010-03-28 17:27:38
Autor: marek czaplicki
Jak się wykańcza TVP
wg mnie TVP powoli wykończyła się sama. po każdych wyborach politycznych mieliśmy obraz jak nowe szefostwo: zmienia ramówkę dstosowując ją do gustów coraz bardziej masowych, podporządkowuje się aktualnie rządzącym, zmienia swój profil polityczny z zasady nie powinna mieć żadnego itd... to coraz bardziej odwracało społeczeństwo od publicznej przecież w założeniu TVP.

Data: 2010-03-28 19:19:50
Autor: u2
Jak się wykańcza TVP
W dniu 2010-03-28 17:27, marek czaplicki pisze:
[...]

Coś ściemniasz, to obecna sitwa odcięła finansowanie TVP z abonamentu,
po apelu cudaka Pluska o jego niepłacenie. Widać, że Herr Pluska
interesuje tylko Deutsche Welle :]

Data: 2010-03-28 19:33:28
Autor: marek czaplicki
Jak się wykańcza TVP
u2 pisze:
Coś ściemniasz, to obecna sitwa odcięła finansowanie TVP z abonamentu,
po apelu cudaka Pluska o jego niepłacenie. Widać, że Herr Pluska
interesuje tylko Deutsche Welle :]
wybacz, ale czy oglądasz TVP? wierzysz im? czy po każdych wyborach politycznych aktualnie rządząca jak nazwałeś "sitwa" opanowuje Twój odbiornik telewizyjny? jeżeli nie to dlaczego uważasz że słowa Premiera miały aż tak wielki wpływ na obywateli, że postanowili w swojej większości radykalnie odciąć TVP od wpływów z abonamentu. TVP i sposób jej finansowania jest pozostałością po czasach komuny, gdzie ta komuna nie wyobrażała sobie po prostu tego że mogą istnieć w Polsce nadawcy należący do prywatnych osób :-), z którymi TVP będzie przegrywać.

Data: 2010-03-29 10:16:17
Autor: Spamer Codzienny heÂŽsk
Jak się wykańcza TVP
On Sun, 28 Mar 2010 19:19:50 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Coś ściemniasz, to obecna sitwa odcięła finansowanie TVP z abonamentu,
po apelu cudaka Pluska o jego niepłacenie. Widać, że Herr Pluska

 i bardzo dobrze. niech to przyzwyczajone do latwych pieniedzy
 towarzystwo utrzymuje sie same. tak jak inne tv.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Jak się wykańcza TVP