Jak sie wymiksować ze sp. z o.o

Data: 2009-03-19 11:53:34
Autor: wezuwjusz
Jak sie wymiksować ze sp. z o.o
Jak w temacie albo ja wychodze (szkoda mi czasu włozonego w firme) albo pozbywam sie wspołnika który nic nie robi (jak twierdzi  i w sumie ma racje nie musi sie udzielac wg KSH) ustalenia przed podpisaniem były zupelnie inne. Moich udziałów nie chce odkupic bo sa dla niego warte 1zł swoich nie chce sprzedac a ja kupic bo jego sa warte 30tys i  jak bym sie nie odwrócił to i tak tyłek mam  z tyłu. Społka przynosi strate jak narazie ale ma szanse wyjsc na prosta w ciagu 2-3 miesiecy tylko po co wtedy dzielic sie zyskiem z kims kto ma firme gdzes?
Prosze o  radę.
Mój scenariusz :
1. Rezygnuje z zarządu (jednoosobowy)
2.Zwołuje walne i tu znowu problem 50/50 wiec po złosci moze nie dojsc do powołania nowego zarządu

Data: 2009-03-27 09:31:45
Autor: J/\\cek
Jak sie wymiksować ze sp. z o.o

http://new-arch.rp.pl/artykul/665046_Wspolnika_mozna_sie_pozbyc.html

[...]